♡13.rész♡

161 18 6
                                    

Miután el intéztünk mindent, haza jöttünk.
Most éppen a kanapén ülök és gondolkodok. Méghozzá azon hogy holnap lesz az utolsó nap itt, aztán három nap és megyek Floridába.
EL SEM HISZEM.

Azóta nagyon sokat beszéltem Dreammel, erről.
Meg vettem vagyis meg akartam venni a jegyeket, de Dream megelőzött.
Sajnos előbb meg vette mint én, de majd vissza adom neki floridába.

Adam szerintem a szobába van, anyáék már megint sehol.
Mit csinálnak ezek késő estig?
Na mindegy meg nézem Adam mi jót csinál.

Fel mentem a lépcsőn majd be kopogtam az ajtón.

-Gyere -szólt Adam.-

Ki nyitottam majd be lépve a szobámba meglepődve körbe néztem.

-na tetszik?-kérdezte mosolyogva Ad.-

Amit láttam. Olyan szép volt minden.
Fel volt díszítve az egész szobám kék égőkkel és díszekkel.
Annyira tetszett.

-Ezt te csináltad? -kérdeztem.-

-Igen. Na milyen?

- ahh nagyon szép.

- tényleg?

Válaszul csak hevesen bólogattam majd le ültünk játszani.
Igazából egészen meg kedveltem Adam-et. Egyre jobban kezdünk barátokká válni.

Éjfél van. Éppen tiktokozok az ágyamba fekve.

Adam is az ágyába fekszik de nem tudom mit csinál.
Lehet már alszik.
Ekkor az ágy recsegésére lettem figyelmes. Épp jött le a létrán Adam.

Majd csak úgy be feküdt mellém.

-Hé. Menj vissza a te ágyadba.-próbáltam ki lökdösni, de nem sikerült.-

-Miért, ez olyan kényelmes.

-Nem érdekel ez az én ágyam! Menj vissza a te ágyadba!

-Nincs kedvem. Jóéjt Gogy!

-ADAAM menj vissza a te ágyadba! Minek jöttél le egyáltalán? Menj vissza a te helyedre ok??

-Nem ok! Jóéjt.

Pár perc múlva arra lettem figyelmes hogy már boldogan szundikál mellettem. Ez most komoly?

Jó nem érdekel. Inkább alszok én is. Ez a kártevő ugy se haggyja el a területem.

Reggel arra ébredtem hogy Anya a nevemet mondogatja és nagy vigyorral az arcán néz rám. Először nem értettem de aztán el kezdte..

-Drágáim keljetek fel! Hasatokra süt a nap. Adam nem jó az ágyad hogy itt alszol George-al?-kérdezte anya majd magam mellé néztem és eszembe jutott hogy itt aludt Adam.-

Rögtön ki pattantam az ágyból és el mentem felöltözni.

Mivel ma van itt az utolsó nap, én,anya,apa és Adam el mentünk moziba.

Mozi után vásároltunk és haza mentünk. Gyorsan el szaladt a nap és jól éreztem magam.
A végére Adam-et is meg kedveltem és jó barátokká váltunk.
Nagyon meg kedveltem mostanában nagyon jó fej velem.
Viszont ez az utolsó nap és már este van. Épp most búcsúzom el mindenkitől a családból.Mivel már nem jövök vissza mielőtt megyek ezért ez az utolsó nap amikor még látom a családom.

Már csak Adam maradt hátra.
Épp itt állok vele szembe. Csak mi ketten vagyunk itt, anyáék el mentek a dolgukra.
Most csak állunk és bámulunk egymásra. Azért egy kicsit fáj hogy el megyek.

~Adam~

Nem tudom el engedni. Annyira meg szerettem. Már az első pillanattól kezdve tetszett. A barna haja, s szeme. Amikor mosolyog.. olyan aranyos..
Nem bírom..
Most el megy. Több évre.. nem tudom mikor jön vissza... De talán, én...
Szeretem....

Nem bírom ki nélküle. Nem fogom ki bírni.

~George~

Adam szorosan magához húzott és meg ölelt. Természetesen vissza öleltem. Aztán meg hallottam hogy szipog. Várj most komolyan sír?
Ahh de biztos nem azért mert el megyek. De mi másért?
Milyen aranyos..
Nekem is hiányozni fog de tényleg nagyon.

Miután el váltunk egymástól láttam hogy tényleg sírt.
Gyorsan le törölte a könnyeit és rám mosolygott, szerintem egy olyan "remélem hamarosan vissza jössz,, mosollyal.
Erre én vissza mosolyogtam majd meg fogtam táskámat a cuccaimmal eggyütt s egy "szia,, után ki léptem az ajtón.

Sétáltam a buszmegállóba. Sötét volt az utcán, csak pár lámpa világított. A szél is fújdogált egy kicsit.

Mikor a buszmegállóba értem egy perc múlva már jött a busz. Fel szálltam, vettem egy jegyet, majd a busz hátuljába sétáltam és le ültem.
Homlokom az ablaknak támasztva gondolkodtam.
Sok gondolat futott végig az agyamon de leginkább Dream-en járt az eszem. Csak azon járt az eszem hogyan nézhet ki, és hogy pár nap és láthatom.



~Dream~

Éppen videót vágok és George-on jár az eszem. Vajon ő gondol néha rám?
El sem hiszem hogy négy nap és láthatom. Annyira izgatott vagyok, és félek is.

Viszont reggel van szóval el kell kezdeni a napot.



~George~

Mikor haza értem le pakoltam majd el mentem aludni. Hosszú nap volt és nagyon fáradt vagyok.
Könnyen el aludtam és az álmok el sodortak magukkal.

















---------------------------------------------------------

Hellouu!

Sajnálom hogy eddig húztaam de alig volt időm írni.

Igyekszem, mostmár tényleg próbálok gyorsabban kirakni részeket.

Bocsi hogy ilyen későn rakom ki ezt a részt is :((((

Vigyázzatok magatokra<333

Helcsooo 💞

--------------------------------------------------------

DNF•Christmas•✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora