Κεφάλαιο 2

517 38 28
                                    

"Lay all your sins across the floor and look closely.. I hope I'm your favorite one." ~ S.L. ~ Raging Rhetoric

Άιβη Χάρπετ:

Ρέσεν, 17 Φεβρουαρίου 2013:

   Τα περιστέρια τσιμπολογούσαν τα πεταμένα ψίχουλα που έβρισκαν στο δρόμο, ανάμεσα στις πλάκες, ευγενικά δώρα περαστικών που μασούλαγαν τοστ και τυρόπιτες απρόσεκτα, με αποτέλεσμα κομμάτια να τους πέφτουν στο έδαφος. Άσχημα πλάσματα και βρόμικα αλλά τα μόνα ζώα που είχαν καταδεχθεί να παραμείνουν στο Ρέσεν και να αποτελέσουν την πανίδα του μαζί με εγκαταλελειμμένα αδέσποτα ψωριάρικα σκυλιά, βρόμικες γάτες και αηδιαστικά ζωύφια που γέμιζαν τους κάδους και τις γωνίες. Υπήρχαν περιστέρια και στην αλάνα απέναντι από την εκκλησία, τον κεντρικό ναό της πόλης, τα οποία ενώ πριν έτρωγαν αμέριμνα το πρωινό τους, τώρα πετούσαν μακριά, τρομαγμένα από το μαύρο τζιπ που μπήκε στο εγκαταλελειμμένο χωράφι.

   Το τζιπ προχώρησε με χαμηλή ταχύτητα αφήνοντας πίσω το χαρακτηριστικό σημάδι από τις ρόδες στο χώμα, μέχρι που στάθμευσε επαγγελματικά κάτω από ένα τεράστιο πεύκο που άπλωνε τα κλαδιά του μέχρι τον ουρανό και πρόσφερε σκιά στα παιδιά που έπαιζαν εκεί το καλοκαίρι. Ο, ναι, αυτή η τώρα ερειπωμένη αλάνα, το καλοκαίρι αποτελούσε παράδεισο για τα παιδιά της συγκεκριμένης γειτονιάς του Ρέσεν. Συνήθως μαζεύονταν εκεί κατά παρέες και χασκογελούσαν μακριά από το σχολείο τους και τις υποχρεώσεις τους χωρίς να νοιάζονται για το τι συνέβαινε γύρω τους, για την κατάσταση την πόλης τους, για το φόβο των γονιών τους για τη δική τους σωματική ακεραιότητα. Χωρίς να έχουν φόβους και έγνοιες.

   Είχαν περάσει χρόνια από τότε που και εκείνη ήταν παιδί.

   Η Άιβη Χάρπετ καθόταν πίσω από το τιμόνι του τζιπ και έλεγχε για μια τελευταία φορά το κινητό της, δώρο του Μπρους Μπάρετ, άντρα της αδερφή της τα τελευταία πέντε χρόνια. Έψαξε ανάμεσα στις επαφές της με επιδέξιες κινήσεις μέχρι που έφτασε στο μήνυμα που την ενδιαφέρει στον πάτο της φωτεινής σελίδας, το οποίο αναγραφόταν με μαύρα γράμματα σε γκρίζο φόντο. Το διάβασε ξανά, εξεταστικά και με προσοχή για κάπου δέκατη φορά μέσα στα τελευταία είκοσι λεπτά. Προσπάθησε να βρει κάποιο ψεγάδι στον κώδικα, κάποιο σημείο που δεν είχε κατανοήσει καλά έτσι ώστε να είναι σίγουρη πως δεν θα έπεφτε σε παγίδα. Έπρεπε να είναι προσεκτική, όχι να πιάνεται από κάθε δουλειά που κάποιος της προσέφερε. Μπορεί άνετα να ήταν κόλπο, ένα καλοστημένο αστείο ή παιχνίδι της αστυνομίας.

A Deal with the Devil {GW15 Winner}Where stories live. Discover now