♡19.rész♡

104 13 4
                                    

Mikor ismételten fel keltem már nem feküdt mellettem Dream, ezért le mentem meg nézni hol van.

-Jó reggelt George! -köszöntött Nick aki a konyhában volt Dreammel. Karl a kanapén aludt.

-Jó reggelt. Mit csináltok? - pillantottam a gázon lévő serpenyőre.

-Reggelire tojást. Keltsd fel Karlt és szólj neki hogy mindjárt kész a reggeli.-mondta Nick.

Oda sétáltam Karlhoz aki békésen szuszogott majd rácsaptam fejére.

-Ahhj! George! -nyöszörgött, én meg csak nevettem.

-Kelj feeel mindjárt kész a kajaaaa. -mondtam neki.

-Mond Sapnek hogy nekem elég volt a tegnapi "evés".

-HÁÁ?! -bámultam Karlra nagy szemekkel.

-Semmi hehe. Na megyek enni. - huppant ki az ágyból.

Én sokkoltan és álmos fejjel baktattam vissza a konyhába és ültem le egy székre.
Dream elém rakott egy tányér reggelit mosolyogva.
Miért néz rám ilyen cukin? Hát mindjárt meghalok. Ma szeretnék Dreammel kettesben lenni ami szerencsére pont meg is oldható.
Karlék gördeszkázni mennek elvileg ma. Mivel én nem tudok gördeszkázni, nem megyek. Dream tud de nem akar itt hagyni szóval kettesben leszünk pár órát. Miután mindenki megreggelizett
Sapnapék össze készültek és el köszöntek. Fogták a deszkájukat és már indultak is a randira. ;)
Persze ők ezt nem mondták ki, de ez egyértelműen randi.

Éppen tv-t nézek Dreammel a kanapén. Közel ülünk egymáshoz, egyre közelebb csúszik hozzám. Már a combunk is össze ér, de én még közelebb megyek. Hirtelen egy kezet érzek meg a combomon. Le pillantok és meglátom, Dream a combomon pihenteti kezét. Akaratom ellenére elmosolyodtam, talán el is pirultam.
Vagyis remélem nem.
Rá néztem Clayre aki úgy vigyorgott mint egy kisgyerek amikor csokit kap.
Nagyon aranyos volt ezért nem bírtam le venni tekintetem róla.
Hirtelen rám nézett én pedig fel sem tudtam fogni mi történik. Csak bámultunk egymásra. Úgy éreztem csak mi vagyunk. Közelebb hajolt amin nagyon meglepődtem.
Az arcunkat csak pár centi választotta el. Nagyon megijedtem és szerintem ez látszott rajtam mert aggódó és szomorú tekintettel nézett vissza rám a pár centire lévő barátom.

El kezdett távolodni amit szomorúan néztem végig. Olyan jó volt a közelsége...
Fel nézett rám én pedig úgy nézhettem ki mint aki most készül sírni.
Dream nem értő fejet vágva fordult vissza gyorsan, a tv felé.
Én még mindig csak bámultam. Nem tudtam felfogni a történteket. Mit akart csinálni?
Dream újra rám pillantva lágyan nézett rám majd extra közel hajolt. Talán már az orrunk is össze ért. Ekkor rájöttem mit szeretne csinálni.
Lassan közelebb hajolt és az ajkait az enyéimre helyezve lágyan megcsókolt. Vissza csókoltam, majd meg fogta hátul nyakam és egy kicsit beletúrt a hajamba. Olyan jó érzés volt hogy elmosolyodtam. Hamarosan szétváltunk amit egyáltalán nem akartam de már levegőt sem kaptunk. Rám nézett kérdően én pedig rá mosolyogtam. Hogy miért? Fogalmam sincs. Annyi érzés kavargott bennem, úgy éreztem ott ájulok el.
Ekkor be léptek Karlék a lakásba. Csuron vízes ruhába álltak a nappali közepén amit nagy szemekkel néztünk végig.

-Veletek meg mi történt?!- kérdezte Clay.

-Öhm izé. Eleredt az eső.- szólt Sap majd Karlra pillantva elpirult amit eléggé furcsáltam.

A fiúk el mentek gondolom átöltözni szóval már megint egyedül maradtam Dreammel.
Kicsit sem éreztem a helyzetet kínosnak csak nagyon nagyon zavarodott voltam. Nem tudom mi volt ez és hogy miért történt... Teljesen össze vagyok zavarodva.

~Sapnap~

Most fejeztük be a gördeszkázást Karlal. Nagyon szeretek gördeszkázni vele. Mindig viccelődünk és ez most sem történt másképp.
Éppen sétálunk hazafele a járdán amikor eleredt az eső. El kezdtünk futni de semmi esély nem volt rá, hogy szárazon haza érjünk, mert még több utcányira volt a házunk.

