♡17.rész♡

126 11 2
                                    

Fel öltöztünk majd el indultunk.

Be szálltunk Dream kocsijába, ami mit nem mondjak, csodás volt.

Nem messze van erre egy pláza George.-mondta Dream.-

Mikor oda értünk, le parkoltunk majd be mentünk a plázába.
Én egyből mozit keresve rohangáltam össze vissza.
Dream kuncogva figyelt engem és sapet, aki csodálkozva bámulta az óriás panda plüssöket a kirakat polcain.

Mikor rá jöttem,hogy nem kéne el veszni a tömegbe, gyorsan vissza rohantam Dreamhez, aki mellől el tűnt barna barátom.

-Nick?-kérdeztem.-

-El ment venni egy pandát.-szólt Dream nevetését vissza tartva.-Nézd ott jön.-mutatott egyenesen Nickre aki a kezébe egy nagy pandát szorongatott.-

-Megjöttem. Mizu srácok?-mondta Nick egy aranyos mosoly kíséretébe.-

Mi csak szakadtunk a röhögéstől ahogy néztük az óriás pandát szorongató fiút.
Be mentünk egy csomó boltba. Többet nézelődtünk mint vásároltunk az biztos.
Mikor már ki jöttünk a huszonharmadik boltból is, történt egy váratlan dolog.
Bele futottunk egy nálam magasabb barna hajú csajba akiről akkor még gőzöm se volt kicsoda.

~Dream~

Épp mentünk a moziba George kérésére amikor szembe jött velem egy ismerős csaj. Először nem tudtam ki de aztán rá jöttem. Ő Lisa, a volt barátnőm.
Na már csak ő hiányzott. Már 4 éve szakítottunk mert Lisa fűvel fával meg csalt de attól még féltékeny volt mindenkire aki a közelembe került.
Nagyon idegesített miután szakítottam vele. Úgy tett mintha semmi nem történt volna és úgy viselkedett mintha még együtt lennénk. Ezt 1 éven keresztül csinálta aztán végre békén hagyott. Azóta nem láttam és nem is beszéltünk.
Erre most itt van. Pont itt. Pont most. Ez kellett csakis.

-Ohh Clayy!! Hé te itt vagy? Olyan rég láttuk egymást! Hogy vagy mostanában? El mehetnénk valahova.-mondta Lisa miközben végig mért engem és számára ismeretlen barátomat, haját csavargatva.-

Láttam, hogy George furcsán néz Lisa-ra majd rám ezért mondanom kellett valamit...pedig legszívesebben ott hagytam volna Lisa-t.

-Szia öhm Lisa! Jól vagyok mostanában, és igen rég láttuk egymást. Ami azt illeti nem nagyon érek rá mivel itt van George -mutattam George-ra.- a barátom akivel még egy csomó dolgot meg kell tennem itt Amerikába, szóval nem hiszem hogy tudunk mostanság találkozni.-vicsorgattam Lisa-ra fogaimat.-

Általában nem vagyok bunkó de ha Lisa-ról van szó.. hát.. Ő nem érdemli meg hogy kedves legyen vele bárki is. Már ott elvesztett engem amikor ki derült hogy csal.

-Najjjooo mi akkor most megyünk! Lisa jó volt találkozni de sietnünk kell PÁ!-vágott közbe Sapnap és amilyen gyorsan csak tudott húzott minket jó messzire Lisa-tól.-

Nick pontosan tudja mi történt köztem és Lisa közt. Azt is tudja mennyit szenvedtem miatta. Amikor megismertem Lisa-t számomra ő volt a tökély. Nagyon szerettem de aztán meg változott... és nem jó irányba.

Én vissza sem néztem csak haladtam a mozi irányába ahova eleve is indultunk miközben észre vettem hogy George nincs mellettem.
Vissza néztem és ott állt duzzogva. Mi baja? Vissza sétáltam hozzá majd meg kérdeztem :

-George! Mi a baj? Miért álltál meg?

-Szerintem be avathatnál a részletekbe. Ki volt ez? És miért nézett rám olyan flegmán??

-Ő a volt barátnőm volt. Gondolom azért nézett így rád mert tudja hogy veled szoros a kapcsolatom.

-Honnan?-nézett rám csodálkozva.-

-Valószínűleg a netről, butus! Na gyere George! Le fogunk maradni a jó filmekről!

