10.BÖLÜM

2.6K 98 52
                                    

Sabah gözümü açtığımda aniden ayağa kalktım, jungkook'un evindeydim hala, kıyafetlerimi giyinip botlarımı aradım, yatağın hemen sol tarafında olduğunu görünce hemen giyindim. Odadan çıkıp alt kata indim ve çantamı aldım. Tam evden çıkacakken onu duydum.

Jk: ne bu hız?

Durup ona doğru döndüm. Nedenini bilmediğim şekilde ondan utanıyordum. Daha önce sex yapmadım mı? Yaptım. Neydi bu utangaçlığın sebebi?

Lia: okula geç kaldım.

Elindeki kahve ile yavaş yavaş yaklaştı.
Aramızda kalan mesafe azaldıkça gerginliğim artıyordu.

Jk: bu gün okula gitmesen bişey kaybetmezsin.

Diyecek bişey bulamayınca gözlerimi kaçırdım. Tek eliyle çenemde hafifçe tutup yüzüne bakmamı sağladı.

Jk: utanıyor musun?

Lia: evet, ama nedenini anlamıyorum.

Sırıtıp gözlerime baktı, çok yakışıklı; yaptığı her hareket çekici ve karizmatik geliyor şu anda. Bu...bu normal değil, kalp atışlarım hızlanıyor. Hayır Lia hayırr!

Jk: gel kahvaltı yap, sonra seni bırakırım.

Lia: aç değilim ama kahve olur.

Mutfağa doğru ilerlerken aldığı fincana kahve döktü. Oturduğum sandalyede dikleşip Bi sigara yaktım. Gelip karşıma oturdu.

Lia: neden okuyorsun? Yani neden bu kadar paran varken okul çilesini çekiyorsun?

Jk: bu sorunu es geçiyorum.

Lia: ama-

Jk: Bi nedeni yok Lia babam
böyle istiyor ve böyle olucak.

Şaşırsam da daha çok komik gelmişti, sırıtmıştım.

Jk: komik olan ne?.. Yine?

Lia: seni söz dinlerken
hayal edemiyorum.

Jk: zaten Bi tek babamı dinlerim.

Lia: neden birlikte yaşamıyorsunuz?

Jk: çok meraklısın Lia.

Lia: yaa lütfen?

Jk: onun işleri çok yoğun ve daha çok benim tercihim gibi, tek yaşamayı seviyorum. Yoksa dün yaptıklarımızı biri görebilirdi, duyabilirdi.

Kinayeli konuşması beni susturmaya yetmişti.

Jk: sen neden tek yaşıyorsun?

Lia: birlikte yaşayacak bir
ailem yok çünkü.

Jk: nasıl yani kimsen yok mu?

Durg Lord JJK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin