БЕЛЕЖКА ОТ АВТОРКАТА

24 1 6
                                    

Здравейте, читатели.
Не исках да се стига до тук, но явно това е цената, която един wattpad писател трябва да плати. От две седмици насам има особено нещо - получавам съобщения, в които искате да включвам още герои, да говоря за някои други повече и да са по-дълги главите. Не ми се беше случвало такова нещо досега, но и не мога да го игнорирам.

Това е специална бележка до вас, читателите. Пиша такава бележка за пръв и последен път. Това е отговорът ми на вашите коментари, не съм ядосана, радвам се, че харесвате книгата, но това вече е малко прекалено.

Ще ви кажа няколко неща:

Първото нещо, което трябва да спомена е, че аз не съм активен писател. Пиша, когато ми дойде вдъхновение или имам свободно време. Но това не се случва всеки ден, ако можете да предположите.

Второ, сюжетът на книгата предварително го измислям аз. Всичко е измислено (главите, сюжета, думите, в коя глава какво ще се пише). Не измислям сюжета в действие, нито го копирам отнякъде.

Старая се да пиша грамотно; главите не са особено дълги, защото ако са, забравям какво съм писала и трябва да чета всичко (опитвам се да поддържам интереса ви!). Имената са написани колкото се може по-правилно и сюжетът е измислен предварително. Съобразете се с това, защото не мога да толерирам инакомислещите, и то в моя профил, с моите книги.

Моля да не ми пишете съобщения (да, на лично, коментарите са друг въпрос!), в които ме молите да включвам герои, или да се науча да пиша правилно имената им, или да са по-дълги главите, и още куп други "идеи".

Благодаря ви, ако сте прочели всичко това до тук. Това са важни неща за мен и бих искала да ги изясня. Не се сърдя, нито съм ядосана, но малко възмутена и се надявам такива "неразбории" вече да няма.

Нататък в книгата няма да има повече странични бележки, а ще завърши подред до края й. Пожелавам ви приятно четене нататък!

Ваша,
@cycice

Bad Girls | k.th.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang