♡15.rész♡

151 15 4
                                    

Mikor meg érkeztünk az előtérbe a szemeimmel Dreamet keresve forgolódtam körbe-körbe.
Szomorúan fordultam vissza Techno-hoz, mivel egy ismerős arc sem került a szemem elé.

-Nyugi George. Mindjárt itt lesznek,csak el mentek kávét venni.

Kicsit meg könnyebülve mentem a padokhoz majd ültem le barátom mellé.

Pár perc múlva meg pillantottam, a kisebb tömegben, egy alacsony kb velem egymagas barna hajú fiút, akiről egyből le vágtam, hogy Sapnap az. Mellette szorosan állt egy magas, szőke hajú, maszkos csávó akiről gőzöm se volt, ki. Vagyis ha ez Dream akkor én nagyon nem így képzeltem el. Nem gondoltam volna, hogy ilyen helyes még maszkban is :))
Techno fel állt majd én is és gyors lépésekkel oda értünk a két fiúhoz. Tech le pacsizott a szőke hajúval, míg én nagy szemekkel meredtem az elvileg Dream fickóra.
Addig meredtem míg Sap el kezdett legyezni a kezével az arcom előtt hogy végre térjek vissza az élők sorába. Remélem nem vette észre, hogy őt bámultam.

Amikor észhez tértem Sap nyakába ugrottam,ami váratlanul érte mivel majdnem hátra esett. Dream kuncogott Technoval majd valamit magyarázott Tech és el ment. Én csak Sappel ölelkeztem, egyszerűen nem akartam el engedi,olyan jó volt vele végre találkozni. Miután szét váltunk,Dream-re néztem, akivel eddig szinte figyelmen kívűl hagytuk egymást. (Azon kívül hogy pár perce végig őt bámultam persze..)
Ő is rám nézett és láttam a szemén hogy mosolyog. Én el pirultam mire Sap is csak mosolygott egy jót, majd oda lépett hozzám Clay és át ölelt. Soha nem öleltem még senkit így. Annyira jó. Nem akarok tovább menni. Ezt a pillanatot akarom élni örökre. Olyan tökéletes minden...Túl tökéletes.

~Otthon~

-Dream hova rakhatom a cuccaim?-kérdeztem körbe nézve a házban.-

-Meg mutatom az én szobám, oda pakolhatsz mivel nagy a szekrényem.

-Ja George hol akarsz aludni? Mivel nálam Karl alszik a kanapén meg kényelmetlen.-szólalt meg barna hajú barátom,Nick.-

Dreamre pillantottam, majd Nick, Clay felé, küldött egy mocskos mosolyt, és egy "nem kell válaszolnod már úgyis tudom,, mondtam után be ballagott a szobájába.

,,Ezért még kapni fog" gondoltam magamba.

-Szemét vagy Nick! -kiabált utánna Clay.-

Egy kuncogás után fel mentünk a "szobánkba".
Igazából Adam-mel is ki bírtam szóval Dream-el sem lesz rosz nem?

Le pakoltam a dolgaim és Dreamet bámulva ültem le a székére.
Ő az ágyán telefonozik éppen. Meg látta hogy kész vagyok ezért fel nézett.
Pár percig bámultuk egymás szemeit majd hirtelen el kapta tekintetét,amiért kicsit szomorú voltam.

~Dream~

Olyan izgatott vagyok. Itt van a szobámba George. Annyira jooo huuuuiiiii.
Ha nem nézne hülyének akkor örömömbe fel kiáltanék.

Nem bírok magammal. Rendben. Csak nyugodtan Clay. Megvan! Meg várom ameddig ki pakol, addig telefonozok.

Már egy fél órája pakolja a cuccait.Eddig nem beszéltünk semmiről MÉG. Na de most! Végre végzett szóval beszélgethetünk.

-szóóvaaal Gogs...-kezdtem bele egy mondatba,bár még én sem tudtam mit akarok mondani.-

-Hmm? -nézett rám gyönyörű barna szemeivel.-

Szerintem nem tudom folytatni...mindjárt elájulok. Hogy lehet valaki ennyire édes? Annyira ahh.
Le kell álnom. Még a végén bajok lesznek...

-ohhm milyen volt az út? -kérdeztem gyorsan valami random dolgot ami eszembe jutott.-

-ohh már mondtam, aludtam egész végig..szóval nem unatkoztam,és gyorsan el telt.-válaszolta.-

-jahh..-mondtam kissé kínosan.-Menjünk nézzük meg Nick-et!

-oké menjünk!

El hagyva szobánkat indultunk Nick ajtajához. Be kopogtunk majd egy "gyere,, után be mentünk mind a ketten.

-ohh mizu srácok? Mit akartok csinálni?

-hát valamit kéne.-mondta George.-

Nagyszerű! Még csak most jött de már unatkozik.. Remélem azért valamit tudunk csinálni itt 1 éven keresztül.

-Dream! Nem azt mondtad hogy ha jön Gogy akkor fel feded az arcod? -kérdezte mosolyogva Nick.- Tényleg George, te mit szólsz Clay arcához? Tetszik? Áhh most mégjobban bele szerettél ugye? Biztos tetszik hisz olyan helyes. Persze nálam nem jobban.

Annyit láttam hogy George próbálja el takarni vörös fejét,amit én és Sap mosolyogva nézünk végig.

-uhumm jah jól néz ki...-válaszolta Gogy halkan.-

Erre a mondatra csak még jobban el vörösödött amire én még nagyobbat mosolyogtam.

-jólvan szerelmes pár! Menjetek szobára! -kiáltja Nick.-

-HUU MOST MEG VERLEK-mondom hangosan, majd rá ugrok Nickre aki ettől hirtelen el esik.-

Mind a ketten a földön ütjük egymást madj abba haggyjuk amikor meg halljuk azt az aranyos kuncogást. Igen George nevetett. Bár meg értem hogy ki röhög két idiótát. Nem fogom sokáig bírni, hogy ne teperjem le. Ajjh.

~George~

Olyan ididóta ez a kettő. Épp a földön ütik egymást. Már nem bírtam röhögés nélkül.
Pár perc múlva meg állt Dream mire Sap is pont akkor mikor el kezdtem nevetni. Clay rám nézett és csak bámult. Nick minket nézett mosolyogva,ahogy szemezünk.

Pár percig így voltunk. Majd észre vettem hogy Nick nincs a szobába. Mikor ment ki? Ja lehet akkor mikor Dreammel nem tudtuk le venni egymásról a tekintetünket.Milyen jó ezt ki mondani.
Talán szeret Dream.












------------------------------------------------

Helloo

Szóval! Azt mondtam hétvégén jön rész de elöbb be fejeztem. Vagyis nem tudok tőbbet írni ebbe a részbe. Alig várom hogy végre találkozzon a Dream Team!!! (gondolom mindenki)

(nem olvastam át,helyesírási hibákért sorry)

Köszönöm a kommenteket aranyosak vagytok❤❤

További szép napot/estét!

Helcsooooooo!!!

-------------------------------------------------

DNF•Christmas•✔Where stories live. Discover now