Be mentünk egy fa alá.
Karl le rakta a gödeszkáját majd ki ment az esőbe. El kezdtett táncolni meg forogni amit nevetve néztem végig. Ilyenkor olyan aranyos.

-Gyere Nick! -szólt barna hajú barátom.

-Mi? Dehát meg fogok fázni. Ahogy te is! -szóltam szigorúan.

-Nembaaj. Csak gyere. Bohóckodjunk. Kérlek! -nézett rám boci szemmel.

Ennek nem tudtam ellenálni szóval ki mentem a már szinte szakadó esőbe. Az ég be volt borulva ezért nem volt túl világos. Karl meg fogta mindkét kezem és el kezdett körbe forogni. Követtem baromságát aminek a vége egy esés lett. Elcsúszott Karl és engem is magával rántott.
Karl a hátára én pedig Karl hasára érkeztem. Az arcunk között semmilyen távolság nem volt amibe Karl belepirult.
Már keltem volna fel de vissza húzott és megcsókolt. Természetesen vissza csókoltam bár sosem gondoltam rá így. De éreztem valamit. Jó vele lenni. Jobb mint bárki mással. Vele különleges.
Mikor elvált tőlem egymás szemébe néztünk. Majd megszólalt és olyat mondott, amire sosem számítottam.

-Nick! Nem tudom hogy te hogyan érzel de én teljesen beléd estem. Már több éve.... Annyira kedvellek hogy már nem tudom vissza fogni magam. Sajnálom hogy csak úgy lekaptalak... De már nem bírtam tovább. Sajnálom...-nézett rám bánkódóan.

-Semmit nem kell sajnálnod
Karl! -attam szájjára egy rövidebb csókot.
Meglepetten nézett rám majd mindketten felültünk. Az eső kezdett csillapodni ezért megvártuk ameddig teljesen eláll.
Mikor már az ég is kitisztult, Karl megfogta a kezem és felhúzott a padról.
Elkezdtünk sétálni. Azt hittem Karl el fogja engedni a kezem, de nem tette. Kézenfogva sétáltunk a vizes járdán. Nagyon jó érzés volt. A világ legjobb érzése....

Haza értünk és megláttuk az ablakból, hogy a két barátunk, egész jól el van egymással. Nem akartuk megszakítani ezt a pillanatot ezért vártunk. Persze nem volt túl jó tiszta vizes ruhába kint állni a szélben. De vártunk. Mikor végre abba hagyták már egy ideje, be mentünk a házba.

Furán néztek ránk, majd meg kérdezték mi történt velünk. Válaszoltam nekik persze nem mindent mondtam el. A kis incidenst az esőben kihagytam... Nem kell tudniuk róla még.
Mikor eszembe jutott mit csináltunk Karlra néztem aki egyből levágta mire gondolok. Szerintem tiszta vörös volt a fejem mert kaptam pár furi pillantást Georgetól.

Amilyen gyorsan csak tudtam el mentem átöltözni nyomomban Karlal. Mikor a szobánkba értünk Karl le vette fölsőjét amit sajnos túl feltünően néztem végig.

Karl észre vette hogy bámulom amire elmosolyodott. A francba ezt nem kellett volna! Ahhj itt problémák lesznek...

Karl lassan oda sétált hozzám majd levette pólómat. Végig nézve rajtam láttam ahogy elégetten mosolyog. Nem értem miért elégedett...
Lassan közelebb jött majd megcsókolt. Mosolyogva vált el tőlem mire én is elmosolyodtam. Zavaromban lenéztem amit észrevett ezért államnál fogva felhúzta fejem.

Percekig bámultuk egymást majd el ment a szekrényhez és egy törölközővel tért vissza. Megparancsolta hogy üljek le az ágyra. Engedelmeskedtem neki ő pedig velem szemben ült le. Megtörölte a hajam és a felső testem. Eléggé zavarba jöttem. Mit művel velem ez az ember?!
Mikor már száraz voltam felül ő is megtörölközött. Átvettük a gatyánkat és felvettünk egy pólót, majd ki mentünk a nappaliba. Dream ült csak a kanapén és az arcát kezeibe helyezte mintha....sírna?!
George sehol nem volt. Mi történt itt?!


_____________________________________

Hellooo belooo. Új résszel érkeztem. Próbáltam izgire csinálni. Kövi részt igyekszem hozni. Egy másik könyvet is elkezdtem írni amit TALÁN nemsokára kirakok.
Köszönöm hogy elolvastad!!

Szép napot/estét!💗

DNF•Christmas•✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora