Lia'dan🪐
Sabah tekrar okul için hazıtlanmıştım, dün geç uyuduğum için ilk dersi kaçırmıştım bile, başım resmen çatlıyordu.
Saçıma hiç dokunmadan okula doğru yol aldım.Motor üstündeyken vücuduma sertçe çarpan rüzgar beni iyice ayıltmıştı, motoru her zamanki yerine parkedip sınıfa çıktım.
2.dersin ortasına yetiştim.
Sınıf kapısına vurup içeri girdim, ingilizce hocası olan bay stayls; daha yeni atanmış 23 yaşında genç ve yakışıklı bir adamdı, okuldaki bir çok kız eğitmen olmasına aldırış etmeden onunla flörtleşmeyi deniyordu.Hoca: saat kaç So Lia ilk defa geç kaldığını görüyorum
Lia: Dün geç uyudum hocam ondan geç kaldım.
Hoca: pek bişey işlemedik ama teneffüste gelirsen yanıma dersi tekrar edebilirim.
Arka sırada oturan Heyun;
+hocam ben pek anlamadım, bana da anlatır mısınız?
Yicekmiş gibi bakıyordu, apaçık bay stayls'a kur yapıyordu. Direkt evine gelmesini söyle heyun niye uzatıyorsun ki(!)
Tekrar bay stayls'a döndüm.Lia: teşekkürler hocam ama not alan arkadaşlarımdan göz gezdirsem bana yeter.
Haca: sen nasıl istersen ve heyun telefonla ilgilenmek yerine dinleseydin anlardın.
Yerime geçtiğim de yanımda yine yoongi oturuyordu, minji'ye doğru baktım. Bana kedi bakışları yolluyordu sözde sadece bir gün benle oturucaktı bu suratsız, gözüm kısa süreliğine jungkook'a kaydı telefonla ilgileniyodu,ağzındaki sakız çene kaslarını belirginleştiriyordu, bu çok çekiciydi.
Bakışlarımı ondan çekip yerime oturdum ve yoongi'ye döndüm.Lia: uyanıksın beni şaşırtıyorsun.
Bayık gözleriyle bana döndü.
Yoongi: benimle dalga geçeceğine erken uyan da geç kalma
Lia: sen beni mi düşünüyorsun?
Yoongi: hayır salak.
Lia: seni bazen bıçaklayasım geliyor.
Yoongi: 5 gündür tanıyorsun beni ve sende bıçak tutacak tip yok.
Lia: beş günün dört buçuğunda bıçaklamak istedim seni.
Yoongi: benimle ilgili böyle fantezilerinin olduğunu bilmiyordum. onu bırak ta bu hoca sana yürüyor benden söylemesi.
Lia: saçmalama.
Yoongi: sence ben geç kalsam
bana ders anlatır mıydı?Lia: benle kendini bir mi tutuyorsun ben zekiyim ve sen şeysin... salak.
Yoongi: sen zekisin öyle mi? Ve bende salağım, iğrenç Bi espri yaptığın.
Lia: tamam iddiasına girelim İngilizce sınavından yüks-
Hoca bağırarak lafımı bölmüştü