♡6. rész♡

164 16 2
                                    

-Mi- mit csinálsz?-kérdeztem remegő hangon.-

Nem válaszolt csak nyomott erősen a falnak. Kezeimet a fejem fölött tartotta, ezért nem tudtam el venni, se ki szabadulni szorításából.
Végül erőt vettem magamon és egy nagy lökéssel el löktem. Egyből hátra estett és a földről nézett fel rám,nagy szemekkel. Na nem gondoltad volna mi, hogy ilyen nagy erő van egy ilyen kis emberben, ugye? Vagyis hozzá képest kicsi vagyok. Eléggé..

Fel állt én pedig ismét indulni akartam az ágyam felé, de meg állított.

-Várj!-mondta elém állva.- Sajnálom.-
- Mégis miért nyomtál teli erőből a falnak??-kérdeztem, lehet elég hangosan,mivel össze rezzent.-
-Nem tudom néha nem tudom kontrollálni a testem.
- oké na mostmár mehetek aludni?
- csak akkor -állt bele az arcomba.- ha- hajolt közelebb.- adsz valamit.- mosolygott bele az arcomba.

Mivel tudtam mire gondol rögtön el löktem.

-Na azt lesheted!-mondtam majd indultam az ágyam fele. Végre nem szólt egy szót se. Csak fel ment az emeletes ágy tetejére és le feküdt. Remélem békén hagy. Majd meg szólalt.. MEGINT!

-szóval.. a DNF az igaz?-kérdezte, én pedig azt se tudjam mit mondjak. De aztán rá jöttem hogy tudom mit kéne mondanom!
-igen igaz. Eggyüt vagyok Dream-mel, szóval le állhatnál végre, mert esküszöm ide hívom!-mondtam fel háborodottan. Hazudtam tudom, de nem mondhattam az igazat. Mi van ha megint rám mászik?-

Semmit nem mondott. Semmit. Ne is mondjon semmit.Jobb is hogy nem mondott semmit.

Mire végre el aludt,vagyis nagyon csönd van szóval gondolom el aludt. Szóval mire el aludt rá írtam Dream-re.

-Szia. Bocsi hogy nem írtam de a szüleimnél vagyok. Át hívtak ebédre. Eredetileg azért hívtak, mert apum főnöke látni szeretné az alkalmazottjai családjait. Nem tudom minek. Na szóval apa főnöke el hozta a fiát, Adam-et és itt alszik :( És ismer szóval tök jó. Téged is ismer :D És az előbb a falnak nyomott meg elég furcsa dolgokat mondott. Meg kérdezte hogy a DNF igaz-e én pedig mondtam hogy igen mivel féltem, hogy rám mászik.

-Ohh szóval együtt vagyunk? ;)

-Komolyan csak ezt tudtad ki venni az egészből? -_-

-Ja nem bocsi. Hát elég durva, vigyázz nehogy valamit csináljon ameddig alszol.

-oké vigyázok :)

-Majd írj ha valami van. Nekem mennem kell szia! <3

-szia

Most komolyan? Mennie kell?! Nemár. Most unatkozok. Rá írok Karl-ra.

-Sziaaa na milyen az élet Dream-ékkel? ;)

-Szia. Hehe egész jó. Főleg Nick-el..

-uuuuu. Vele alszol egy szobába igaz? Miket csináltok este? :3

-igen vele alszok egy szobába de semmit nem csinálunk nyugi.Azon kívül hogy egymás mellett alszunk.

-összebújva? 😏

-Hogyne. Sajnos nem.

-SAJNOS?????

DNF•Christmas•✔Where stories live. Discover now