След близо десетчасов полет и още няколко часа обикаляне по магазините за автомобили и министерствата, най-после бяхме пред вкъщи с новият ми приятел - бяло Ферари кабриолет.
Забавата тепърва предстоеше.
Бях вързала лилавата си коса на кок, имах лек грим и слънчеви очила, а тоалетът ми беше малка черна рокля. Изключително елегантна, без ръкави, и леко развлечена. Обувките ми бяха обикновени кецове. Няма как да обикалям наоколо с токчета.
С Миа взехме багажа си и влязохме вътре. Бяхме по средата на обяда. Очите на всички паднаха върху мен и Миа.
Все едно виждат мъртвец.- Наистина днешното поколение нямат никакво възпитание. - изцъках с език - Собственикът на дома си идва, а те го гледат като треснати. Все едно въобще не го искат. А да не говорим за предложение на помощ с багажа. - многозначително погледнах Техьонг докато говорех на Миа. Не можех да преценя дали се радваше да ме види или обратното.
- Лаура, това ти ли си? Изглеждаш... Доста различно! А това кой е? - Найонг се обади.
- Това е най-добрата ми приятелка, Миа. Ще остане тук за известно време. А, добре, че обядвате. Умирам от глад след изтощителния полет.
- Ъм... Всъщност има храна само за нас. Не знаехме, че се връщаш днес. - Юнги, едно от момчетата проговори.
Е, не е като да не съм го очаквала.
- Така ли? О, няма проблем. Ще поръчам за вкъщи. Миа, настанявай се. - двете тръгнахме към хола и можех да усетя погледите на всички, чак, докато не се скрихме от полезрението им.
- Това ли е Найонг? Ъгх, ужасна е. Разбирам защо толкова я мразиш. А момчето срещу нея Техьонг ли беше? - аз кимнах - красив е. Честно, наистина красив.
Усмихнах се. Бях направила правилно решение.
По-късно с Миа решихме да излезем. Разхождахме се из Сеул, запознавахме се с хора и си направихме мнооооого снимки. Истинска изненада ни чакаше пред къщи. Явно приятелите ми бяха направили парти, без дори и да ме попитат.
С Миа се спогледахме. Тя се усмихна и ми каза няколко неща, които бързо се превърнаха в план. Влизайки у дома, бяхме посрещнати от куп непознати, смърдящи хора. Смърдяха на алкохол и кой знае още какво. На холната маса видях кокаин. Имаше наргилета и натискащи се двойки навсякъде. Техьонг и Найонг бяха едни от многото.
YOU ARE READING
Bad Girls | k.th.
FanfictionЛаура Чонг е корейският вариант на американската мечта. Живее в голяма къща с приятели, а и е близо до момчето, в което е влюбена. Но какво става, когато това момче няма очи за нея? Запознайте се с тази история... Какво още да кажем? А, да. Злодеят...