Cum era de așteptat timpul a trecut foarte repede în Ohio, iar după ce îmi iau la revedere de la bunica si părinții lui Jade ne punem bagajele în portbagajul mașinii, apoi urc pe bancheta din spate, în timp ce Jade alege să stea în fața, ceea ce este perfect pentru mine în cazul în care vreau să dorm în drum spre campus. Drumul fiind unul destul de lung și obositor.
După câteva minute portiera este trântită, iar pe scaunul șoferului își face apariția și Mikel care își pune centura, după ce se asigură că Jade are centura pusă și nu am uitat nimic demarează imediat în trombă pe motiv că am întârziat și că trebuia să fim deja în drum spre New York.
Cu Mikel m-am înțeles bine mereu, este ca un frate mai mare pe care nu l-am avut niciodată. Este înalt, bine făcut, brunet, cu un maxilar bine definit, se poate observa urma de barbă nerasă de câteva zile, iar culoarea ochilor este asemănătoare cu cea a surorii sale doar că la el nuanța de căprui este ceva mai închisă.
Deși m-am mutat în urmă cu câțiva ani, Jade a avut grijă să mă pună la curent cu ceea ce se întâmpla în viața ei și să nu rateze niciun detaliu, mai ales atunci când venea vorba de tachinarea fratelui ei mai mare și întâmplările din liceu.
Jade mi-a povestit că, atunci când a intrat la liceu, fratele ei era în ultimul an, el făcea parte din echipa de fotbal a liceului, deci era printre cei populari, iar ea era o simplă boboacă căreia nimeni nu-i oferea atenția, iar atunci când în tot liceul s-a aflat că este sora mai mică a lui Mikel, brusc majoritatea fetelor se dădeau drept cele mai bune prietene ale ei doar pentru a fi mai aproape de el, unele chiar se autoinvitau la ea acasă ea fiind nevoită să le suporte ifosele, asta până într-o zi, când a fost suficient de nervoasă cât să le trimită la naiba și duse au fost.
Este mai are decât Jade cu trei ani, și este student în anul trei la o universitate tot din New York, unde studiază arhitectura. Locuiește împreună cu iubita sa care la rândul ei studiază la același universitate ca el, nu am cunoscut-o încă, dar din ceea ce mi-a zis Jade e super de treabă și sper că o voi cunoaște curând.
Mikel a fost foarte încântat când a auzit vestea că amândouă vom studia în New York, a spus că îi va fi mai ușor să ne viziteze și să ne ajute în cazul în care vom avea nevoie.
Mereu și-a luat rolul de frate mai mare în serios având grijă ca sora lui mai mică să nu intre în bucluc, spre nemulțumirea lui Jade atunci când mai ieșea în club fratele ei era pe urmele ei, mereu făcea câte o criză de nervi deoarece Mikel avea grijă să bage frica în cei care își încercau norocul cu sora lui, toate aceste întâmplări nu pot decât să-mi stârnească amuzamentul de fiecare dată când îmi aminteasc, și nu știu dacă ar trebui să mă bucur că am fost singură la părinți sau să-mi fi dorit si eu un frate mai mare văzând grija lui Mikel pentru Jade, chiar dacă uneori e puțin exagerată.
Deși se presupune că a fost un drum lung și obositor, timpul a trecut destul de repede, am povestit și râs împreună amintindu-ne lucruri de când eram copii, sau întâmplări mai recente din viața noastră, am cântat după melodiile care rulau din boxele mașinii, nu a mai contat faptul că nici unul nu avea voce și eram unul mai afon ca altul altul, asta sporindu-ne mai mult poftă de râs.
Nici nu mi-am dat seama că am ajuns la cămin, doar atunci când Mikel a parcat mașina în aproprierea căminului unde urmează să stăm.
După ce ne luăm rămas bun de la Mikel refuzând ajutorul acestuia de a ne conduce, spunându-i că ne descurcăm și să se grăbească pentru a ajunge mai repede la iubita sa, acesta pleacă, ne luam bagajele și ne îndreptăm spre căminul unde vom sta.
