Jsem trochu posedlý mapami, a proto je téměř vždy ke svým příběhům vytvářím. Bohužel nejsem grafik a musím jít minimalističtější cestou tj. nekreslit hory, stromky, pouště atd. a jen je naznačit. Zprvu jsem z toho byl vcelku zklamaný, ale nakonec se ukázalo, že by mi stejnak kreslené objekty překážely.
Mapy níže představují jen střípek plánovaného světa a velikostně jsou srovnatelné s Arabským poloostrovem společně s Levantou. Sever bude v budoucnu zabydlen kočovnými Terevrejci, jejichž předobrazem jsou Mongolové a dále Davrosťané, jež jsou zatím i pro mě záhadou. Jih je bývalou říší, která se před několika stovkami let rozpadla na mnoho malých státečků bojujících mezi sebou o moc. Cíp pevniny na východě je vulkanický poloostrov, kde se nachází království Etrebant a Faunym z příběhu Koruny bez krále.
První mapa je pouze reliéf, který jsem v dalších verzích dále upravil. Snažil jsem se inspirovat matičkou zemí. Například táhlá jezera rozdělující jižní část mapy jsou ekvivalenty jezer Tanganyika a Malawi v Africe a naznačují rozpínání zemských desek. V severním zálivu se nacházejí bariérové ostrovy, jako v Mexickém zálivu a v jeho severní části leží skupina jezer inspirovaných Finskem a okolím ruského Petrohradu. V této verzi jsou jen naznačeny. Veprostřed zálivu leží malý příbuzný ostrova Santorini, který jak známo pravděpodobně zapříčinil pád starověké civilizace na Krétě. Na pravém konci mapky vykukuje cíp vulkanického poloostrova s kalderou, která se může velikostí rovnat snad jen Yellowstone nebo jezeru Toba v Indonésii. Podivně tvarované jezero s dvěma vnitřními ostrovy je ohlédnutím za Aztéky a jejich hlavním městem Tenochtitlánem.
Druhá verze mapy je obohacena o řeky a hory a je zde nejvýraznější již zmiňovaný minimalismus nebo-li má neschopnost smíšená s leností. Výšková stratifikace je řešena barevně, přičemž tmavší hnědá představuje výše položenou oblast. Severní pohoří odděluje mapu na dvě části. Tedy stepy na severu a Padlou říši na jihu. Z hor vytékají vodní toky, které se pak povětšinou vlévají do moře, ale vprostřed mapy i do doposud nepojmenovaného jezera. Největší řeky mají široké delty, které se někdy i větví jako všem známý Nil.
Třetí mapa je zbavena hor, abych mohl posléze začít se zalidněním. Barva moře prodělala změnu z podivně brčálově modré na alespoň pro mě příjemnější modř. Dále je proveden prozatím konečný "lifting" reliéfu. Bariérové ostrovy jsou útlejší, napodobenina finských jezer už spíše připomíná severoamerická velká jezera a na severu je pokus o fjordy. Na jihu je jen přidáno několik ostrovů a lehoulince změněno pobřeží, což se stalo spíše omylem.
Čtvrtá mapa je prozatím první verze politické mapy, která zachycuje jiho-východ Padlé říše. Jednotlivé státy a státečky jsou - snad - logicky položené. Hranice často leží na řece, anebo jsou vytyčeny pohořím. Nejedná se však o pravidlo, protože svět přece také není pravidelný. Závorky představují závislost na jiném státu. Tedy (La.) na Hesmarku znamená závislost na Laratském Velkovévodství. Tajemná zkrata (Av.) značí Averholm, což je ostrovní stát mimo dostupnou mapu nacházející se na na jiho-východě.
ČTEŠ
Batalion zatracených
FantasiaCo spojuje unaveného žoldáka, mladou kněžnu, krotkého rytíře a hladovou medvědici? Malé knížectví Dammer, jež se stane svědkem zrodu Batalionu předurčeného k zatracení. Příběh je plný boje, intrik a trocha romatiky. !! Obsahuje vulgární mluvu, lehko...