Arasın ağzından
Dershaneye girdigimde sınıfta degildi normalde erkenden gelirdi. Ders başlamıştı ama hala Busem yoktu merak etmeye baslamistim...
Evini biliyorum nerden mi Tuba ondan o kadar nefret ediyordu ki Izmir de olmama rağmen Busem in yaptığı herşeyden ve hakkında ki çok şeyden haberim vardı.
Gelir gelmez ilk isim onun gözünü korkutmak olacaktı ama onun bu kadar masum göründüğünü bilmiyordum.
Ona karşı gerçekten bişeyler hissetmeye baslamistim.Ama sevmemek için kendimi fazlasıyla sıkıyordum.
Tubayla biz yakın arkadaştık. Çünkü ikimizin sevgilisi bizi aldatmisti . Tuba asla diğerleri gibi olmamıştı.
Ama her ne kadar başkaları gibi olmasa da hiç bi zaman masum bi kız olmamıştı.
Neden bilmiyorum ama Tuba gerçekten Busem den nefret ediyordu . 1 saat oldu ama hala Busem gelmemişti. Kardelene
sordum oda bilmiyordu defalarca aramıştık ama açmadı . Artık dayanamadım ve öfkeyle arabama bindim ve hızla Busemlerin evine sürmeye başladım. Geldiğimde kapıyı bi kaç defa çaldım kapıyı kimse açmıyordu acaba evde mi yoktu. Kapıya bi kaç defa vurdum ama hala ses yoktu. Tam arkamı dönüp gidecekken ıçerden bi şeyin yere düşme sesi ve ardından cam kırılması sesi "Busem aç kapıyı" korkuyordum ona ne oldu. İçeride ne oluyo kalbim yerinden çıkacak. Gerçekten bu kadar onemsiyormuydum ben bu kızı.
Kapı yarım yamalak açıldı ve kapıyı yavaşça açtım arkada biri olduğu için biraz zorladı ama Busem i yerde ellerin de kanla ve baygın görünce öldüm sandim . "Busem Busem" Hızla kucağıma aldım ve odasini aradim koridorun sonundaki odaya girip yatağa yatırdim . Elindeki yarayı inceledim duserken camın üstüne düşmüş herhalde . Hemen temizledim ve pansuman yapıp sardı. Ve sonra yanına yatıp onu göğsüme yasladim . O kadar güzel ve masumduki kahverengi saclari alnına dökülüyordu. Onları kenara çekip yüzünü incelemeye başladım. O kadar güzel ki .... Bu kollarımdaki melek için yeniden zar atmaya değerdi . Onu seviyordum evet seviyorum... Ama bunu ona göstermeyeceğim bi süre o da diğerleri gibi mi kontrol edeceğim. Belki o da bozuktur. biliyorum çok saçma ama bunu yapıcaktım.. Onunla yapmayı deneyecektim. Daha çok sevmeden daha çok bağlanmadan bunu anlamam gerekiyordu.. Belli ki diğerlerine göre inatçıydı yoksa bu zamana kadar o da benim altımdaydı. Her ne kadar bi yanım lütfen o farklı olsun dese de içerimdeki kırık parçalar o da aynı Aras diyordu. Kollarımda kıpırdanmaya başlamıştı .. Hmm bu anı çok sevmiştim şu an o kadar savunmasız duruyordu ki...
ahhh ne kadar dengesizim öyle değil mi bi düşüncem diğerini tutmuyo..
*************<3 <3 <3 <3 <3 <3 Busemim ağzından...............
Gözlerimi açamıyordum ama birisinin kollarındaydım hissedebiliyorum konuşmak istiyordum ama konuşamıyordum o kadar yorgun düşmüştüm ki.. Bu koku o kadar tanıdık ve huzurluydu ki...
Gozlerimi hafifçe araladim Arası beni izlerken bulunca şaşırdım .
"Bu kadar halsiz dusmenin nedeni ne"
soruya karşılık veremeyecek kadar yorgundum. Hm dedim ve koynunun altına iyice sokulup başımı boynuna gördüm ve gozlerimi tekrar kapattım. Saatlerdir uyuyordum .
Gozlerimi açtığımda başka bi yerdeydim . Başka bir yatak ama aynı koku ... Ve bir de pohaça kokusu ..
"Hadi uyan uykucu "
başımı öptü. "İçimden bi his bu melek çok acıkmış ondan böyle diyo.Hadi kalk bakalım . "
Bense boş boş ve şaşırmış bi halde ona bakıyordum .Ne olmuştu da bana böyle davranıyordu. Kalkmaya çalıştım tam ayaklandım ama yine aynı baş dönmesi yere düştüm . Aras uzerime eğildi ve beni kucakladığı gibi yemek masasına götürdü. Sandalyeye oturttu. Kahvalti ? Sabah hangi ara olmuştu. "yesene Busem . Gücün mu yok ben yediriyim mi ?" sessizce başımı salladim ."Peki aç ağzını bakalım " eline aldığı ekmek parçasına peynir koydu ve hafifçe açtığım ağzıma koydu ve bende çiğnemeye başladım evet ya aradigim buymus.. Kendisi hiç bir şey yemeden bana yemeğimi yedirdi. Yemek çok iyi gelmişti. Bi süre sonra aklim yavaş yavaş yerine gelmeye baslamisti. "Nerdeyiz biz .. Annemler merak etmişlerdir . Sen benim evimi nerden biliyorsun beni niye buraya getirdin. Bana ne yapacaksın."
"Bi sus da motorun soğusun be Busem. Annenlere arkadaşımda kalcam diye mesaj gönderdim. Eğer evde dursaydık yanında kalamazdım o yüzden seni benim evime getirdim. Ve sana hiç bir şey yapmıcam. Ve benden korkma "
yavaş yavaş kendime gelmeye başladım . Aras güzel bi film açtı ve onu izlemeye başladık .. Play station oynadık. kendimi gayet iyi hissediyordum. Aras sağolsun oynarken üzerime bi bardak meyve suyunu döktü. "Ya Aras yaaaaa... " Onunla bu kadar iyi anlaşabileceğimi tahmin etmemiştim. Çok eğleniyorduk. "Benim odamda t-shirt lerimden birini giyebilirsin altınada buluruz bişey :) " diye sırıttı . Bende onun odasına gidip onun t-shirt lerinden birini aldım ama çok kısa oldu. Bende gömleğini aldım üzerime geçirdim. Altımda pantolon duruyordu fazla dökülmemişti ona.. Sonra yanına gittim "Ooo prenses çok yakışmış" Bi çocuk gibi dil çıkardım ona kollarımı önümde birleştirip hoh yapıp arkamı dödüm. Aynaya bakmaya başladım yakışmış ya.. Birden Aras arkamda belirdi kollarını arkamdam dolayıp belime sarıldı ve aynadaki bana bakmaya başladı ..
Aklımda tek bi soru vardı . "Buda bi oyun mu? " dedim başımı eğerek ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YA YİNE SEVERSEM...
ChickLitElleri göğüslerime kaydı ve onları sıktı.. İnlemem daha çok arttı. Dudaklarımdan boynuma ve sonra göğüslerime doğru ıslak öpücükler bıraktı ve sertçe göğüslerimin uçlarını çekiştirmeye başladı. ben bunlari dusunurken elini pantolonuma attı ve fermua...