Meg fogtam George kezét és el kezdtem húzni a moziig. Sapnap fel húzott szemöldökkel mosolygott ránk, aztán követett minket.

Be ültünk egy horror filmre. George ellenezte de mondtam neki hogy nem olyan ilyesztő.
Igazából azt akartam hogy George válasszon filmet de Sapnap és én is a horrorra szavaztunk szóval az lett.

Még nem kezdődött el a film.
Sapnap mellé George ült, mellé pedig én.

El kezdődött a film végre. Az eleje nem volt ilyesztő aztán annál inkább. Vagyis nem nekem hanem Gogs-nak, mivel egyre szorosabban bújt hozzám. Nem mondom hogy rossz ötlet volt be jönni erre a filmre. :D

Vége lett a filmnek. George elő bújt, mivel eddig egész arcát a kezemhez nyomta nehogy lásson valami ilyesztőt. Nagyon aranyos volt. Amikor fel nézett közel volt az arcomhoz. A moziba sötét volt, még nem kapcsolták fel a villanyokat. Én csak George arcára tudtam koncentrálni ami nagyon közel volt az arcomhoz. A nagy barna szemeivel úgy nézett rám mintha valami csoda történne. Ezt a kellemes pillanatot természetesen el kellett rontania Sapnap-nek, aki amint meg látta a villanyokat fel kapcsolódni, fel ugrott és minket bámulva várt.

-Na srácok! Megyünk? Vagy most csókolózni fogtok?-villantott ránk egy mosolyt.-

George abban a pillanatban el kapta fejét az enyémtől és fel huppant székéből.
Ha jól láttam piros volt az arca, amit próbált el takarni. Hmm. Ezt nem hagyhatom annyi.. Áhh nem zaklatom. Inkább menjünk. Fel álltam majd ki mentünk. Mivel már vettünk pár dolgot, és körbe jártuk a boltokat, ezért a parkoló irányába tartottunk a kocsimért.

6 óra van. Jelenleg most értünk haza. Azt terveztem segítek pakolni George-nak hátha meg találom azt a könyvét amit keresek.

-George! Segítek pakolni.

-Dream. Már ki pakoltam. Nem emlékszel?

-De emlékszem. De csak a ruháidat pakoltad ki. A többi cuccod még az ágyamon hever.

-ohh. Oké menjünk.

A szobánkba mentünk. Először Gogs kameráit pakoltuk el, majd a többi cuccát.
Meg láttam egy kis noteszt amit rögtön fel kaptam.

-Dream!! Ne vedd el! Add ide!! DREAM!

-Miért? Azt mondtad nem napló. Akkor el olvashatom, nem?

-Nem! Ezt nem! Kérlek add ide!

-Oké rendben.

Ez fura. Sose volt ilyen George. Ezt nagyon komolyan vette. Valyon mi van bele írva amit nem olvashatok el? Nem bírom. Túl kíváncsivá tesz. El kell olvasnom.

Miután ettünk el mentünk fürödni. Először én mentem zuhanyozni, és láttam, hogy George valamit firkantott a kis füzetébe, majd rám nézett.
Egyre furább. Rólam ír bele??

Miután kész lettem szóltam George-nak, aki hirtelen fel állt és törölközőjét meg fogva ment a fürdőbe.

Az asztalomon hagyta a füzetét.
Ha bele néznék mérges lenne rám? Annyira kíváncsi vagyok! Nem bírom!

Oda mentem és ki nyitottam a füzetét. Az első oldalon ez állt:

Kedves naplóm! (Méghogy nem napló.chh)

Itt vagyok Dream szobájába. Valahogy undorodom ettől a helytől. Szerintem Dream többet érez irántam ami ki készít. Annyira undorító. Nem szeretem amikor olyanokat csinál mintha együtt lennénk. Szerintem meg szüntetem vele a barátságot.

Amit olvastam...az ki készített. Tényleg ezt gondolja?! Még is miért? Ez lehetetlen. Akaratom ellenére is egy könnycsepp folyt végig arcomon. Le tettem a füzetet az eredeti helyére majd le ültem az ágyamra.




George tényleg ezt gondolja rólam?




















____________________________________

Hellooooo.
Végre el se hiszem! Újra tudok írni!!! Csak egy kis szünet kellett.

Remélem tetszett ez a rész.
Köszönöm hogy el olvastad!

Helcsoo mindenki!!!💗

____________________________________

DNF•Christmas•✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora