୨⎯ " The Dark Past "⎯୧
.·:*¨༺ •---------••---------• ༻¨*:·.-JYUJIN POV-
— Bilik —Urghh!! Susah betul nak tidur malam ni. Dah sejam aku cuba tidur tapi tak boleh. Huh!! Juyeon tu mesti dah tido mati kat sebelah kan?? Haihh... Kenapa tak boleh nak tidur ni?? Nasiblah esok takda kelas. Yepp!! Lecturer untuk kelas esok tak ada, so kelas pon takda lah. Dan juyeon, dia ada kelas esok.
Hmm.. Dah alang² tak boleh tidur ni.....
- Pagi -
"LEE JYUJINNNN!!!!!"
"YAH!! BANGUN SEKARANG!!" Terasa seperti badan aku digoncang.
"Huh??" Aku membuka mataku lalu melihat juyeon dengan wajah—
"Pfftt-- K-kenapa dengan muka kau? Pfftt—" Hampir tergelak aku. Dengan muka mamai lagi.
"WHAHAHAHAHAHAHAAHHAHA!!!!!"
Akhirnya aku melepaskan tawa yang kuat dan panjang.
"Eee!! Aku tau kau yang buat kan!??" Juyeon menggoncang-goncangkan badan aku.
"M-memang— WAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!!!🤣🤣🤣🤣🤣" Aku tak tahan.. lucu betul aku conteng muka si juyeon ni. Boleh jadi pelukis terkenal kan??
"Eee!! Kalau bukan sebab aku ada kelas pagi ni, aku dah belasah dah kau. Tunggu lah aku balik nanti." Dia pon pergi setelah memberiku amaran. Uuu takutnyerrr~~
Aku apa lagi lepas dia keluar? SAMBUNG GELAK LAH!! WAHHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!🤣🤣🤣🤣
-HYUNJAE PoV-
— Kelas —Macam biasa aku dalam kelas yang membosankan. Cepatlah habis. Aku makin bosan. Sayang betul. Ianya baru 10 minit kelas berlangsung. Haihh... Dan ketika lecturer menulis something kat papan putih, aku senyap² mengusya fon aku. Well, macam biasa takda apa yang menarik. Aku bukan ada sesiapa pon untuk chat aku sentiasa.
"Huhhh.."
"Hai hyunjae!" Aku mengendahkan suara tersebut. Suara yeoja kot. Takkan aku nak layan.
"Hyunjae. Aku yuna. Jom kawan." Aku masih mengabaikannya.
"SHIN YUNA!!"
"Yea saya!!"
"Pergi duduk tempat kamu cepat!! Jangan nak menggatal!"
"Baik, puan." Aku rasa dia dah pergi. Fuhh.. bahaya betul. Nak buat macam mana kan?? Aku kan terlalu hensem. And of course mestilah kan?? Appa aku pon hensem okay?? Sebabtu anak² pon hensem. Eomma pulak.... Ermm.. Tbh, aku tak pernah tengok wajah eomma aku. Appa kata eomma meninggal lepas saja kami dilahirkan.
'Buzzz!!'
Agak terkejut aku tiba² telefon bimbit aku berdering. Nasib aku silent. Aku melihat pada skrin fon aku. Oh! Juyeon rupanya. Dia call?? Tak masuk kelas ka??
Aku hanya menolak panggilan tersebut lalu menghantar pesanan padanya.
―――――――――――――――
YOU ARE READING
₍₍C⁾⁾ 𝚃𝙷𝙴 𝙳𝙰𝚁𝙺 𝙿𝙰𝚂𝚃 || ʟᴇᴇ ʜʏᴜɴᴊᴀᴇ
FanfictionThe past that only 'he' knows. The dark past that made 'him' suffer in the rest of 'his' life. The truth about 'him' Sambungan daripada 'I WANT TO GO BACK' START :13/9/2021 END :16/1/2023