~Dream~
Reggel korán fent voltam mivel nem bírtam aludni. Az utóbbi időben nagyon keveset alszok, ezt Nick is észre vette. Folyton meg kérdezi miért látszok ilyen fáradtnak. Általában figyelmen kívül hagyom. Egyébként azért nem alszok mert George-on jár az eszem. Mostanában sokat beszélünk arról hogy George Floridába jön,eddig is beszéltünk de most egyre többet.
Nem sokára jön a karácsony és a nézőinknek is azt mondtuk hogy Dream Team karácsony lesz tehát George biztos itt lesz karácsonykor. És alapvetően ennek nagyon örülök viszont félek.Nagyon nagyon félek hogy George mit gondol majd a kinézetemről, vagy hogy egyáltalán ugyan olyan jól ki tudunk jönni egymással mint interneten. Ha valaki nem tudná neten szoktunk beszélgetni már 3 éve, és Minecraft-ot játszunk ami nagyon tetszik a nézőinknek. Elég nagy néző táborral rendelkezünk ami nagy öröm számomra. Jó érzés hogy ennyi ember szeret minket. Sokan shippelnek(nem tudom hogy kell írni sry) is aminek örülök bár vannak olyanok akik túlzásba viszik.
Patches a macskám a legcukibb cica a világon. Most persze Nick-nél van. Mindig nála van pedig én szoktam neki több kaját adni. -_-
Gondolat menetemből ismét Nick szakított ki. Hogy ennek mindig vonyítani kell mint egy farkas.-DREAAAAAAAAAAM!!!!!
-MIVAN? Mit ordibálsz???
-na szóval arra gondoltam hogy mi lenne ha küldenénk George-nak egy dobozt? És mondjuk teli pakolnánk cuccokkal.
-végre valami jó ötlet is ki pattant a fejedből.-nevettem-.
-Ha ha nagyon vicces.-mondta gúnyosan-.
-hát az mivel én mondtam.-vicsorogtam- Na de miket rakjunk bele? Először kell egy doboz!
-Már van.-azzal a lendülettel be dobott a szobám közepére egy karton dobozt. Jó ég tudja honann szedte így hirtelen.
-oké, mit tegyünk bele?
-hmm.-el kezdett gondolkodó fejet vágni és simogatta a szakállát.-MEGVAN! Bele rakom az eggyik pokemon kártyámat.-ki is viharzott a szobából és egy perc múlva vissza tért a kártyával eggyüt majd bele helyezte a dobozba.-Te mit raksz bele?-mondta Nick-.
Körbe néztem de nem tudtam hirtelen hogy mit kéne bele raknom aztán meg láttam a polcomon A képet. George le írta twitter-en : I love you Dream❤️
Azóta ki nyomtattam és be kereteztettem és a szobám polcán csücsül. Na viszont ez most meg változik. Szép nagy utazásra meg ez a kis kép.
-Ezt! -mondtam Nick-nek aki már 3 percen keresztül csak néz engem némán.
-HUUU I love you Dream.-mondta be állt tekintetével, esküszöm mint valami drogos.-
-jaja ne irigykedj! -kuncogtam-.Bele tettem a képet. Nehezen váltam el tőle, de majd nyomtatok egy másikat.
El kezdtem keresgélni és Nick is így tett. Össze szedtünk néhány apróságot. Tettünk bele egy telefon tokot, egy Dream mintás c*ndom-ot(az én ötletem volt ಠ◡ಠ), egy GeorgeNotFound-os plüssfigurát és még pár egyéb dolgot.Normálisan bele raktuk és össze raktuk a dobozt. El vittük a postára. Hát nem volt olcsó ilyen messzire el küldeni egy csomagot, de mindent meg ér George! Vagy legalábbis nekem.
Amint haza értünk meg csörrent a telefonom. Tipp ki hívott. Hát persze hogy George! Amikor Nick meg látta rögtön virított arcán az a drogos tekintete. Azonnal fel vettem és bele szóltam.
-Szia -mondtam.-
-Szia Dream! Zavarlak?
-Nem dehogy most értünk haza Nick-kel. Mizu?
-Csak unatkoztam és azon gondolkodtam hogy mikor láthatjuk egymást.
-ohh t-tényleg? Vagyis én is ezen, és mire gondoltál mikor szeretnél jönni?
-hát pár nappal karácsony előtt gondolkodtam. Nektek úgy jó?
-persze nekem tökéletes. -mondtam nyugodt hangon bár belül nagyon féltem.-
-Rendben király!2 órát beszélgettünk még. El mesélt mindent amit ma csinált (vagyis amit reggel mivel nála még korán reggel volt) ahogy én is bár a csomagról nem szóltam neki, mert azt szeretném ha meglepetés lenne. Bárcsak láthatnám a reakcióját amikor ki bontja.
Miután le rakta a telefont mivel Wilbur-rel találkozott. Fhuu Wilbur!
Amugy nem vagyok féltékeny csak nagyon irritál hogy mindig rajta lóg, becézgeti és ölelgeti.Én meg nem tehetek ilyet. ;(Na szóval miután el búcsúztunk egymástól, el mentem fürödni és el raboltam Nick szobájából Patchest. Ha akart volna se tudott volna ellenálni mivel aludt a kis cuki. Annyira szeretem, talán még George-nál is jobban.( ꈍᴗꈍ)
Most jut eszembe George-ról még nem is nagyon meséltem. Mármint a kettőnk kapcsolatáról. Igazából nem is tudnék mivel én sem értem milyen kapcsolatba vagyunk. Én szeretem őt szerelemmel bár néha ebben szoktam kételkedni, de úgyse tudom le beszélni magam a szerelemről. George-nak nem csak a külseje fogott meg bár a barna tincsei és szintén barna szemei és az ajkai ellenállhatatlanok. Viszont a belsője is olyan csodálatos! Nagyon szeretem a viselkedését egyszerűen rohadt aranyos. Bárcsak ő is így érezne irántam. Csak Nick tudja hogy meleg vagyok, senki más. George-nak szemtől szembe szeretném el mondani emiatt is félek. Bár tudom hogy nem ítéli el a más embereket viszont nem tudom mit reagálna ha ki derülne én is olyan más ember vagyok.
Velem ellentétben George egyenes, vagyis ezt mondja mindenkinek, nem tudom, hogy ez az igazság. Lehet csak reménykedek...
Ezzel a gondolattal el nyomott az álom......Srácok ez az első könyvem és félek hogy nem jó! Próbáltam mindent bele adni. Ez lenne az első rész. Nem tudom hogyan lesznek részek és azt sem hogy egyáltalán olvasni fogják-e. Remélem türhető lett. Kritikákat el fogadok és meg is köszönök. ^_^
👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻
YOU ARE READING
DNF•Christmas•✔
FanfictionEz az első könyvem. Mivel mindjárt itt a karácsony, el kezdek egy DNF karácsonyi sztorit. Remélem tetszeni fog <3 Kezdés: 2021. Október 25. Befejezés: 2022. Augusztus 27. ♡♡♡