♡2. rész♡

181 14 7
                                    

~George~

Amikor reggel fel keltem furcsa érzésem volt. Valami rossz elő érzet. Na de haggyuk ezt inkább fel hívom Dream-et. Annyira jó vele beszélni, ő a legjobb barátom. Olyan hálás vagyok neki hogy rá mindig számíthatok. Nem gondolkodva hány óra van náluk meg csörgettem. Egyből fel vette.

El kezdtünk beszélgetni sok mindenről. Csak 2 órát tudtunk beszélni mert el felejtettem hogy ma találkozok Will-el. Vele is nagyon jó a kapcsolatom, nagyon szeretem Will-t de Dream-mel valahogy más a barátságunk. Ezt nem lehet el magyarázni.

Miután le tettem a telefont rá írtam Will-re :

-Hali akkor ma tali ugye?

- Persze egy óra és ott vagyok!

-Rendben várlak hali.

-szia

Az egy óra gyorsan el telt és már hallottam is az ajtó kopogást. Oda rohantam fel kaptam egy cipőt. Ki nyitottam az ajtót, de meglepetésemre nem Wilbur állt az ajtóban. Hanem a postás. Néztem rá kérdően mivel nem rendeltem semmit és nem is így hozzák ki mostanában a csekkeket.

- Maga George Davidson?-kérdezte.-
-igen én vagyok.-azzal a kezembe nyomott egy csomagot amit másodpercek múlva le tettem magam mellé.-
-itt írja alá kérem.-mutatott a papírra.-

Aláírtam majd meg köszöntem és be vittem a csomagot a lakásba. Nézegettem és meg láttam rajta egy feliratot :

Dream-től, Nick-től és Patches-től :)

Amikor meg láttam biztosan nagyon vigyorogtam, mivel aranyos hogy gondolnak rám és küldenek egy csomagot. Már épp bontottam volna ki erre be rontott az ajtón Wilbur.

-Bocsi hogy késtem! Egy csapat lány üldözött szóval egy darabig ne menjünk ki. Ha engem üldöztek veled mit csináltak volna?!

-hát ha nekik ilyen bejövős vagy.-mondtam kuncogva.-

Wilbur mosolygott eggyet majd a nagy dobozra tévedt a tekintete.

-Mit rendeltél?
- Semmit. Ezt Dream-ék küldték nekem. -mondtam mosolyogva.-
-akkor nyisd ki!
-oké de várj le videózom és fel rakom Twitter-re hogy lássák a reakcióm!
-rendben addig csinálok valami kaját.
-okés.

Amint ki mondta már a nyomát se láttam.
Elő vettem a telefonom, neki támasztottam egy bögrének és el indítottam a felvételt.
Ki bontottam a csomagot és szép sorban ki pakoltam. Nagyon tetszett a telefon tok és a Georgenotfound-os plüssfigura is. De az a kép volt a legjobb az I love you Dream felirattal.

Miután le videóztam a reakcióm meg vágtam és fel tettem twitter-re. Ameddig videót vágtam Will meg nézte miket kaptam. A dream fel iratú c*ndom-ra rá kérdezett perverz mosolyával hogy majd használjuk-e. Én fejemet rázva azt se tudtam mit mondjak.

Imádom Wilburt bár nem tudom mit érzek iránta. Talán be jön. De nem tudom. Miközben ezen gondolkodtam le ültünk filmezni.
Folyamatosan éreztem magamon a tekintetét mégsem fordultam felé.

Egy kicsit közelebb jött, mire egy kicsit oda néztem. Ő egyből el nézett. Próbálta tettetni hogy nézi a filmet bár tisztán lehetett látni, ahogy gondolkodik.

Megint közelebb jött de már teljesen össze ért a lábunk és a karjaink is. Hátulról át karolt én pedig hátra dőltem a karjaiba. El kezdte simogatni a vállam mire el pirultam egy kicsit. Vagyis remélem hogy kicsit. A vállára döntöttem a fejemet ő pedig az én fejemre az övét.
Így néztük a filmet. Ameddig el nem aludtam.















Ez most rövid lett de mindenképpen hosszabbakat szeretnék írni. Egyébként most meg jött a kedvem az íráshoz és ezért gyorsan írtam még egy részt. Mellesleg tudom hogy ez egy Dnf könyv viszont szeretem bonyolítani a dolgokat :D
(Csak egyszer olvastam át szóval ha valami értelmetlen azért bocsi de éjjel van :(( )
Na de jóéjt mindenkinek bye <33

DNF•Christmas•✔Where stories live. Discover now