Κεφάλαιο 3

486 38 29
                                    

"If you're going through hell, keep going." - Winston Churchill

Όλιβερ Κόρυ:

Ρέσεν, 19 Φεβρουαρίου 2013:

   Υπήρχε κάτι σαν φόβος στον αέρα που τύλιγε τα μέλη της ομάδας καθώς στέκονταν στο κέντρο του δωματίου. Ήταν μια αδιόρατη αίσθηση πανικού που απλωνόταν και είχε ως επίκεντρο του το πτώμα του άντρα. Το θέαμα ήταν ανατριχιαστικό. Αυτή ήταν η πιο ήπια και γενική λέξη που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει κανείς για να περιγράψει τι είχαν δει ακριβώς όταν μπήκαν στο σκοτεινό και σκονισμένο δωμάτιο.

   Το σώμα του θύματος κειτόταν άνευρο και παγωμένο πάνω στη ζεστή σκούρα μοκέτα η οποία είχα μουσκέψει από το αίμα του, ζωγραφισμένη με ένα σκούρο καφέ χρώμα θανάτου. Μια λίμνη από το ίδιο του το αίμα. Αηδιαστικά κόκκινο και πηχτό είχε μουσκέψει ανεξίτηλα το κάποτε λευκό πουκάμισο στην περιοχή του στέρνου, της κοιλιάς και στο κολάρο του λαιμό ενώ σταγόνες και ρυάκια είχαν φτάσει μέχρι και στις πιο απόμακρες γωνίες του δωματίου.

    Ο νεκρός άντρας δεν πρέπει να ήταν πάνω από 35 χρόνων, ίσως με λίγα χρόνια απόκλιση αν και τα ρούχα που φορούσε θα μπορούσαν άνετα να ανήκουν σε πολύ μεγαλύτερο άντρα. Η εμφάνιση του ήταν αδιάφορη ή ίσως απλό να μην ήταν ο τύπος του Όλιβερ. Mε ξανθά μαλλιά λίγο αραιά στο μέτωπο και γαλάζια παγωμένα μάτια γυρισμένα προς το ταβάνι με το φάντασμα του φόβου ακόμα να ζει μέσα τους. Τα ρούχα του, επαγγελματικά και το πιγούνι καλοξυρισμένο αν και η μύτη του στεκόταν στραβή και ματωμένη ίσως όταν ο δράστης του κοπάνησε το κεφάλι στον τοίχο απέναντι. Είχε πέσει πάνω στο δεξί του χέρι, το οποίο βρισκόταν σε μια αφύσικη θέση κάτω από το βάρος του σώματος του ενώ το αριστερό χέρι του ήταν τεντωμένο στο πλάι με τα δάχτυλα συσπασμένα σε απομίμηση γροθιάς. Σαν να προσπαθούσε να πιάσει κάτι, σαν να ζητούσε βοήθεια από κάποιον άγνωστο σύμμαχο.

   Η αιτία του θανάτου ήταν προφανής αν και ο Όλιβερ δεν θα μπορούσε να ξέρει πoιο ήταν το τελειωτικό χτύπημα. Ίσως ο κομμένος από άκρη σε άκρη λαιμός του να τον είχε κάνει να πνιγεί στο αίμα του ή ίσως η πληγή από μαχαίρι στην κοιλιά να ήταν η πηγή του αίματος που είχε χρωματίσει το πάτωμα αφήνοντας τον άντρα λευκό σαν το χαρτί, σχεδόν στην ίδια απόχρωση με τα ρούχα του. Υπήρχε ένα ακόμα μικρότερο χτύπημα στο αριστερό του μπράτσο όπου είχε σκιστεί το πουκάμισο του, η σπασμένη μύτη και γρατσουνιές στα χέρια και το πρόσωπο του. Είχε παλέψει, αποτυχημένα αλλά τουλάχιστον δεν τα είχε παρατήσει τις τελευταίες στιγμές της ζωής του.

A Deal with the Devil {GW15 Winner}Where stories live. Discover now