Пролог

62 2 0
                                    

' Писна ми. Вече наистина ми писна. Дойде ми до гуша от Найонг Ким. '

Здравейте. Казвам се Лаура Чонг, на 22 години съм и живея в Сеул. Родена съм в Калифорния и добре дошли в така подреденият ми живот.

Защо ли? Живея в голяма къща. Имам приятели, които са ми на гости. Седем момчета с гаджетата си, но едно се откроява. Името му е Техьонг Ким.

Това момче е като слънце. В него всичко свети - косата, очите, лицето, усмивката. Особено усмивката. Още като го видях, сърцето ми сякаш спря.

В последствие исках да знам все повече за него. Откъде е, какво харесва, хобитата му и навиците. Но имаше проблем.

Проблемът се казваше Найонг Ким.

Найонг Ким е перфектното добро момиче, което ще срещнете навсякъде в детските книжки с приказки. Толкова сладка, мила, отзивчива, талантлива, с глас на славей и тяло на гръцка богиня.

Гадост.

Винаги и навсякъде. С Техьонг се държат за ръце, гледат се толкова сладникаво и влюбено, че чак да ти стане лошо. Ходят навсякъде заедно и не се отделят нито за миг.

Гадост на квадрат.

Но стига за това. Трябва да вмъкна още нещо за себе си, иначе няма да разберете историята. Преди месеци, аз също бях сладко, наивно и добро момиче. Но никой нямаше очи за мен. Всеки ме пренебрегваше. Трябваше винаги да използвам парите си.

Но не всичко се купува с пари.

Найонг ми взе приятелите. Взе ми семейството. Взе дори нещата, които най-много обичам. И не, не говоря за Техьонг.

Семейството ми я обожава. Даже ако имаше възможност да ме разменят за нея като тяхна дъщеря, щяха без да им мигне окото.

Най-добрата ми приятелка също ме заряза. Познаваме се от прогимназията. Бяхме на шопинг, когато прекрасната Найонг се появи в пълния си блясък и отведе Емили.

Минаха два месеца. Емили не ми се обади нито веднъж, а винаги, когато й пишех за да излезем, тя беше заета. Заета с Найонг и "моите" приятели.

Затова сега съм на път. Да, наистина. Пътувам в самолета за Америка, за да се срещна с най-готиното момиче, което познавам.

Тя ще бъде моят нов учител. Писна ми да съм доброто и наивно момиче.

Време е за пълна промяна.

Bad Girls | k.th.Where stories live. Discover now