- Та, какво казваше? Найонг Ким?
- Точно. Това е момичето.
- Нямам търпение да я видя.
- О, ще я видиш и още как. И ще ти прилошее.
- Значи отмъщение в най-студен вид. Ще трябва да си обновиш напълно гардероба. Няма как да изпъкнеш с тази бяла рокличка. Трябва ти нещо черно, нещо секси. - Миа се усмихна.
- Не се тревожи. В Маями е пълно с готини магазини. Ще блеснеш.Тя наля още шампанско. Миа беше страхотна. Като моя по-голяма сестра. Винаги ме разсмиваше и имаше точен съвет за всичко. Имаше красиво лице и ярко сини очи , кестенява коса и бронзов тен.
Винаги ми помагаше. Ще ми помогне и този път.
- Значи, искаш общо взето да й отмъстиш?
- Само като я погледнеш, ще ти се прииска да й отмъщаваш, дори и без да ти е направила нищо.
- Страхотно. За да бъдеш лошо момиче, трябва да се научиш да мислиш като такова. Първо ще ти помогна аз, а след това просто ще стоя и ще гледам. Ще се справиш. Но като за начало ще изпълняваш това, което ти кажа, нали?
- Разбира се. - кимнах.
- Отлично. Значи да тръгваме.
♧ ♧ ♧ ♧
Късно вечерта се прибрахме. Маями е безбожно голям и ако нямате точен план, въобще и не си правете труда да обикаляте пеша. С Миа накупихме много дрехи, обувки и всякакви аксесоари, които да подхождат на новия ми вид. Бяхме доста изморени, затова само вечеряхме набързо и си легнахме.
Сутринта след закуска, трябваше отново да излезем. Имах час за фризьор и не бях сигурна дали лилавото всъщност е моят цвят, но Миа каза, че ще изглеждам страхотно.
Всъщност наистина изглеждах страхотно. Имах бяла кожа, тъмни очи и натурално плътни устни. В допълнение с това си представете лилавата коса и ще получите Лаура Чонг.
Трябваше да се върнем в Сеул възможно най-бързо, за да започнем. Сладкият живот на Найонг ще бъде вгорчен.
YOU ARE READING
Bad Girls | k.th.
FanfictionЛаура Чонг е корейският вариант на американската мечта. Живее в голяма къща с приятели, а и е близо до момчето, в което е влюбена. Но какво става, когато това момче няма очи за нея? Запознайте се с тази история... Какво още да кажем? А, да. Злодеят...