♡14.rész♡

160 16 12
                                    

~George~

Este van. Holnap megy a gépem, ezért ma össze kell pakolnom.

Oké teli raktam egy nagy bőröndöt + egy táskát.

Remélem ennyi elég lesz, ha nem, akkor majd kölcsön veszek pár ruhát Dream-től.:)))

Meg néztem az időt és már este hat órát mutatott. Ki kerekedtek a szemeim, mivel lélekben még fel sem készültem, hogy holnap láthatom először a legjobb barátomat, akit titokban szeretek. Ez viccesen és hülyén is hangzik tudom, de nekem egyáltalán nem vicces.
Inkább félelmetes. Bár nagyon is várom, de közben nagyon félek.

El végeztem esti teendőimet és el kezdtem videó ötletek után keresgélni, hogy majd tudjunk ott is tartalmat készíteni.

Eszembe jutott, pár hete azt mondtam a nézőknek hogy, 3 hét múlva azaz holnap ki fogok rakni egy videót, és ez a dolog teljesen ki ment a fejemből, tehát fogalmam sincs, hogyan fogok videót ki rakni amikor holnap utazok.

Hosszas keresgélés után meg találtam egy pár hónapja felvett videót, ami nagy szerencsémre meg volt vágva, tehát ki tudtam rakni úgy ahogy volt. 

Be állítottam egy időzítőt holnapra, hogy akkora legyen kint a videó és egy ébresztőt szintén holnapra.

Miután le feküdtem nagyon nehezen bírtam elaludni. Szerintem vagy 1 óráig forgolódtam az ágyamban.

~Másnap~

Az idegesítő ébresztő órám már megint úgy vinnyogott hogy azt hittem ki dobom az ablakon.

Fel keltem majd rá jöttem milyen nap is van ma. Fel pattantam az ágyból és amilyen gyorsan tudtam el készültem.
Tegnap nem találtam a telefonom ezért az órámon állítottam ébresztőt, szóval most a telómat is meg kell keresni.

Rendben van egy jó és egy rossz hír. A rossz hogy még mindig nem találom a telefonom, a jó pedig hogy még van két órám a gép indulásáig, tehát egy óra múlva el kell indulnom ha oda akarok érni.

Végre meg találtam a telefonom és 'csak' fél órába telt. Össze szedtem a cuccaim majd rá írtam Dream-re.

-Most indulok a reptérre, drukkolj hogy ne legyen dugó:))

-Rendben! Már várlak! :D és drukkolok!!

Be pakoltam az autómba majd be indítottam és el indultam. Fél óra alatt oda értem, szerencsére nem volt dugó.

Egy óra múlva indul a gépem szóval még van időm.

Miután végeztem mindennel, már csak a gép érkezését vártam. Mivel már csak a táskám volt nálam amibe a laptopom meg egyéb baromságok vannak, ezért nem kellett már cipelnem a nagy bőröndöt.
Vettem az eggyik büfében kávét majd le ültem egy asztalhoz.

Egy férfi le ült az asztal másik szélére én pedig kérdően néztem hogy ki ez és mit akar.

-Ohhm ismerjük egymást? -kérdeztem majd alaposan szemügyre vettem... Nagyon ismerős....-

-Szerintem igen George. -mosolygott rám majd az ismerős hang hallatán rá jöttem hogy ez a barátom Techno!-

-TECHNO??! Mit keresel itt????

- hé nyugi ne kiabálj! Tudod Dream félt téged ezért el küldött engem hogy velem utazz a gépen. Szóval tulajdonképpen a testőröd vagyok. -kacsintott rám barátom-

Mosolyogtam eggyet majd el kezdtünk beszélgetni.  Elég furcsa hogy Dream azt hiszi nem tudok el utazni egy repülővel egyedül. Minek kell ehez "testőr" ?
De legalább találkoztam Technoval is aminek nagyon örülök.

Addig beszélgettünk míg be mondták a gépem, vagyis a gépünk nevét.
Fel kaptam a táskám majd Techno is az övét és el indultunk fel szállni a gépre.

SIKERÜLT! Most éppen a gépen vagyunk és beszélgetünk. Indulás előtt még van 10 perc ezért gondoltam rá írok pár barátomra hogy el hagyom ezt a kontinenst.

Wilbur

-Szia Will. Most szállok fel a géppel! Vigyázz Tommy-ra ameddig el leszek ;)

-Gogy!! Sok sikert és vigyázok Tommy-ra! Majd gyere vissza minél előbb mert már most hiányzol<3

-<33 Rendben majd jövök szia!!

-Szia!!

Dream

-Szia Dream! Most száll fel a gép. De tudod egyedül is tudok repülni nem vagyok kis gyerek. Nem kell nekem testőr!

-Jójó tudom Gogs. Csak féltelek és tudom hogy Techno mellett biztonságban vagy!

Mikor ezt az üzenetet olvastam el pirultam amit Techno barátom nem is hagyott szó nélkül.

-Huuu Gogy olyan vagy mint egy paradicsom. A férjeddel beszélsz igaz? -nézett telefonomra majd vissza rám.- HMM.Nyugi, még ma találkozni fogsz vele;)

- nagyon vicces vagy Tech. De nem a férjem! És nem nézek ki úgy mint egy paradicsom! -takartam el fejem.-

Csak nevetett eggyet majd egy "Rendben" után, be mondták hogy száll fel a gép.

Egy kicsit görcsbe szorult a gyomrom mivel még soha nem repültem de barátom meg nyugtatott mielőtt szívrohamot kaptam volna.

Egész idő alatt aludtam a gépen. Csak néha keltem fel és csináltam pár képet aztán rögtön vissza aludtam. Velem ellentétben Technoblade nem aludt semmit. Egy nap két repülés után én nyitva sem tudnám tartani a szemem de Techno simán bírja.

~Pár óra múlva~

Arra ébredtem hogy Tech éppen ébreszt fel majd el kezd rángatni.

-Hé fent vagyok nyugi!

-George! Le szállt a gép, már csak mi maradtunk itt.

Gyorsan meg fogtuk a dolgainkat majd el indultunk le a gépről. Azt mondta Dream hogy itt fog várni, szóval nagyon izgulok.

Mikor le szálltunk el vettük a csomagjainkat majd mentünk az elő térbe ahol elvileg Dream-ék tartózkodnak.





















––––—————————————

SAJNÁLOM HOGY EL TŰNTEM! Most téli szünetben írni fogok meg ígérem tényleg! Már nem akarom sokáig húzni ezt a történetet de még lessz pár rész!
Köszönöm hogy el olvastad<3

(kovi resz nem tudom mikor lesz)

Természetesen a legjobb résznél hagytam abba😂.

Na vigyazzzzatok magatokra!

HELCSOOOOOOOO🌹❤️🌹

DNF•Christmas•✔Onde histórias criam vida. Descubra agora