Luăm cheile camerei unde vom sta de la doamna Smith, pare a fi o femeie blândă, trecută de 40 de ani, nu foarte înaltă, brunetă, cu părul prins într-un coc și ochi căprui, este responsabila de căminul fetelor, apoi mă îndrept spre scări cu Jade pe urmele mele.
Urc scările cu greu din cauza bagajelor care acum îmi par că au o tonă, nu pot decât să mă înjur pentru că nu m-am preocupat să am o condiție fizică mai bună, mergând destul de rar la sală, și îmi notez mental să-mi fac un abonament la sală imediat cum voi cunoaște mai bine orașul și voi avea programul mai liber.
Ajunse cu greu la etajul al patrulea una mai obosită ca alta, ajungând să târâm bagajele după noi mai mult, îmi notez ca atunci când voi merge la sală, să o iau și pe Jade cu mine, stăm în fața camerei cu numărul 44 și fără să mai stăm pe gânduri îmi scot cheia primită de la doamna Smith introduc cheia în broască apoi o răsucesc o dată, deschid ușa și intru prima în cameră urmată îndeaproape de Jade
Ajunsă în mijlocul camerei nu-mi rămâne decât să analizez ceea ce e în jurul meu, camera este una destul de drăguță, pereții sunt de culoare albă, trei paturi cu lenjerie albă, fiecare având câte o noptieră alăturată și câte un raft de deasupra lor, trei dulapuri, un birou, o fereastră mare care permite razelor soarelui să pătrundă în cameră, iar în fața este o ușă care intuiesc că acolo este baia.
Îmi pun bagajul pe unul din paturi și arunc o privire asupra brunetei și o gasesc făcând același lucru.
–Dacă ai terminat de analizat camera, cum ți se pare?
–Super, brunetă își focusează atenția asupra mea și își etalează zâmbetul molipsitor.
–Probabil vom avea o colegă, îi spun făcând referire la celălalt pat gol din cameră.
–Da, e posibil, dar având în vedere că nu e niciun alt bagaj în cameră, nu a ajuns.
–Pobabil va venii mâine, spun aruncând încă o privire asupra camerei, sper doar să ne înțelegem bine cu viitoarea colegă, continui
–Și eu, sper doar să nu avem ca, colegă o divă cu ifose, deoarece, presimt că va ieși rău pentru ea, și spunând asta chicotim amândouăDupă ce am mai schimbat câteva vorbe și ne-am sunat părinții pentru a le spune că am ajuns și am mai schimbat câteva vorbe am închis, urmând să ne îndreptăm toată atenția spre despachetarea bagajelor.
Îmi aranjez cu grijă hainele în dulap, îmi pun cărțile pe care le-am adus pe raftul de deasupra patului, îmi pun restul lucrurilor în noptieră apoi schimb lenjeria patului cu cea pe care am adus-o, este tot de culoare albă doar că spre deosebire de cea care era, aceasta are niște motive florale de culoare roșie. După ce am terminat și sunt mulțumită de cum arată mă ofer să o ajut și pe Jade care încă nu terminase, între timp hotărâm ca ziua următoare să mergem în oraș pentru a lua ceea ce considerăm că e nevoie și să cunoaștem împrejurările.
Seara se lasă destul de repede iar după ce am terminat de amenajat camera, hotărăsc cu Jade să intrăm pe internet pentru a găsi un număr pentru a comanda o pizza, după ce terminăm de mâncat intru în baie pentru a-mi face un duș și rămân plăcut surprinsă când descopăr că baia e una destul de spațioasă, după ce îmi termin rutina mă întorc în cameră unde mă întind în patul destul de comod și las somnul să mă cuprindă.
Sper să vă placă și vă aștept părerile despre capitol în comentarii😇
CITEȘTI
Îngerul cu aripile frânte
RomanceEvelyn Evans o tânără de 19 ani, este o fire timidă cu o încredere în sine aproape inexistentă. Aceasta pleacă departe de acasă la un colegiu din New York cu scopul de a deveni un medic renumit. Cu timpul își dă seama de adevăratul motiv pentru care...