sevgilim olur musun ...

888 10 0
                                    

Mesaj sesiyle gözyaşına bulanmis yastigimdan kafamı kaldırarak telefonu yatağın diğer ucundan aldım ve gelen mesajı açtım . Görüntülü mesaj Allah allah kim ki bu numara .. Mesajı açtım ve resimde tuba birini opuyordu az daha dikkatli baktigimda o kişinin Aras olduğunu anladım. Lanet olsun hemen onun kollarına mi gitti.. Kalbime aniden giren sanciyla ve şok etkisiyle büyük bi çığlık attım. Canım yine yanıyo yine uzulen benim. Bacaklarımi karnima çekip ağlamaya başladım. Gözümde yaş tükenene kadar sesli hıçkırıklarla ağladım.. Onları o halde düşündükçe tekrar kalbim yaniyordu.. Ağlaya ağlaya uyuya kaldım.. Uyandığımda gözlerim aciyordu . Ayaklarımı yere sürerek banyoya gidip elimi yüzümü yikadim . Aynadaki yansimami görünce şoka ugradim resmen . Ne olmuş bana böyle bu benmiyim. Gozlerimin altında torbalar çıkmış içi kanlanmis . Her ne kadar canım yanarsa yansin bunu kendime yapmamaliyım .. Onun canını yakmalıyım... Hemen ustume güzel kıyafetler giydim. Biraz kendimce sexi olmayı amaçlayarak güzel koyu bir makyaj yaptım şişmiş gozlerimi kapaticiyla kapatıp dudaklarına koyu pembe bir ruj sürdüm. Ardından dersanenin en yakışıklısı esmer bombası Emre ye mesaj attım. Caktirmayin Emre benim kuzenim olur ama bunu kardelen dışında kimse bilmiyor. "Aşkım kuzen" mesaj çok geçmeden geldi.."Ne istiyon yalaka " "

"Ahh aşkolsun benim canım kuzencigim "

"Hadi uzatma söyle "

"Ehem Ehem pekiii .. Kuzen ben.birinden hoşlanıyorum.."

"Kızım sen canına mi susadin kırarım lan o bacaklarını ayık ol .. Geçen yanındaki şu sizin sınıfa yeni gelen pezevenk mi"

"Hemen dellen kuzen he o sen ıremi götürürken goturuyon ama . Bak kızma da beni dinle bu hayvan bana yamuk yaptı ne diye sorma soyleyemem . Sadece bana yardım et."

"Düzgün konuş kız goturuyon filan ne ayak.. Tamam ben indiririm onu akşam"

"Yok bebem indirme değil sen benim sevgilim rolü yapar misin kısa bi süre.. Ne olur ne olur ne olur ne olur  ne olur :( :*"

"yok kızım yapamam ben"

"Ya Emre ne olur ne olur ne olur ne olur ne olur :( "

"İyi la hadi tamam."

"Aşkımsın"

Detayları konuştuktan sonra dersane girişinde bulustuk ve el ele tutuşup içeri girdik.. Herkes şok olmuş biçimde bize bakıyordu . Aras sınıfta oturuyordu. Emre ve ben bizim sınıfa girip en arka sıraya geçip oturduk. Emre elini omuzuma attı biz saçma salak şeyleri fisirdasip kahkaha atarken Aras sinirle bize bakıyordu .Ohh sonra Emreye bi öpücük attım yanagina . Birden kolumdan birisi tuttu ve beni çekip yere düşürdü. Arkamı döndüğümde Aras in yaptığını anladım. Emre de öfkeyle ayağa kalktı. Tam elini kaldirdi vuracak hızla ayağa kalkıp aralarına girdim Emre nin kulagina fısıldayarak "kuzen sen git ben hallederim " dedim. Eğer bu it sana bişey yaparsa bana soyluyosun Busem " deyip hızla sınıftan çıktı. Aras tam arkasından gidecekken kolundan tuttum. "Ne yapmaya çalışıyorsun sen ya "

"Asıl sen napiyosun Busem . Neden samimisin o çocukla  "

"Sanane ha Sanane . Sen Tubayla opusurken ben sana bişey dedim mi sen kimsin ki bana karisiyorsun  " "S...s.enn nerden biliyosun "

"Biliyorum Aras benden uzak dur "

"Busem lütfen dinle bak ben.. "

"Bana karışma Aras sen neyinim ki" hah klasik kız lafı ap Busem sacmaladin yine.

"Benimsin."

"Nerden senin oluyomusum "

"Olacaksın Busem ."

"Kalbinle bedeninle herseyinle benim olucaksin ."

"Ee başka" ne diyo bu çocuk ya böyle..

"Senin elini bi tek ben böyle tutucam " elimi tuttu ve bana doğru yaklaştı .. "Gözlerine askla bir tek ben bakicam ..."

hiç birşey demeden yüzüne bakıyordum bu çocuk ciddimiydi...

"seni bir tek ben böyle opecegim "

lafı biter bitmez dudakları dudaklarimi buldu. Masum ama ama sahiplenici bir öpücük bıraktı.. Geri çekilip önümde diz çöktü gözlerini gözlerinden ayırmadan "Ve günü geldiğinde yine bir tek ben bu şekilde önüne diz çöküp benimle evlenip eşim olur musun sevgilim dicem"

Allahım Onu çok seviyorum onu çok seviyorum ve o da beni seviyor .

"Busem Seni Seviyorum bütün yaptıklarım için beni affedip benim sevgilim olur musun .. "

Ağlıyorum usul usul yanagimdan süzülüyor yaşlar ama ben evet ya da hayır diyemiyorum . Hiç bişey demeden arkamı dönüp çıktım ....

Arasın ağzından....

Onu çok seviyorum ve onu istiyorum yanimda olmasını gözlerine saatlerce bakmayı istiyorum.. Evet ya da hayır demedi ama beni affetmesi için elimden geleni yapicam ...

YA YİNE SEVERSEM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin