FINAL

3.7K 417 249
                                    

Genç adam ellerini sıcak parmaklara sarıp karşısındaki kalabalığa göz gezdirdi.

Her şey bitmişti..

Başkan Kang'ın yaptıkları ortaya çıkmıştı ve halk tarafından büyük bir tepkiyle karşılanmıştı. Hyunjin mikrofonuyla halka olup biten her şeyi anlatırken tam bir lider gibi görünüyordu. Birçok asker ve görevli onu ciddiyetle dinlerken Kuzey'in Başkanı Suho da izleyenler arasındaydı. O da olanları büyük bir şaşkınlıkla karşılamıştı. Kendisi de çıkıp halktan özür dilemiş, Direniş'e teşekkür etmişti ve Direniş'in artık bir terör örgütü olarak görülmeyeceğini duyurmuştu. Jisung ve diğerleri tek tek ödüllendirilirken Jisung bir an olsun Minho'nun elini bırakmıyordu.

Konuşmanın bitmesiyle Minho ve Jisung aşağı inip halkın arasına karıştılar. Onların yerini ise yeni seçilecek olan liderler doldurdu.

"Sence Baekhyun gelecek mi?" Diye sordu Minho sevgilisinin alnına düşen saçları eliyle düzeltirken.

"Gelse de gelmese de bir şey değişmeyecek. Onu desteklemeyeceğiz." Dedi net bir şekilde Jisung.

Tam o sırada tanıdık bir yüz kürsüye çıktı.

"Gelmiş."

"Yüzsüz." Diye mırıldandı Jisung Minho'nun koluna girerek ona yaslanırken.

Baekhyun tıpkı diğerleri gibi vaatlerini sıralarken Jisung onu düz bir ifadeyle izliyordu. Eğer seçimi kazanırsa iyi bir başkan olacağını düşünmüyordu. Bu yüzden kazanmamasını umuyordu.

Baekhyun konuşmasını bitirince gözü Jisung ile buluştu. Daha sonra kürsüden inip yerini Lay'e bıraktı. Jisung ve Minho onu görür görmez gülümsediler.

"Lay kazanmalı."

"O iyi bir lider olur." Dedi Minho Jisung'un beline sarılırken.

O gün, uzun süren konuşmalardan sonra seçim günleri belirlendi. Seçim günleri bittikten bir hafta sonra da sonuç açıklanacaktı. Jisung Lay'in kazanmasını umut ediyordu.

Jisung ve Minho kalabalıktan uzaklaşıp arabalarına yöneldiklerinde Baekhyun tarafından durduruldular.

"Ne istiyorsun?" Diye sordu Minho ona düz bir ifadeyle bakıp.

"Sadece özür dilemek istedim."

"Bizden neden özür diliyorsun ki?" Jisung kollarını bağlayıp ona sert bakışlarla bakarken Baekhyun iç çekti.

"Benim yüzümden işler bu noktaya geldi. Chanyeol'e yaptıklarım yüzünden."

"Bunun bir önemi yok Baekhyun. Her şey bitti. Chanyeol ile aranda olan şey de bizi ilgilendirmez." Diyen Minho başka bir şey söylemeden arabaya bindi. Jisung ise kapısını açarken Baekhyun'a son bir bakış attı.

"Bence onunla konuşmalısın Baekhyun. Eğer ona gerçekten değer veriyorsan peşinden gitmelisin. Seni itse de istemediğini söylese de çaba göstermelisin. Bunu ona borçlusun. O seni gerçekten seviyordu. Bunu gözlerinde görebiliyordum. Yaptıklarından sonra bile içten içe seni affedeceğini kendisi de biliyordu bence."

"Umarım dediğin gibidir." Dedi Baekhyun fısıldayarak.

"Eğer içinde ona karşı gerçekten sevgi varsa ona kendini affettirmek için çaba gösterirsin. İyi şanslar." Jisung'un arabaya binmeden önceki son sözleriydi. İkili yola koyulurlarken Baekhyun arkalarından hüzünlü bakışlarla bakıyordu. Şimdi yapması gereken tek bir şey kalmıştı.

Chanyeol'ü geri kazanmak



Günler sonra seçim sonuçları açıklanmış ve Lay'in seçimleri kazandığı ortaya çıkmıştı. Lay birçok çalışanı işten çıkarmış, yerine yeni ve güvenilir insanlar almıştı. Minho ve Jisung ise diğer arkadaşlarıyla birlikte toplanmış haberleri izliyorlardı.

3rd Eye | Minsung |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin