(iyi okumalar bal)Araba korna sesi ile uyandım, hala kurumamış olan yarı ıslak saçlarımı karıştırıp balkona doğru yürüdüm.
Lüks Bi araba ve Bi motor tam da kapımın önünde çarpışmıştı. Ortalık karışıktı ama yaralı yok gibiydi.
Lüks arabanın içinden çıkan kişi hiç buralı gibi değildi. Arabasına yaslanıp sadece umursamaz ve boş bakışlarını etrafta gezdirdi.
Bi dakika Bi dakika bana bakıyordu, üstümde dizi çıkmış eşofmanım ve sütyenim ile duruyordum.
O bakışları çekmeyip iyice beni süzerken göz devirip içeri girdim.
Saat daha 06.18'di benim için oldukça erkendi.Neyseki bu gün okula gitmeden önce kahvaltı yapabilecektim.
Bir binanın 2.katında tek başıma oturuyorum, evim küçük ama oldukça güzel ve yeterli her ay ise üvey babamdan hesabıma para yatırılıyor Bi de onun üstüne devlet sınavına girerek kazandığım para var o da her ay düzenli olarak geliyor. Yani para sıkıntım olmuyordu, genelde yaz aylarında deli gibi partilediğim için ay sonu sıkışıyordum.
Kısa Bi özet geçiceksem eğer annem başka Bi adamla evlenince karşı çıktım aslında William iyi bir adamdı ama ona hiç bir zaman ısınamamıştım sanırım o da aynı şeyleri hissediyordu, yani duygularımız karşılıklıydı. Ben sürekli sorun çıkarınca onlarda beni başından salmak için her ay para vereceklerini söyleyip gitmemi istediler. Canım ailem beni çok severler(!)
Öz babam bağımlıydı ve sırf bu yüzden kalp krizinden öldü. O her ne kadar bana soğuk olsada onu hep sevmişimdir, oldukça değişik bir adamdı aslında çok zekiydi ama bu yeteneğini kullanmamak için para vermiş gibiydi.
Pezevenk bir abim var; oldukça asabi ve sinirlidir, birilerini dövmek için bir sebebe bile ihtiyacı yok, başına buyruk ve aklına koyduğunu yapan biri olduğu için aileden ayrılan ilk kişi oydu. Eminim hayatını çok iyi bir şekilde sürdürüyordur, işini bilen bir zorba.
Bi de üvey erkek kardeşim var onunla pek vakit geçirmedim ama sempatik bişey:)
Kendimi anlatıcaksam ; ben So Lia, 1.60 boyunda, beyaz ten ve sarışınlık, sarışın olduğum için lazere 20 seans gitmişimdir, lise son öğrencisiyim derslerim ise mükemmel hem de hiç ders çalışmadan.
Siktir lan nasıl oluyo o diyorsanız inanın bende bilmiyorum 1 kere duyduğumu unutma imkanım çok az...Her neyse mutfağa girip telefondan şarkı açtım ve kahvaltıyı hazırlayıp masaya oturdum. Günlerdir ilk defa kahvaltı yapabildiğim için enerjim yerindeydi.
Saçlarımı düzleştirip okul kıyafetlerimi giyindim. Otoparka doğru yürüdüm karşımda duran honda cbr her ne kadar 2. El de olsa taş gibi duruyordu.
Kaskımı takıp okul yolunu tuttum.
Okul biz öğrenciler ve öğretmenler için otopark yapmıştı.Her zamanı yerime park etmek için gittiğimde başka birinin oraya lüks arabasını park ettiğini gördüm.
Mecburen başka yere parkettim.