3- Dia

470 29 1
                                    

Aku yang sedang duduk di sofa yang sedikit jauh daripada khalayak ramai itu, menarik-narik baju 'getah' ku yang amat-amat singkat itu. Hampir menampakkan apa yang tak sepatutnya ditunjuk.

Rambut ku diikat tinggi oleh salah seorang pekerja kelab malam itu dan aku dipakaikan sedikit tacapan muka.

Tiba-tiba ada seorang yang seperti aku kenali melabuhkan punggungnya  di sebelah ku membuatkan aku sedikit terperanjat dan menjauh daripadanya.

" Budak baru ke? Whats your name?". Dia bertanya hanya untuk mendapat pulauan daripada ku.

"Answer me, kid". Dia tiba-tiba sahaja memegang lengan ku. Wajahnya seperti sedang menahan amarah.

"Im not a kid".

"Good then. I can have some fun time with you since you're  not a kid and you're already an adult, right?". His rough hand suddenly caressed my tight making me flinched.

"Stupid dirty men!". Aku menghamburkan kata-kata itu ke hadapan muka nya dan meludahinya.

Lelaki itu menggunakan tangan ku untuk mengelap sisa-sisa air liur yang menempel di pipi nya.

Dia lalu bangun berdiri dan berjalan semula ke arah kaunter minuman yang tidak jauh daripada ku itu.

...

2 jam duduk di atas sofa itu, yang aku perhatikan hanya la dia.
Kerana, aku seperti pernah melihatnya.

Beberapa minit kemudian, dia berjalan entah ke mana, menuju ke sebuah lorong yang diterangi cahaya bewarna biru di hujung kelab malam itu.

Mungkin tandas.

Dan aku pula didatangi oleh sekumpulan lelaki yang kelihatan seperti sebaya dengannya, duduk di sisi ku.

Tangan-tangan mereka mula menjalar ke pinggang ku, membuatkan aku berasa semakim tak selesa.

"Jangan... pegang...". Aku cuba untuk mengalihkan tangannya. Namun, aku tak mampu.

"Relax, babygirl. Harini, I nak manja-manja dengan you". Suaranya membisik ke telinga ku, menaikkan bulu roma ku.

"TEPI LA!". Aku menepis tangannya.

"Woooaa".
"Woaaa".

Beberapa yang lain bersorak-sorak dan bergelak ketawa. Entah apa yang lawan pon aku tak tahu.

"Rude, bit*h!".

Yang aku tahu, lelaki yang tadinya berbisik itu, kini sedang memaksa ku untuk meminum segelas cecair yang bewarna hitam yang ada di dalam gelasnya disertakan dengan beberapa ais yang terapung.

Tangan kasarnya memegang tengkuk ku, almost choking me while forcing me to drink that solid black fluid.

Malangnya nasib ku, aku tertelan cukup banyak titis daripada cecair itu dan yang selebihnya, jatuh ke atas baju ku dan sofa yang bewarna hitam itu.

Bunyi muzik yang berdentum itu masih lagi menemani saat-saat gelap ku pada hari itu.

"Serve your right!".

Mereka bergelak ketawa sebelum meninggalkan aku yang sudah kepeningan di situ.

Kepala ku terasa berat, tekak ku terasa loya.

Dengan cara berjalan seperti orang mabuk itu, aku perlahan-lahan melangkahkan kaki ku ke arah lorong bercahaya biru yang aku percayai tandas itu tadi.

...

Badan ku terumbang-ambing, aku menyokong badan ku dengan meletakkan tangan ku di dinding kaca bilik air itu.

Mata ku melilau mencari sign board kubikel tandas wanita. Namun, tetap tidak dijumpai, kepala ku semakin pening...

dan...

"Hey!".

Aku tak jatuh. Aku disambut oleh seseorang.

"You okay?".

Kepala ku terlalu pening untuk memperjelaskan pandangan ku.

"You are drunk". He then carried me bridal-styled to somewhere that i didn't even know.

...

"Goodmorning". A deep husky voice and a pair of strong hands on my waist greeted my morning.

Cepat-cepat aku membuka mata dan melihat keadaan ku.

Nasib baik...

Hanya badannya sahaja yang tidak berbaju.

"Apa yang kau dah buat, ha?!".

"Baby, chill. I tak buat apa-apa pon. I didn't even f*ck you".

"Kenapa kau ada kat sini, atas katil ni dengan aku?!". Air mata ku mulai keluar lagi.

Ah, aku benci perasaan cengeng ini!

"Semalam, you mabuk teruk. Maybe because you are a first time drinker? Yeah-, maybe. Pastu I jumpa you nak terjatuh dekat depan tandas tu, I pon bawak la you masuk bilik ni. Lepastu....".

Flashback...(khairin pov)

Masa I dah nak keluar tu, you pegang tangan I and cakap,

" Don't leave me, im scared".

Yeah, you cakap ayat tu.
Then I takde pilihan lain, selain untuk teman you tidur.

I tidur sebelah you tapi I tak buat apa-apa pon, i swear. I don't like f*cking women without their consent. Nanti, tak pasal-pasal kena tuduh merog*l.

Ha, lepastu, sebab I tak pakai baju ni...

Dalam pukul 5 pagi macam tu, I rasa panas. Then, I buka la baju. Ha, tu je ceritanya.

End flashback... (end Khairin pov)

"... the end. Faham tak?".

"STILL! Kau tak boleh sesuka hati nak tidur sebelah aku, peluk aku!". Aku menutup badan ku menggunakan selimut serba putih itu.

"Okay then, im sorry. Puas?".

Aku terdiam.

Dia memakai semula kemeja nya yang tadinya terjatuh ke lantai itu lalu mencapai telefon dan dompetnya yang ada di atas meja kecil di dalam bilik kecil itu.

Baru sahaja tangannya ingin memulas tombol pintu itu, aku memanggilnya,

" Awak!".

"Hm?". Dia berpaling.

"Tolong, tolong lepaskan saya dari neraka dunia ni". Aku merayu. Buat pertama kalinya, aku merayu di dalam hidup ku kepada seorang lelaki.

"Soon, Khairina. Soon". Dia berpaling semula dan keluar daripada bilik itu.

Nama aku?
Macam mana dia tahu nama aku?

...

"Nah, baju-baju kau. By the way, nama aku Alex". Seorang lelaki muda dalam lingkungan 20-23 tahun itu menghulurkan aku sebuah beg yang agak besar.

Aku dengan takut-takut, menyambut beg itu daripada tangannya dan mula membuka zip beg itu untuk melihat baju jenis apakah yang ada di dalamnya.

Shorts...?
Lin-lingerie?

What?
Aku mana pakai semua ni.

Omel ku seorang diri sambil menutup semula zip beg itu.

"Nah, awak ambik lah balik. Sa-saya tak pakai pakaian macam ni". Aku berani bersuara kepada Si Alex ini kerana dia kelihatan seperti seorang yang lebih baik daripada lelaki cina berbadan gempal dan lelaki melayu yang cuba membunuh ku semalam.

"Dahtu kau nak pakai apa?". Dia bertanya sambil bercekak pinggang di hadapan ku.

Aku mengangkat bahu ku.

"Kau simpan je dulu yang ni, sebab aku takut nanti Tauke Wong marah. Nanti, aku carikan kau baju". Dia tersenyum sedikit dan berlalu pergi.

[BOOK 3] THE PROLOGUE ||©Where stories live. Discover now