[BONUS]-Ending for All

674 29 9
                                    

khairin point of view:

Pandangan ku yang masih kabur kerana baru bangun daripada tidur itu teralih kepada figura isteri ku yang sedang berdiri di tepi tingkap terbuka di kala malam hari itu.

Aku perlahan-lahan berjalan menghampirinya dan memusingkan badannya. Terdengar jeritan kecil daripadanya, terkejut mungkin.

"Sayang kenapa tak tidur lagi ni, hm?". Aku mengusap lembut pipinya.

"Tak, saya just teringat waktu mula-mula kita kenal dulu".

"Ala sayang, takyah la ingat waktu-waktu tu. Saya jahat lagi masatu". I pouted.

Memang sebenarnya kalau boleh, aku tak nak ingat langsung masa-masa yang lepas. Masa-masa di mana aku mementingkan nafsu daripada cinta.

"Takdela. Ala awak ni, saya teringat je. Bukan apa pon. Anyway, i have a present for you". Dia tersenyum kecil sambil merenung ke dalam anak mata ku dengan matanya yang bersinar-sinar seumpama memantulkan cahaya bulan itu.

"Present?".

Angin malam yang bertiup melalui tingkap yang masih terbuka itu tiba-tiba sahaja memunculkan debaran dalam hati ku.

"Close your eyes". Ujarnya.

"Okay sayang, anything for you".

Then, i closed my eyes.

After some seconds doing that, i felt her soft hands lead one of my hands to her...

... stomach?

Entah lah, aku tak tahu sebab yela mata tertutup kan?

Seterusnya, aku merasakan dia meletakkan sesuatu di telapak tangan ku yang lagi sebelah tu.

"What is this, Khairina?".

"Now, you can open your eyes". Katanya lembut sebelum aku perlahan-lahan membuka mata ku.

Pertama, aku melihat tangan ku yang memang betul ada di atas perutnya. Kedua, aku melihat benda yang diletakkan olehnya di telapak tangan ku tadi.

Terus aku terduduk dan menekup mulut ku.

"Hey, don't be dramatic la". Dia berkata.

"Sayang, mestilah kena dramatik! I will have a made in Australia baby la!". Dengan serta-merta aku memeluk badan genitnya itu sampai kami terbaring di lantai.

"Thank you, sayang". I showered my princess with a lot of kisses on her face.

"Hish, geli lah". Bunyi ketawa dia. One of a sounds that i really love to listen to.

"Dah bagitahu Airin ke?".

"Saya baru je buat test tadi, tu sebab terbangun tu. Airin dah tidur, nak bagitahu macam mana". Dia tersenyum sambil tangannya mengusap lembut pipi ku.

"So, i am the first person?".

"Ye la, cik abang".

"Thanks again, sayang". I softly once again, kissed her lips.

"But, awak kena belanja saya aiskrim matcha, waffle chocolate, belikan saya patung dinasour banyak-banyak and teman saya pergi concert esok".

Wait, what?
Concert?

"Concert? Concert apa ni? Sayang tak bagitahu pon".

"Saja tak nak bagitahu awal-awal sebab nanti awak tak bagi pergi".

"Okay, okay sayang. Saya bagi pergi with me of course but concert apa? Saya nak tahu juga". Aku memandangnya dengan muka yang menyimpan seribu satu perasaan ingin tahu.

[BOOK 3] THE PROLOGUE ||©Where stories live. Discover now