Po velmi dlouhé době vás opět vítám u Tvorby mapy, která se mi lehce vymyká z rukou. Zaprvé je příliš podrobná, zadruhé je příliš velká a za třetí vymyslel jsem si pár dalších prkotinek, které ve formě map zpracuji. Než je však zmíním, podívejme se na první verzi politické mapy Padlé říše a přilehlých státních útvarů.
Pro přehlednost jsem tlustou červenou označil nepsané hranice regionu Padlé říše
Prvotní verze politické mapy obsahuje méně státních útvarů než jsem zpočátku chtěl, neboť vymýšlet stovku názvů zemí chce čas. I tak sever Padlé říše, nemluvím o chanátech a konfederacích kmenů, obsahuje některé názvy, se kterými nejsem plně spokojen. Proto můžete očekávat změnu některých jmen, ale nebojte, příběhu se to nikterak nedotkne.
Ještě než začnu popisovat jednotlivé oblasti, rád bych se zastavil u toho proč se ksakru tahle část mapy nazývá padlá říše?
Jednoduše, před dvěma sty lety se zde nacházela obrovská říše, která přeneseně řečeno "padla". Ou, hej, to mi něco připomíná, řeknete si pravděpodobně. A ano, je to reference na pád Západořímské říše, ale v tomto světě se jedná spíše o říši východořímskou známou také jako byzantskou. A proč tomu tak je? No, protože pád zde přišel až v období středověku a byl zdlouhavější. Plus samozřejmě móda byla úplně jiná. Pro představu si srovnejte, jak se oblékal pozdní císař Západořímské říše Valentinian III. a Alexios Kommenos. Pak samozřejmě i vládní struktura byla více feudální atd., ale tím vás už zatěžovat nebudu. Teď, po vyčerpávajícím úvodu, bych se konečně přesunul k vyčerpávajícímu povídání o samotné mapě.Začněme od západu, kde se nachází poměrně velká Nová říše, která se se svojí velikostí může rovnat polovině naší Francie - pro zasvěcené kopíruje velikost Akvitánie. Nejedná se o přímý nástupnický stát Pozdní říše, to je označení pro konečnou periodu úpadku Padlé říše, ale hlásí se k jejímu odkazu - stejně jako se hlásil například Karel Veliký k Římské říši. Dále se zde nachází několik knížectví s názvy imitujícími Francouzštinu. Výjimku tvoří Aetholdovy legie, což spravuje žoldnéřské vojsko a Království Gulna, která je zemí bývalých otroků.
ČTEŠ
Batalion zatracených
FantasyCo spojuje unaveného žoldáka, mladou kněžnu, krotkého rytíře a hladovou medvědici? Malé knížectví Dammer, jež se stane svědkem zrodu Batalionu předurčeného k zatracení. Příběh je plný boje, intrik a trocha romatiky. !! Obsahuje vulgární mluvu, lehko...