Git elini yüzünü yıka sonrada ezgi. Acizligini benden başkası görmesin

660 7 0
                                    

Haftalar sonra...

Yine şu lanet okula gitmek için uyanıp, gözümü acmistim.. Her zaman düz olan saçlarımı bu sefer kıvırcık yapmıştım. Makyajımı yaptım okul formamı giyip aynadan son kez kendime baktim. Güzel Olmuştum.

Okula girdim cemre okula gelmemişti . Sırama geçtim kulagima kulaklık takip başımı sıraya koydum. Kendimi yorgun hissediyordum . O günden sonra böyle olmuştum. Aras a benden uzak dur dediğim zamandan sonra..

Aras bi hayalet gibi davranmıştı . Derse geliyor hiç konuşmuyor teneffuslerde benden uzakta duruyordu . Bu canımı yakıyordu . Onun bana her bakmayısinda daha çok baglandigimi hissediyordum. Can'i unutuyordum bu iyiydi ama zaman geçmeden yeni birisi almaya calisiyordu onun yerini. Kabul o hiç birşey yapmıyordu. Sevmek, tekrar sevmek çok yorucu ..

Bu arada Ezgi bizim dershaneye kayıt olmuştu. Batuhanla yakinlik kurmaya calisiyordu. Ama Batu yapmazdi bana bunu . Sırf Arasla aynı sınıfta olduğu için olmuyorsa bende neyim. Boş geçen günün sonunda okulun çıkışında Arası görünce çok sasirsam da gözlerimiz buluştu . O kadar güzel bakiyorduki.. Ama sonra büyü bozuldu onu öpen Tuba yi görünce şok oldum. Öpüyor dediysem yanagindan ama bu bile tarif edilemez biçim de canımı acitmisti . Görmemezlikten geldim. Döndüm arkamı ,yürüdüm . Onları daha fazla görmek istemiyordum.

Birden bizim kızlar gelip koluma girdi .

"Busem şu kapıdaki çocuğu gördün mu çok yakisikli değil mi ya off " "hı evet öyle. Neyse kızlar ben kaçar acelem var".

Eve geldiğimde oturup elime bi kitap aldım. Okumaya başladım.

Akşam dershane vardı.

Hazırlanmaya başladım.

Geldiğimde Aras daha gelmemişti. Gelse kaç yazardiki ... Gözlerine bakmamak için bile kendimi sıkmak zorunda kaliyordum . O benim için yasak bolgeydi onu sevemezdim. Onu değil kimseyi sevemezdim. Hangi ara bu hale gelmiştim ben bilmiyorum.

Sınıfa girdi ve sırasına oturdu bense hiç oralı değildim .

Teneffus gelmek bitmemişti.

Zil çalınca birden içeri Ezgi daldı. Ne oluyoruz ya. Neyse banane bana mi geldi Arasa gelmiştir. Başımda dikilip kollarını önünde birleştirip ayağını yere vurmaya başladı. Aynı zamanda mal mal yuzume bakiyordu. "Hayırdır bişey mi var"

"bok var yer misin "

"Düzgün konuş Ezgi benim sinirimi bozma . Uzak dur dedin duruyoruz ışte al senin olsun Aras başına çal. O benim sevgilim değildi anlıyor musun sana oyun oynamistik . Oldu mu şimdi benden uzak dur tamam mi seni sarı çiyan."

"Kızım yaş tahtaya bastin canını çok yakıcam "

"Ateş olsan cürmün kadar yer yakarsin . Gor bakalım el mi yaman bey mi yaman "

Aras bana öfkeli bi halde bakiyordu. Bense hiç umursamadan kalkıp ciktim sınıftan Aras ile Ezgi siniftalardi . Hemen kamera odasına geçtim. içeri de olup biteni çok merak ediyordum. İzlemeye başladım. Ezgi Arasa yaklasti ve ellerini tuttu. Bu çok sinirime dokunmustu ama Aras hiç bir tepki vermiyordu. "Onu seviyor musun Aras?"

"bu seni ilgilendirir mi?"

"İlgilendirir cevap ver onu seviyor musun? Sen benden başkasını edemezsin Aras beni unutamazsin "

"Ooo sen kendini birşey sanmaya başlamışsın sarı civciv ne oldu tavus kuşu mu sandın kendini . Yoksa o beni aldattigin arkadaşım olacak Gökhan yavsagi mi kaldirdi senin bir yerlerini.. Ama bana artık işlemez be kızım. Ha bu arada Busem'den uzak dursan iyi olur. "

"Hala Busem diyo ya başlarım simdi Busemede Gökhan a da. ben seni seviyorum Aras biliyorum sende beni seviyorsun.Biz birbirimizsiz yapamayiz. "

Aras in daha konuşmasına fırsat vermeden Ezgi'nin dudakları Arasın kileri buldu ve öpmeye başladı. Benimse içim icimi yiyordu. Ekrana bakamıyordum. Birden şap diye bi ses duyunca ekrana odaklandim .Aras sinir krizi geçiriyordu Ezgiyi dövüyordu . Onu da böyle mi öptün Ezgi bir inilti çıkardı. Onun altindada böyle bi inledin . Her cümlede bi tekme atiyordu. Her ne kadar Ezgiden hiç haz etmesem de bi erkeğin gücüyle kızın gücü bir olmuyordu. Ezgiyi kurtarmak için "Aras dur lütfen".

"O beni en yakın arkadaşımla aldattı Busem o beni hayata küstürdü o beni aşka küstürdü. O benim hayatımı çaldı. Ve sen bi kaç dakika öncesine kadar tartıştığın kızı bana savunma. Gerçekten bu kadar masum olabileceğine inandım mi sandin . Sende onun gibisin sende diğerleri gibisin. Aşk nedir bilmiyorsunuz bu kasar da bilmiyordu.sende bilmiyeceksin . " Ben kesinlikle.öyle birisi olmamıştım. Her zaman sevdiğim adama karşı sadakatimi korumustum .

Aras durmadan vurmaya devam ediyordu kızın her tarafı kan olmuştu.artık dayanamadım bi kızı böyle dovemezdi .

"Aras Ezgiyi hemen bırak .  " yok durmuyordu hızli vurmuyordu eğer vursaydi  eğer çoktan ölmüştü . Beline sarıldım  "lütfen bırak "diye fisildadim . Korkmuştum. Arası çok kısa bir süredir tanıyordum ama sanki bi parçammis gibi tanıyordum ,biliyordum onu. O böyle bir şeyi akıllı kafayla yapabilecek birisi değildi.

Ve Aras gozlerimin içine baktı ve " Gerçekten düşmanını bile koruyacak kadar saf ve temiz misin? Gerçekten sevilmeye değer misin be Busem? " dedi ve kapıyı çarpıp çıktı birşey anlamadim. Ne demek istemisti ki.. Tek bildiğim. Şu an ezgi agzi burnu kanayan bi biçimde yerde yatıyordu .Hemen onu kaldirdim." Git elini yüzünü yıka sonrada kaybol ezgi. Acizligini benden başkası görmesin" .

Aşk bazen en büyük çaresizlik acizlikti

Ama her zaman denemeye değerdi

Çünkü Aşk

Rezil ettiği kadar vezir de ederdi  :)

Bakalım aşk kahramanlarımızi rezil mi edecek vezir mi?

YA YİNE SEVERSEM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin