▫️Capitolul 13▫️

2.9K 111 6
                                    

   Până la urmă petrecerea s-a dovedit a fi una minunată, m-am distrat de minune, am dansat toată noaptea cu Wess și Kim

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   Până la urmă petrecerea s-a dovedit a fi una minunată, m-am distrat de minune, am dansat toată noaptea cu Wess și Kim.

   Am ajuns să mă împrietenesc destul de bine cu Kim, am aflat că este studentă în primul an la medicină, la fel ca mine, doar că nu stă la cămin. Mi-am dat seama că, Ezra nu este atât de arogant pe cât vrea să pară, este chiar de treabă.

   Cu Jade nu am vorbit, i-am trimis un mesaj la miezul nopții în care o asiguram că sunt bine, să se distreze și să nu-și mai facă griji pentru mine.

   Este aproape 04 dimineața, iar eu stau pe canapea alături de Kim, Wess a plecat pentru a vorbii la telefon, iar eu îl caut pe Ezra din priviri pentru a-i cere să mă ducă la cămin.

   Îl văd la bar, vorbind cu un tip, mă ridic pentru a merge să vorbesc cu el, fac câțiva pași, iar talia îmi este capturată de un braț puternic, imediat îi simt parfumul încântător care îmi îmbată simțurile.

   –Încotro, îngeraș? Șoapta lui trezește în mine sentimente pe care habar nu aveam că le am.

   –La Ezra, mă aud șoptind.

   –Cu ce ar putea Ezra ajuta, iar eu nu?

   –Trebuie să mă ducă la cămin, e deja târziu.

   –Eu cred că e devreme, spune, iar eu chicotesc. Apropo, te duc eu la cămin.

   Mă întorc și îi zâmbesc recunoscător. M-am întors pentru a-mi lua rămas bun de la Kim, cât Wess s-a dus sa-i vorbească lui Ezra, s-a întors câteva minute mai târziu cu geaca mea, pe care m-a ajutat s-o îmbrac,  m-a luat de mână și am pornit spre ieșire printre trupurile persoanelor care încă dansau.

   Ajunși în parcare ne îndreptăm spre o mașină sport,care pare a fi foarte scumpă, de o culoare negru matte, îmi deschide portiera și așteaptă să urc, după puțin timp urcă în locul șoferului. Îmi pun centura de siguranță și pornim spre cămin.

   Pe drumul spre cămin a domnit liniștea, dar nu a fost o liniște stânjenitoare, mai degrabă una care ne-a ajutat să ne punem în ordine gândurile pe care le aveam. Când eram aproape de cămin Wess s-a gândit să spargă liniștea care s-a lăsat între noi.

   –Cum ți s-a părut petrecerea, îngeraș?

   –Mi-a plăcut, nu m-am mai distrat de mult timp atât de bine, sincer.

   –Mă bucur că ți-a plăcut, își întoarce pentru o clipă atenția spre mine și-mi aruncă unul din zâmbetele sale minunate.

   –Ai vreun program pentru azi?

   –Având în vedere că am dansat aproape toată noaptea și este 4 dimineața, probabil voi dormi, apoi va trebui să răspund întrebărilor pe care le va avea Jade, sunt sigură că nu vor fi puține.

Îngerul cu aripile frânte Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum