▫️Capitolul 25▫️

2.5K 119 18
                                    

   Îmi târăsc obosită picioarele până la pat, în spatele meu o aud pe Ayla înjurând printre dinți după ce s-a împiedicat de unul din pantofii aruncați pe podea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   Îmi târăsc obosită picioarele până la pat, în spatele meu o aud pe Ayla înjurând printre dinți după ce s-a împiedicat de unul din pantofii aruncați pe podea.

  După schimbul scurt de replici dintre mine și Rose nu am mai stat mult și am plecat, River a fost drăguț și ne-a condus până la cămin, drumul a fost unul tacut și nu le pot fi mai recunoscătoare pentru că nu au pornit o discutie despre cele întâmplate în seara asta.

   Mă așez pe marginea patului si îmi cuprind capul în mâini lăsând un oftat sonor să îmi părăsească buzele.

   –A fost o nuntă super.

    – A fost, asta până să aflu că iubitul mă înșală și cea mai bună prietenă a mea îi ținea partea.

   –Te-ai descurcat bine, alta în locul tău ar fi cedat din prima secundă, dar tu le-ai ținut piept, și în ce mai fel, nu o sa uit mult timp de acum figură lui Wess când River s-a prezentat drept iubitul tău.

   –Chiar, cum naiba de a apărut River tocmai în momentul ăla?

   –Nu știu, dar e bine că a fost acolo altfel nu știu cum ai fi reușit să îi explici tatălui tău că iubitul tău e la brațul scorpiei ăleia.

   Un gust amar îmi inundă gura, iar nodul din gât mă împiedică să mai spun ceva, imaginile cu cei doi îmi apar pe retină, iar lacrimile pe care le-am abținut întreaga seară mi se preling pe obraji. Ii simt mâinile Aylei în jurul meu strângâdu-mă într-o îmbrățișare, pentru moment momentul ăsta îmi amintește de dăți în care plângeam în brațele lui Jade, ea era acolo pentru mine când eram la pământ, dar acum nu Jade e lângă mine, Jade e lângă Wess și Rose. Gândul ăsta îmi aduce mai multe lacrimi, până ajung să plâng în hohote în brațele Aylei.

   Stăm așa minute bune, în cameră auzindu-se doar suspinele mele, Ayla nu spune nimic, lasandu-mă să mă descarc și nu îi pot mulțumi îndeajuns pentru ceea ce a făcut în seara asta.

   –Nu mai înțeleg nimic Ayla, de ce au făcut asta? șoptesc in timp ce îmi șterg obraji.

   –Aș vrea și eu să știu asta, Ev.

   –E frumoasă.

   –Taci, nici să nu te aud cu asta Ev, ești cu mult peste blondă, se vede clar că e o scorpie care fuge după bani si statut, singurul idiot de aici e Wess, a fost prea orb să vadă ce are lângă el.

   –Îl iubește, Ayla, iar dacă el nu simțea nimic pentru ea nu o însoțea.

   –De unde dracu a apărut și Rose asta, părea că nu o cunoști când ai văzut-o prima dată.

   –Aparent e nepoata lui Emily, nu am cunoscut-o până acum.

   Mă ridic îmi i-au pijamalele si merg la baie cu scopul de a îmi face un duș rapid. După câteva minute mă aflu în față oglinzii pieptănându-mi părul, mă opresc si încep să îmi analizez propria reflexie, ochii îmi sunt încă roși din cauza plânsului. Sunt atât de ștearsă pe lângă ea. Nici nu ar trebui să mă mire faptul că m-a înșelat. Scap peria din mână la gândul care m-a trecut și un fior rece îmi străbate coloana vertebrală, imediat intru în cameră unde o găsesc pe Ayla butonându-și telefonul. De cum mă vede se ridică din pat având pe chip o expresie panicată.

Îngerul cu aripile frânte Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum