9.BÖLÜM

2.4K 86 74
                                    

Fırınadan elim yanmasın diye hızla çıkardığım tepsiyi tezgaha bıraktım daha doğrusu fırlattım.

Masaya geçip yemeklerimizi yemeye başladık.
O kadar açtım ki sıcak patetesi ağzıma attığım an dilim yanmıştı.

Minji: yavaş Lia...

Yemek bittikten sonra salonda oturup televizyon izledik. Tae ile Minji çok tatlı gözüküyordu. Başta duvar gibi gözüken çocuk şu an pek te öyle durmuyordu.
Tae'nin telefonu çalmıştı hiç cevap vermeden geri kapatıp, filme devam etmişti.
Yaklaşık bir saat sonra ikisi de evlere dağıldı.

...

Sabah okul için çalan alarmı kapatıp yatakta doğruldum.

Bayık olan gözlerimi ovalayıp geriye doğru esnedim. Sonunda yataktan kalktığımda okul için hazırlanamabilmiştim. siyah okul eteğini düzeltip, çoraplarımı ve siyah botumu giyindim,havalar hala tam olarak ısınmadığı için gri hırkamı da giyinmiştim.

Evden çıktığım da yeni taşınan çocuğun da benimle aynı anda çıktığını gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evden çıktığım da yeni taşınan çocuğun da benimle aynı anda çıktığını gördüm.

+günaydın, Lia ben.

Bakışlarını üstümde gezdirip asansöre bindi. Nezaketen yaptığım jesti sikim.

Arkasından hemen kapanan asansör kapısını tuttum ve içeri girdim. Zemin kat tuşuna bastığımda asansör aşağı yöne hareket etti.

+nezaketen günaydın dedim.

-farkındayım

+farkındaysan aynı şekilde cevap vermen gerekiyordu insancıl şekilde. Her neyse boşversene.

Kapı açılınca hızla çıkmıştım. Bu gün okula kadar yürümeyi düşünüyordum,otobüste tıklım tıklım ilerlemektese yürümek daha iyidi. Okul yolunu sakin adımlarla ilerlerken çantamdan bir dal sigara ve çakmağı çıkarıp, kulaklıkları taktım.

Yaktığım sigaradan bir nefes alıp havaya karıştırdım.
Sigara içerken tırnaklarıma kaydı gözlerim, uzamışlardı baya oje sürsem iyi olur.

Yanımdan geçmek yerine duran arabanın camı açıldığında o tarafa doğru döndüm.

-özür amaçlı okula bırakabilirim.

Karşımda oturan çocuğu görmem beni şaşırtmıştı. Altındaki arabaya bakılırsa zengindi ama neden Bi apartman dairesine taşınsın ki?

Durg Lord JJK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin