Ezginin sert ve üzgun bakislari arasinda kimseyi umursamadan beni kucagini aldi. bende sıkıca boynuna dolamistim ellerimi yuzumu boynuna gömdüm . Of of kokusu cok guzeldi.
Beni gule oynaya otobusten indirdi. Ve sonrada kucagindan indirdi.. Ezgi ortadan kaybolmustu hemen elimi hizlica cektim.. "Tamam bu kadar oyun yeter " dedim yüz vermeye gerek yoktu. O da hemen arkasini dondu gitti. Hicbisey demeden az onceki halini bi kenara birakip poker suratini takti yine... Bende hemen kardeleni aramaya basladim ama kardelen ortada yoktu. Hocalar etrafi gezintiye cikabilirsiniz ama fazla uzaklasmayin demisti.. Etrafta onu aramaya ciktigimda göl kenarinda olduklarini gordum ve uzaktan eserimi izledim kardelen keremin omzuna yaslanmisti. Heyt be bunlar hangi ara bu kadar samimi oldu . yalniz bulunca kardeleni koseye cekmek lazimdi.
Kamp alanina geri dönmek icin yurumeye basladim hava kararmaya baslamisti bile. Birden bi citirti duydum ve birden biri sacimi tuttu . Hemen arkami donmek icin yeltendim ve sacimi daha cok cekmeye basladi.. ve sonra agaca yaslayip tek elimi büktü. Gücluydu ama su an hic bi karsi tepki vermiyordum derdi neydi kimdi merak ediyordum. Yoksa dövemeyecek olmamdan değil. "Arastan uzak durcaksin seni orospu" ufak çaplı bi kahkaha attim."Sevgilimle ne yapacagimi sana sorcak degilim .. Ve benimle düzgun konus"
daha sert yapisti saclarima ,başımı tutup ağaca çarptı.. "O senin sevgilin değil " alnım yaniyordu ve kaniyordu. Bunu hesabini ona cok fena sorucam. Ufak tiz bi cıglık duydum sonra elimi birakti ve ne oldugunu anlamak icin arkami döndügumde Aras ile göz gòze geldim. Ezginin saclarindan tutmus kulagina biseyler fisildiyor
du duymak istiyordum.. Sonra birden onu birakti ve yanima gelip bana sarildi iyimisin.dedi duygusuz bi ses tonuyla ve ardindan ezgiye dönüp "bir daha sevgilime dokunursan seni gebertirim Ezgi , def ol ve koynundan çıktiğın o piç kurusuna dön" . Ezgi aglayarak "Aras lütfen dinle beni açıklamama izin ver " "Geç kaldin ezgi hemde çok geç kaldin" . dedi. Oyun burada bitmisti kiskandim gercekten o kizi kiskandim Arasa karsi bisey hissetmek istemiyorum . İkisini birlikte görünce gerçekten canım yandı. Onlar birbirlerine bakarken ben arkami dönüp yurumeye basladim arkamdan aras seslendi "Busem" diye bağırdi arkami dönmemle Arasin dudaklarima yapismasi bir oldu .bu sefer daha bi farkli opuyordu sahiplenici bir sekilde... Ya neden bunu yapiyordumki ben niye onun beni boyle kullanmasina izin veriyodumki o boyle yaptıkça ben ona bağlanıyordum . hemen kendimi çektim ve arkamı dönüp hızla koşmaya başladım . benimle böyle oynamasina izin vermeyecektim. Hemen kamp alanına gittim. Alnim hala kaniyordu . Kardelen beni görünce "ne oldu kızım sana" dedi. "Birşey yok ya anlatirim sonra dedim. Her ne kadar inanmamış olsa da peki dedi. Bizim çadır hangisi " dedim . Eliyle gösterdi bende hemen oraya gittim. Alnımı temizleyip aynaya baktım. Of be çok fena olmuş. ama bende ona gosterecegim. O kız bitti. Yara bandı yapıştırıp yanıma mi getirdiğim uyku tulumunu açıp yattim. Tam uyuya kalacakken Kardelen hadi yemeği hazırlamışlar dedi. Kalktım ve yemeğe gittim kocaman piknik masaları birleştirilmiş ve aşçılar köfte yapmislardi . Ve mangalda biber domates soğan kizartmalari . Pek iştahım yoktu. kimseyle iyi gecinmemem iyi olmuştu . kimse alnimdaki yara bandini sormadı. Hızla yemeği yiyip ateş başında oturanların yanına gittim. Batu da oradaydı . Beni görünce dehşete düşmüş gibi "Ne oldu yüzüne "dedi . Bişey yok ağaca çarptım dedim. Dalga geçti sustu bende canım arkadasimin omzuna başımı yaslayıp , eşit ağırlık sinifindan öğrencilerin çaldığı gitar sesini dinlemeye başladım . Sonra kardelenle kerem el ele gelince oldu bu iş dedim içimden. Kardelen hala çekingen bi halde duruyordu . Ama mutluydu :) Kerem'e bakarak dudaklarımi oynatarak sonunda dedim. Anlamış olmalı ki gülümsedi. Yanımıza oturdular bi kaç şarkıya eşlik ettik bizde . Ben dayanamadım bi şarkıda ben soyleyim dedim. Tam o ara Aras da karsima oturdu . ve ben şarkımi söylemeye başladım.
Gücün var mi sevgilim
Derin sularda inci tanesi aramaya?
Cesaretin kaldıysa
Hala benle aşktan konuşmaya
Söyle canım sevgilim
Hayat bize oyun oynuyor olabilir mi?
Yorgun gibi bir halin var
Duyguların karışık olabilir mi?
Sil baştan başlamak gerek bazen
Hayatı sıfırlamak
Sil baştan sevmek gerek bazen
Herşeyi unutmak
Sanki bugün son günmüş gibi
Dolu dolu yaşamak istiyorum ben
Her ne çıkarsa yoluma
Selam verip yürümek istiyorum ben
Sil baştan başlamak gerek bazen
Hayatı sıfırlamak
Sil baştan sevmek gerek bazen
Herşeyi unutmak
şarkı bitince kalkıp çadıra gittim ve direk uyudum. Sabah uyandığımda Kardelen ve Kerem sarılmış uyuyorlardi. Ohaaaa dedim bayağı bi yüksek sesle ikisi birden uyanıp bana baktı "ne oluyo be "dediler bir ağızdan Bende baktım ve guldum. "Bişey yok Günaydın çifte kumrular " :) :)
multimedyada kerem :)
Okuyucu sayısı tahminime göre fazla lütfen okuyanlar beğenirse mutlu olurum şimdiden teşekkürler :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YA YİNE SEVERSEM...
Romanzi rosa / ChickLitElleri göğüslerime kaydı ve onları sıktı.. İnlemem daha çok arttı. Dudaklarımdan boynuma ve sonra göğüslerime doğru ıslak öpücükler bıraktı ve sertçe göğüslerimin uçlarını çekiştirmeye başladı. ben bunlari dusunurken elini pantolonuma attı ve fermua...