The only thing more shocking than the truth is the lies people tell to cover it up. - Unknown.
Κιρκ Φόρμαν:
Ψυχιατρική Κλινική Χόφμαν, 20 Φεβρουαρίου 2013:
Ο Κιρκ δεν είχε κοιμηθεί καθόλου καλά εκείνο το βράδυ. Ήταν η πρώτη φορά που του συνέβη αυτό στα χρόνια που βρισκόταν στην ψυχιατρική κλινική αν και όταν ήταν πιο μικρός, εφιάλτες συνήθιζαν να τυραννούν τα όνειρα του. Εκείνο το βράδυ, ο ύπνος του διαταρασσόταν από ένα άσχημο προαίσθημα που είχε κάτσει στο κέντρο του στήθους του σαν βαριά πέτρα και δεν τον άφηνε σε ηρεμία. Στριφογύριζε στα σεντόνια του, άλλαζε πλευρά, σηκωνόταν όρθιος και έκανε βόλτες πάνω κάτω στο μικρό δωμάτιο, ξάπλωνε πάλι αλλά αυτό το καταραμένο προαίσθημα είχε μείνει κολλημένο εκεί χωρίς να μπορεί να το διώξει ή τουλάχιστον να το εξηγήσει. Και ο Κιρκ Φόρμαν ήταν πολύ λογικός άνθρωπος, δεν πίστευε σε σημάδια ή προλήψεις έτσι απλά απέδωσε το πρόβλημα σε κάποιο γεύμα που του είχε κάτσει άσχημα στο στομάχι ή ίσως στο άγχος του με την υπόθεση της Άλις Μπλακ. Εκείνη τη μέρα, όμως, για πρώτη φορά κλονίστηκε η πίστη του καθώς το προαίσθημα αποδείχτηκε απόλυτα σωστό με ένα διεστραμμένα ικανοποιητικό τρόπο.
Πρώτα είχε χτυπήσει το κινητό του και το όνομα του Μπρους Μπάρετ φιγούραρε στην οθόνη του απολαμβάνοντας την προσοχή καθώς ο Κιρκ πάταγε το πράσινο κουμπί με κάποιο δισταγμό. Ο Μπορυς δεν συνήθιζε να τον παίρνει τηλέφωνο, χωρίς λόγο τουλάχιστον.
«Δεν ξέρω πότε θα γυρίσω στο Ρέσεν, Μπρους.» απάντησε στη συσκευή που στερέωνε με κάποια δυσκολία στον ώμο του ενώ έκανε μια απελπισμένη προσπάθεια να φορέσει το λευκό σακάκι της στολής. Του πήρε λίγα δευτερόλεπτα για να συνειδητοποιήσει πως τόση ώρα προσπαθούσε να χωρέσει λάθος χέρι σε λάθος μανίκι «Σκατά.» μουρμούρισε στον εαυτό του και άκουσε ένα γελάκι από την άλλη άκρη της γραμμής δείγμα πως ο Μπρους Μπάρετ είχε εντοπίσει το παράπτωμα του και τώρα θα του το χτυπούσε μέχρι να κλείσουν το τηλέφωνο, ολοκληρώνοντας την συνομιλία.
«Πρόσεξε τη γλώσσα σου Κιρκ, ολόκληρος γιατρός.» η ειρωνεία σχεδόν έσταζε από το ακουστικό καθώς το απομάκρυνε από τον ώμο του για να το κρατήσει κανονικά στην παλάμη του. Ήλπιζε μόνο να είχε ντυθεί πλήρως και να μην εμφανιζόταν στο γραφείο του χωρίς παντελόνι ή κάτι παρόμοιο. Αν μη τι άλλο, ο Μπρους είχε καταφέρει να πάρει τηλέφωνο τη χειρότερη στιγμή... πάλι. Ο φίλος του είχε την τάση να μην ακολουθεί το πρόγραμμα των συνηθισμένων ανθρώπων κάτι που οδηγούσε σε τηλεφωνήματα στη μέση της νύχτας ή πολύ νωρίς το πρωί. Αν ήξερε μόνο πως ο κόσμος δουλεύει και κοιμάται και δεν κάθετε απλά όλη τη μέρα τρώγοντας τα χρήματα της περιουσίας που του άφησαν οι γονείς του...
VOUS LISEZ
A Deal with the Devil {GW15 Winner}
Mystère / ThrillerΜπορείς να τρέξεις και να κρυφτείς, Μπορείς να ζήσεις χωρίς να ζεις, Αλλά όταν έρθει η ώρα της επιλογής, Από το τέρας, να ξεφύγεις, μπορείς; Η Άλις Μπλακ είναι ένα ψυχολογικό αίνιγμα τυλιγμένο σε ένα μυστήριο απόλυτης τρέλας. Τα όνειρα της είναι το...