■Capitolul 34■

1.3K 75 23
                                    

Mâinile mele se strâng în jurul trupului ei micuț, tremura, iar suspinele ei îmi sfâșie sufletul, ma urăsc pentru toate lucrurile pe care a trebuit să le îndure din cauza mea, și mi-am jurat că o să îndrept toată situația asta, și voi distruge pe ...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mâinile mele se strâng în jurul trupului ei micuț, tremura, iar suspinele ei îmi sfâșie sufletul, ma urăsc pentru toate lucrurile pe care a trebuit să le îndure din cauza mea, și mi-am jurat că o să îndrept toată situația asta, și voi distruge pe oricine îmi va sta în cale.

   –Iartă-mă, iubito, îi sărut creștetul capului și inspir adânc atunci când mirosul parfumului ei îmi învăluie simțurile.

   Palmele sale mici se încleștează în tricoul meu strangandu-l cu putere, îmi sprijin fruntea de a ei, numărând în gând pentru a ma calma, încerc sa îmi conectez privirea cu a ei, dar refuza sa mă privească, privirea ei fiind fixata undeva la picioarele noastre.

   Telefonul îmi vibrează în buzunar, dar îl ignor, mai mult ca sigur este antrenorul meu, iar asta îmi amintește de faptul că trebuia demult sa fiu prezent la sala pentru antrenamente.

   Respir adânc pentru a mia oara și încep sa îmi pregătesc cuvintele potrivite pentru ceea ce urmează. Toată situația asta deja a scăpat de sub control, iar Evelyn merita sa știe adevărul despre tot ce s-a întâmplat în ultimul timp.

Cu câteva zile în urma...

  Ceasul de pe bord nu îmi indica cu mult trecut de ora 7 seara atunci când parchez mașina în parcarea subterana a blocului,  sunt frânt, toată ziua mi-am petrecut-o la sala de sport antrenânu-mă, abia de am putut să schimb câteva mesaje cu Evelyn.

   Am fost surprins când m-a invitat la nunta tatălui ei, iar fericirea de pe chipul ei în momentul în care i-am spus ca o voi însoți, nu cred că poate fi comparata cu ceva, mi-am promis ca voi face tot ce îmi sta în putință sa mențin zâmbetul ala frumos pe chipul ei.

   Îmi iau geanta cu echipamentul de sala și urc încet scările spre apartament în timp ce îmi verific telefonul, am câteva apeluri ratate de la Ezra, dar nu apuc sa ma gândesc mult la asta, soneria telefonului se aude din nou, iar numele acestuia apare pe ecranul telefonului, ignor apelul, și mă grăbesc să ajung la apartament pentru a vedea care e problema.

   Ajuns în apartament, îi găsesc pe  Ezra și Jade care stau pe canapea, în sufragerie, dar ce mă surprinde cu adevărat este femeia care se afla în fața lor.

   –Ce dracu... șocul de a o vedea este imediat înlocuit de furie oarbă.

   De cum mă vede Rose se ridică și se apropie de mine afișând un zâmbet larg.

   –Iubitule, vocea ei îmi zgârie timpanele, iar ochii mi se îngustează la auzul apelativului folosit de ea, mâinile ei se încolăcesc în jurul gatului meu ca niște liane.

   Îmi înfrâneaz pornirile violente, și cu tot calmul de care dispun îi  înlătur mâinile lui Rose din jurul gâtului meu și fac un pas în spate pentru a pune distanță între noi. Simt privirea lui Jade cum parca ar vrea să mă ardă , și deja îmi închipui câte explicații o să am de dat imediat după plecarea viperei ăsteia. Încă nu știu ce dracu a fost în capul meu să mă încurc cu o asemenea femeie.

    Rose se încrunta și își înclină capul fluturând din gene într-un gest ce ar vrea să fie inocent, dar o cunosc suficient de bine încât să nu mă las păcălit de gesturile ei de doi bani.

   –Ce s-a întâmplat iubitule, nu ti-a fost dor de mine?  Vocea aia pițigăiată nu ma enervat niciodată mai tare decât atât.

   –Noi doi ne-am încheiat toate conturile acum câteva luni, ce naibii cauți aici, Rose!  Mâinile încep să îmi tremure din cauza furiei, iar faptul ca Jade e aici, și i-ar putea spune lui Evelyn despre Rose nu mă ajuta prea mult.

   –Nu vorbi așa Wess, în lunile astea mi-am dat seama de greșeala pe care am făcut-o, și am venit să lămurim lucrurile între noi și să ne mai dăm o șansă.

   Lucrurile pe care le scoate pe gură mă lasă perplex, profită de ocazie și își așează palmele pe pieptul meu. Locul unde și-a așezat palmele începe să mă ardă, îi apuc încheieturile mâinii și i le îndepărtez, gestul pare sa o ia puțin prin surprindere, dar nu spune nimic.

   –O șansă la ce?

   –O șansă pentru noi, știu că am greșit, dar o putem scoate la capăt, mi-a fost dor de tine, îmi zâmbește mieros, iar pentru un moment stau și mă gândesc serios dacă ea chiar crede prostiile pe care le scoate pe gură în momentul ăsta.

   Respir adânc și îl înjur pe Ezra mintal pentru ca a avut dreptate de la început cu toată situația în ce o privește pe Rose. Încerc să îmi îndulcesc tonul și să îi vorbesc cu calm, deși tot ce vreau sa fac acum e să îi urlu în față adevărul.

   –Nu știu în ce lume ai trăit tu Rose, dar nu a existat niciodată un noi, am existat doar eu și cu tine, doua persoane diferite, care doar se distrau ocazional, atât, acum, ca am lămurit toată situația ești libera sa pleci Rose, cred ca deja ti-ai irosit suficient timp pe aici.

   Ii eliberez încheieturile mâinii și trec pe lângă ea, dar imediat ce dau cu privirea de Jade, îmi vine sa fac cale întoarsă, dacă o privire ar putea ucide, cred ca eram de mult jos, zvârcolindu-ma în chinuri, și nu o condam pentru asta, dimpotrivă mă bucur că, îngerașul meu are o prietenă ca ea.

   –Nu trage concluzii pripite, bestie, o atenționez ridicând un deget indicând-o.

   Sunt câteva săptămâni de când o cunosc și deja mi-am dat seama ca porecla de bestie i se potrivește mănușă, nici nu ma miră faptul că Ezra e topit după ea.

   –Atunci începe să vorbești, Wess, deja încep să îmi pierd răbdarea cu tine.

   Simt cum degetele lui Rose se încolăcesc pe antebrațul meu, unghiile ei lungi mi se înfig în piele, mai mult ca sigur îmi va rămâne semn.
------------------------------------------

Buuuună! Imi pare rau pentru eventualele greseli. Știu ca este un capitol destul de scurt, dar nu am mai postat de mult și am vrut sa postez neapărat ceva. Îmi cer scuze pentru faptul ca nu am postat dar am fost destul de ocupata în ultimul timp. Sper ca va plăcut noul capitol și va aștept părerile în comentarii ca de fiecare dată, apropo,m-am gândit mult și mi-am făcut un nou cont de insta unde ma puteți găsi ,,aleexandraa.wattpad" acolo sigur voi putea răspunde mai rapid😅

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 21 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Îngerul cu aripile frânte Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum