57.

289 100 34
                                    

Ahoj!!

Spalo se mi tak krásně. Zdálo se mi o Hinatovi a o tom, jak spolu tráví mě nás slíbený víkend daleko od ostatních. Ze začátku to byla jen samá romantika, ale u nás to nikdy nevydrží být jen romantické, vždy se to nějak smísí s touhou a hříšnými myšlenkami. Udělali jsme si piknik, přišlo na koupání v jezírku, také sledování západu slunce, mazlení se v trávě, večeře při svíčkách a dívání se na hvězdy...i ve snu měl tak hezký úsměv...a to byl konec naší romantiky.

Zadíval jsem se Hinatovi do očí a výraz v nich doslova křičel: "Tak už si mě vem, jak dlouho mám ještě čekat?" Najednou jsme se ocitli v posteli a bez věcí. Skláněl jsem se nad tím drobným tělem a rukou jsem si mapoval cestu od jeho stehna přes bříško až k tváři. Spustila se mu husí kůže. Lehce jsem se usmál a rty jsem se přisál na jeho krk. Obemkl jsem jeho úd a začal jej uspokojovat. Slastné sténal. Z krku jsem se přesunul na rty, které jsem ihned začal dobývat. Když jsem se od něj odlepil kvůli nedostatku vzduchu, ostře mi řekl, abych si lehl na záda. Jen na malinký moment jsem se zarazil, ale přesto jsem jej poslechl. Sklonil se k mé a vzal si ji do úst. Moje slastné vzdychání prozvonilo celou místnost. Bylo to tak příjemné.

,,Tak mě napadlo, co kdybych to dnes zkusil já?" najednou promluvil a prstem pronikl do mého vstupu. Tvář se mi zkřivila nepříjemným pocitem, který mi tím způsobil. To jako počkat vážně mě chce přefiknout on? Jako není to až tak nepříjemný, ale i tak se mi to moc nezamlouvalo. Jenže on se opět vrátil k předchozí činnosti a u toho do mě pronikal těmi malými prstíky a já už ani nedokázal vnímat, kolik jich bylo. Líbilo se mi to.

Těsně než do mě pronikl, jsem se probudil s neuvěřitelnou bolesti mého kamaráda. Vstal jsem z postele a spěchal do sprchy. Mé vzrušení ze snu se projevilo i v realitě. Vlezl jsem do sprchového koutu a pustil na sebe vodu. S myšlenkami, jak mě zapojuje Shouyo ústy, jsem přejížděl po své chloubě. Vidíš co mi to děláš? Už se mi o tom zdá. Pokud to takhle bude pokračovat, mám strach, že tě budu chtít přefiknout při každé možné příležitosti...na druhou stranu by to bylo jistě vzrušující, pomyslel jsem si.

Osprchoval jsem se a hodil přes sebe župan. Vrátil jsem se do pokoje. Podíval jsem se na hodiny, jen chvilička po sedmé hodině. Taky jsem zjistil, že mi Hinata několikrát psal. Podíval jsem se, co pro něj bylo tak důležité, když mi psal jen chvilku po druhé. Jeho zprávy mě sice hráli u srdce, ale působilo to, jako kdyby chtěl, abych tohle všechno věděl a on tak měl jistotu, že jej neopustím. Nečekal jsem na nic dalšího a rychle se převlékl. Poté jsem utíkal na autobus, abych jej stihl, měl jsem na to jen pár minut. Pro mé štěstí se povedlo. Nepsal jsem mu, že jsem na cestě, chtěl jsem ho překvapit a hlavně se ujistit, že je v pořádku. Vystoupil jsem z autobusu a opět se rozeběhl. Běžel jsem až k jeho domu. Zrovna někam šel, ale vůbec nezaregistroval, že stojím u brány, takže když jí prošel, pokračoval dál. Tak já si dám takovou práci, abych se sem dostal a on mě zignoruje? Cítil jsem se dotčeně. Skočil jsem na něj, div jsem nás oba nesrazil k zemi. Vykřikl leknutím, ale když mě spatřil, skočil mi kolem krku. Přesně takhle to mělo vypadat.

,,Co tady děláš?" vypadlo ze mě.

,,Psal jsi mi tak brzy ráno a působilo to, jako by se ti zbořil celý svět, takže jsem musel přijít, abych se ujistil o opaku." řekl jsem a políbil jej.

,,To je tak sladký a promiň, byla to jen noční můra..."

Pokračování  příště...

Whisper...Tell Me Your Love [KageHina] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat