💌Błękitna Wstążka Pomocy💌

107 21 7
                                    

Wiele osób będących na wattpadzie potrzebuje pomocy. Wsparcia w wierze, rady w trudnej sytuacji, czy po prostu czyjejś obecności. Nie mogę niestety dotrzeć do każdej takiej osoby, chociaż chciałabym mieć siłę i możliwości Wam wszystkim dopomóc. Dlatego postanowiłam założyć Błękitną Wstążkę.

Pod tym rozdziałem zbierzemy osoby, które będą miały chęci i możliwość by wesprzeć czy pomóc. Oczywiście, internet jest ograniczony, ale zawsze będziesz mogła/mógł znaleźć tu kogoś, kto Cię pocieszy, może coś doradzi, pokaże, że Bóg Cię kocha najbardziej na świecie, przekaże Ci Jego Słowo.

Zawsze, gdy ktoś z Was poczuje się źle i będzie potrzebował drugiej osoby, będzie mógł wejść tu i wybrać sobie kogoś lub parę osób, które chętnie zawrą znajomość i pomogą. Może znajdziesz tu przyjaciela lub wielu? Ale na pewno zawsze tu będzie pomoc.

Ogólne zasady korzystania z Błękitnej Wstążki:

✋ Ze względu na komfort obu stron prosimy o zgłaszanie się do członków Błękitnej Wstążki na priv lub podanym przez nich środku komunikacyjnym.

✋ Piszemy o potrzebie pomocy, rady lub wsparcia, przypominając o tym, że przybyliśmy do danej osoby z Błękitnej Wstążki (żeby uniknąć nieporozumień i wszyscy wiedzieli, co się dzieje).

✋ W razie braku odpowiedzi nie poddajemy się i dalej szukamy pomocy gdzie indziej.

Ogólne zasady wyciągania do potrzebujących Błękitnej Wstążki:

🤝 Nie karzemy się zwierzać nikomu na siłę - może ktoś po prostu potrzebuje drugiego człowieka i rozmowy o ulubionym fandomie, żeby się lepiej poczuć, a nie chce tylko bardziej się dobijać swoimi problemami i rozmawiać o nich.

🤝 Dostosowujemy temat rozmowy do preferencji osoby, która się zgłosiła.

🤝 Jeśli według nas ktoś inny z Błękitnej Wstążki byłby dla osoby potrzebującej bardziej pomocny możemy zaproponować jego kandydaturę.

🤝 Przed udzieleniem rady modlimy się i prosimy Boga o przemówienie przez nas.

🤝 Swoje wspieranie drugiej osoby na Duchu opierajmy na Słowie Bożym.

Osoby, które chciałyby złapać Błękitną Wstążkę i przyciągać nią ludzi do Miłości Boga, proszę o wypełnienie poniższego formularza:

💙 Imię lub swojski nick, którym można się do Ciebie zwracać.
💙 Gdzie można Cię znaleźć? (Priv i/lub...?)
💙 Sprawy, które znasz na tyle, że mogłabyś/mógłbyś w nich coś doradzić.
💙 Twoje zainteresowania, o których możesz porozmawiać.
💙 Jak opiszesz samą/samego siebie?
💙 Kiedy najczęściej jesteś dostępna/y?
💙 Ulubiony cytat z Pisma Świętego.
💙 Jeśli znasz kogoś, kto również może zechciałby pomagać innym orzez wattpadowego prive'a, oznacz go tu.

Nie jestem w stanie z różnych powodów ogarnąć wszystkich potrzebujących pomocy,  ale oczywiście możecie się też zgłaszać do mnie. Postaram się jak najszybciej odpisać. Moje zainteresowania możecie znaleźć w moim opisie. Jestem gotowa doradzić w różnych sprawach, aczkolwiek nie mam żadnych szczególnych kwalifikacji. Jestem osobą znającą ból fizyczny i psychiczny, samotność oraz potrzebę usłyszenia pełnego miłości Słowa Boga czy szukanie odpowiedzi na pytanie dotyczące wiary. Mogę pomóc w tym zakresie lub po prostu z którymś z Was popisać o czymkolwiek. Ostrzegam, że jak mi często mówili ludzie, jestem "dziwna". Nie wiem, co to znaczy, ale tak. Na pewno mogę mieć czasami niezrozumiałe poczucie humoru lub być trochę irytująca, ale staram się jak najbardziej dostosować do preferencji współrozmówcy.

💙 Może dzisiaj Błękitna Wstążka nie jest Ci potrzebna, ale gdy kiedyś będziesz sam, pamiętaj, że ona istnieje 💙

Dla Boga i ludzi |Boża Pozytywka Stuff|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz