Figyelem, ez itt nem más mint egy...... AU!
Mivel TrappX is bekopogott mindkettőnknél, hogy leadja igényét, tőle kapjátok a címet és a szereplőket is. Köszönjük a kommenteket, remélem legközelebb is aktív leszel!
(Ui: köztes zeneindítás erősen javasolt)
***
Pukk – hasított bele élesen a levegőbe a hatalmasra fújt rágó hangja, ahogy az megadta magát a nyelv és szájjátéknak, hogy a halk zene ritmusára mozgó csípő tulajának állkapcsa ismét összenyomhassa és pár másodperc múlva újfent megnyújtsa azt.
A nemrégiben beszerzett, vadiúj zenegép harmadjára ismételte a The Purple People Eatert, melyet már rongyosra hallgatott a pult mögött firkálgató lányka. Lapostalpú cipellőjében állva, a finoman szólva is bolondos dal ütemére mozgatta halvány rózsaszín alapon, apró fehér pöttyös ruhácskájába bújtatott keskeny testét. Fekete tincsei tetején a védjegyévé vált picinyke virágmintával díszített, vakítóan fehér fityula kissé oldalra csúszott, ahogy fejét már-már rendellenesen döntötte oldalra. Kezében a rendelések felvételéhez használt notesze ismételten nem az asztalok ételeinél, sokkal inkább a ruhákról való firkálgatásainál volt felnyitva, hogy a folyton mozgásban lévő fiatal már megint szőrszált hasogasson rajta.
-Még mindig nem az igazi – morcoskodott, ahogy aktuális skiccét mustrálta.
Csupán néhány törzsvendég ücsörgött a piros műbőr kárpittal bevont üléseken, a legtöbb box a reggeli nagy tumultus után már rég elhagyatottan árválkodott a bárban. Igaz Marinette jobb szerette a helyet kávézónak vagy cukrászdának tekinteni, hiszen bevételük fő forrását a reggeli forgalom és a délutáni cuki-kávé kombó tette ki. Ma délelőtt kivételesen egyedül tartotta a gyengécske frontot, a tulajpáros a reggeli dömping után elindult, hogy beszerezzék a már hónapok óta megrendelt, vadonatúj tűzhelyet.
Fel sem pillantva a sárgás lapokról, ceruzáját a füle mögé dugva, ismételt rágópukkantások között ringatózott a helyiség közepén álló kétfős asztalok irányába, hogy összeszedje a használt üvegeket. A fémkupakokat már szervírozás előtt leaplikálta róluk, viszont bármennyire volt az emberek nagy kedvence és próbálták az utolsó cseppig kiinni, végül mindig maradt a piros logós italból az üveg alján, hogy nyáron a legyek előszeretettel ragadjanak bele a már száradóban lévő ragacsba.
Időközben Sheb Wooleyt a méltán neves és nők ezrei által sármosnak ítélt Frank Sinatra búgó hangja váltotta fel, hogy andalító aláfestést adjon soron következő ruhatervbéli gondolatainak. Rutinosan, fél kézzel oldotta meg a tálca elvitelét, majd törölte át a már alig nedves ronggyal a krómfelületekkel körbeölelt asztalkákat, amikor pedig felcsendült a bálványozott sztár, Elvis Presley Hard Headed Womanje, törlőeszközét a pultra dobva kezdett bele csukott szemmel a dal átélésébe. A TS vendégei rég megszokták már a tulaj lányának hóbortjait, így szóra sem méltatták a fekete-fehér padlójú terem közepén riszálgató, kissé elvont, csinos lánykát, ő pedig észre sem vette, hogy amíg a dalocskába feledkezett, az ajtó fölötti csengő halkan megszólalva jelezte, újabb fő tért be hozzájuk.
YOU ARE READING
Reflections
FanfictionEgy cím, 7 szó és a titokzatos X hozzávalóból - a kreativitásból - megszülettek a pindúr pa... ja nem... hanem a "fanfic", ugyanazzal a címmel és ugyanazon kulcsszavakat felhasználva minden fejezetnél, két eltérő történettel rukkoltunk elő nektek. E...