"Şu anda arkandaki bankta oturuyor."
—————————————————
Minho şaşkınca arkasını döndüğünde bankta oturan Lisa, çıkardığı maskesiyle Minho'ya el salladı.
"Lisa!" Dedi Minho hızlıca yanına giderken.
"Selam Lino."
Jisung onun kullandığı takma isimle yüzünü buruşturdu.
"Burada ne yapıyorsun?"
"Tuvaletteki konuşmanıza kulak misafiri oldum. Jisung'un peşinden geldim. Seni de sesinden tanıdım." Dedi Minho'ya gülümseyerek.
Minho bankta onun yanına yerleşirken Jisung da onlara doğru yaklaştı.
"Kuzey seni ararken bir baloda eğlenecek kadar aptal mısın yoksa cesur mu? Ya da benim bulunduğum bir baloda olman tesadüf değildir." Diyen Lisa sinsi bakışlarını Minho'ya dikti.
"Sizin aranızdaki ilişki tam olarak ne?" Diye sordu Jisung araya girerek.
"Arkadaşız." Diye cevapladı Minho Lisa'ya bakarak.
"Arkadaş?" Diye sordu Lisa alayla gülerek.
Jisung aralarındaki gerilimi hissederken dudağını ısırdı.
"Ben Channie'nin arkadaşıyım." Diye düzeltti Lisa.
"O da kim?"
"Ekibimden biri ayrıca en iyi arkadaşım." Diye cevapladı Minho Jisung'u.
Lisa ona göz devirirken bacak bacak üstüne attı.
"Üçümüz küçüklükten beri tanışıyoruz. Channie ve ben en yakın arkadaşlarız. Bu da sonradan geldi." Dedi Lisa Minho'yu işaret ederken.
Minho alayla gülerken dudağını ısırdı.
"Aslında Chan ve ben en yakın arkadaşlarız. Lisa kendini fazla yüksekte görüyor."
"Bahse var mısın? Ona soralım."
Jisung ikisine göz devirdi.
"Şu anda daha önemli işlerimiz var. Çocuk gibi didişmeyi bırakın." Dedi ciddiyetle.
Lisa merakla Jisung'a baktı.
"Ne işi? Neler oluyor?"
"Yardımın lazım." Dedi Minho bir anda.
Lisa'nın kaşları kalkarken Minho'ya doğru eğildi. Yüzünde alaycı bir ifade vardı.
"Demek küçük Lino'nun bana ihtiyacı var? Sevimli." Dedi Minho'nun burnuna dokunarak.
Minho geri çekilip ona ters ters baktı.
"Lisa, bu ciddi. Lütfen." Dedi Jisung.
"Bak Jisung, seni gerçekten sevdim ama o.."
"Ben de sana bayılmıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3rd Eye | Minsung |
Science FictionHan Jisung, Kuzey'e işçi olarak gönderilen evli ve sıradan bir adamdı ancak neredeyse her gece rüyalarına giren adam, onun geçmişte hiç de sıradan biri olmadığını gösteriyordu. minsung✨ 22.09.2021