10- Drunk Khai

417 19 0
                                    

"Tak sudah-sudah lagi tengok dinasour tu? Tengok la i pulak". Dia yang duduk di meja kerja nya itu datang kepada ku yang sedang elok membaca buku itu.

"Buat apa saya tengok awak? Bukan ada faedah pon".

"Hm, takpela. I nak keluar kejap". Dia bangun berdiri dan membaiki sedikit bajunya itu.

"Okay".

"'Okay' je? Tak nak tanya ke I nak pergi mana?".

Aku menggeleng.

"Okay then, Khairina. I will be home around 2-3 in the morning. Don't wait for me, ya?". Dia menggosok-gosok rambut ku sebelum berlalu pergi.

What the actual...

...

khairin point of view:

"Why are you here, ah? Bukan dah ada ka new chick kat rumah?". Lelaki Cina berbadan gempal yang lebih dikenali sebagai Tauke Wong itu bertanya.

"I bosan".

"Aya, sudah bosan?".

"Tak, I bukan bosan dengan dia. I mean, i wanna drink and i came here". Aku memperjelaskan kepadanya.

"Oh... Tapi kan Khai, kalau you nak dia, bayar lah".

"Come on Tauke, we talked about this already. 1.7 million for a 17 years old chick isn't a joke. I tak nak bazirkan duit I. I-".

Then he cut me off,

"She got a nice body eventhough she's a 17 years old girl. Rugi la you, Khai". Then he went away.

Its not just her body is hot, but she's cute.

Aku ingat lagi kejadian haritu, waktu dia terpakai tshirt Louis Vuitton aku dengan seluar slack yang labuh gila tu.

She made my heart felt something unsual. Something yang aku tak pernah rasa dekat mana-mana perempuan yang lain. Yang aku pernah bersama sebelum ini.

She made me want her.
I want her.

Aku mengeluh sebelum mengambil gelas kaca di atas meja itu dan meneguk rakus minuman yang ada di dalam situ.

end

...

"Kejap!". Aku berlari menuju ke tingkat bawah apabila terdengar nama ku dipanggil oleh suara lelaki itu dan bunyi ketukan pintu yang bertalu-talu di pintu besarnya itu.

"Hurry up, Khairina!". Suaranya kedengaran semakin kuat.

"Okay, im here!".

Cepat-cepat aku membuka kunci yang menarik luas pintu bercat putih itu.

Belum sempat apa-apa, badannya yang terlebih tinggi daripada ku itu, jatuh ke dalam dakapan ku.

Nasib baik aku sambut, kalau tak, menyembah bumi la muka handsome dia ni.

" Awak kenapa ni?". Panik juga aku di situ.

"Can't you see? Im drunk, doll. Bring me to my bedroom".

Bilik dia bilik yang aku tidur tu lah kan?
Ah, betul lah tu.

Tanpa berfikir panjang, aku memapah badannya menuju ke arah biliknya seperti yang diarahkan.

"Hati-hati". Aku berkata di saat kami mula ingin mendaki tangga.

...

"Here we are. Dah, baring".

Aku segera ingin meletakkan badannya yang aku papah tadi ke atas katil bersaiz King itu. Namun, tidak semena-mena, badannya menarik aku jatuh sekali ke atas katil itu.

We rolled to the center of the bed.

Aku yang sedang tercungap-cungap seumpama tak cukup nafas selepas memapahnya tadi, tersentak dengan tindakannya. Nafas ku umpama terhenti. Degup jantung ku semakin kencang dengan keberadaan ku yang sungguh dekat dengannya itu.

Kedua tangannya kemas memeluk pinggang ku manakala mukanya disembamkan ke dada ku.

"You nak tak.... duduk... dengan I?". He muffled.

"Apa awak cakap ni? Tepi la, saya nak bangun!". Aku cuba menolak badannya tetapi semakin kemas pula dia memeluk pinggang ku itu.

"No, Khairina. Listen to me. I nak you... duduk... dengan I. Layan I, okay?".

Did he just ask me to be his personal prostitute?

"Saya bukan-".

"Shh... I'll pay you la, Doll. Okay? Please, sayang". Dia mengangkat mukanya daripada dada ku dan memperlihatkan matanya yang kelihatan begitu lembut pandangannya itu.

Aku terdiam.
Tak tahu nak jawab apa.

"Use your words, Doll". And soon, the soft eyes turned into the devilish ones.

Aku tetap terdiam. Jujurnya, aku takut melihat perwatakkannya yang berubah 100% itu. Entah apa lah yang merasuk dia malam ini.

Tak sampai beberapa minit aku berdiam diri, dia melepaskan pelukannya dan kedua belah tangannya membuang tshirt hitam yang dipakainya itu ke lantai.

His devilish look came back to me, again.

Aku mengundurkan badan ku sehingga bahagian belakang ku tersentuh kepala kayu katil itu.

He put both of his hands on each sides of me. Theres like 0.01 millimetre distance from our faces.

"Am i hot? Do i have a hot body?". He asked.

He is soo drunk.

Aku hanya mengangguk sebab dah tahu nak cakap apa.

"Use your little mouth or i'll kiss you to make you talk like usual, Doll".

"Yes, yes you're hot". Aku menutup mata ku apabila mukanya semakin dekat dengan ku.

"Good. Isn't that easy?". And his eyes turned soft again before he collapsed beside me.

...

Lima minit berlalu, aku menyentuh-nyentuh bahagian belakang badannya itu untuk memastikan yang dia masih bernyawa.

"What? You fikir I dah mati ke?". He hold my single pointing finger that touched his bare chess just now.

"You are so drunk. Let me go to the kitchen to make you something".

"No need, tunggu pagi.... esok je la. I penat, nak tidur". Then, he fell asleep.

Where should i sleep then?

Aku mengeluh sebelum mengambil sebuah bantal dan proceed untuk tidur di atas lantai di tepi katil itu.

[BOOK 3] THE PROLOGUE ||©Where stories live. Discover now