♡18.rész♡

109 12 10
                                    

~George~

Gondoltam meg viccelem Dream-et ha már ennyire tudni akarja mi van bele írva a könyvembe.
Most éppen fürdik szóval van időm ki találni valami gonosz szöveget. Én mondtam neki hogy ne nézze meg, szóval magára vessen ha el olvassa.

Végeztem a fürdéssel. Megyek vissza a szobába. Kiváncsi vagyok Clay arcára mikor meglátja.

Amikor be léptem már készültem azt kiabálni az arcába hogy csak vicc volt de meg láttam hogy az ágyon ül és... sír?!

-DREAM! Mi a baj?? - ültem le mellé hiper sebességgel.-

-George..- szólalt meg egy kissé rekedtes hangján.- Tényleg utálsz? - pillantott fel rám.-

-Mi? Én nem! Csak vicc volt! Én nem hittem hogy.. Ilyen komolyan veszed.... Sajnálom.

Pár másodpercig gondolkodott majd újra rám nézett.

-Tényleg?

-Igen!

-Szóval nem utálsz?

-Nem! Dehogyis.

Egy szoros ölelésbe vontam Clay-t. Nem tudom miért, úgy éreztem ezt kell tennem.

~Pár óra múlva~

Éppen Dream ágyán fekszek. Dream a székében ül a gépe előtt és vágja a videóm amit majd fel rakok tiktok-ra vagy twitter-re.

Éppen őt nézem mivel már végig pörgettem minden közösségi platformot ami csak létezik.
Talán megérezte tekintetem, felém fordult és farkas szemet néztünk.
Egy pillanat alatt el tud varázsolni tekintetével.
Hirtelen el kapta fejét. Talán zavarba jött volna?

Sose tudom mit gondol rólam. Nem tudom hogy komolyan gondolja a dolgokat amiket mond vagy sem. Nem merek lépni mert félek hogy ő csak szórakozik velem.
Talán keresnem kéne valaki mást. Mondjuk egy lányt, vagy nem tudom.

-Dream! Neked van barátnőd?

-hehh? Nem nincs.. miért?

-Csak úgy... Nekem sincs. El kéne mennünk egy buliba hátha végre találunk valakit.

-Szóval szeretnél barátnőt?

-Igen talán nem egyedül kéne meg haljak. :/

-Ohh. Jahh.

Kicsit feszültnek látszott. De nem zavartattam magam. Talán túl kell lépnem rajta.

-SRÁÁCOOOK!-nyitott be Nick a szobánkba.-

-Mivan?- háborodott fel Dream, pedig eddig tök nyugodtnak tűnt.-

-Ja csak szóltam hogy Karl visszajött a haverjától.-

Ja egyébként tudni lehet hogy Karl el ment meg látogatni a közelben lévő barátját. Azelőtt ment mielőtt jöttem.
De végre visszatért!!
Izgatott lettem és fel huppantam az ágyról.

-Hol van??-kérdeztem.-

-Lent.-válaszolt Nick.-

Ahogy meghallottam rohantam le a lépcsőn ahogy csak tudtam.

Mikor le értem meg láttam Karl-t a bejárati ajtó előtt.
Oda futottam hozzá és egy jó szoros ölelésbe vontam.

Ott ölelkeztünk legalább 1 percig mint két idióta.
Közben Dream is le jött. Szúros szemekkel mért végig minket aztán egy "csá Karl" után le ült a kanapéra a tv elé.

Nick mosolyogva nézett végig Clay-re, mivel közben ő is megérkezett.

Karl is elkezdett mosolyogni Clay-re, én meg csak álltam ott mint egy hülye. Mi történik?
Na jó nem foglalkozom evvel. Lehet megint ki terveltek valami ellenem.
Chh.

Viszont megyek aludni már fáradt vagyok.

-Én megyek le fekszem!-jelentettem ki.-

-Én is megyek!-szólt gyorsan Dream.-

-oké én még fent maradok Karl-al egy kicsit, jóéjt srácok!

-Jóéjt! -köszöntünk szinte egyszerre majd fel mentünk a szobánkba.-

~Karl szemszöge~

Le ülltem a tv elé amit Dream bekapcsolva felejtett. Valami főzős műsor ment benne ezért elkezdtem nézni. Pár másodperc múlva le huppant mellém Nick, majd átkarolta vállaim.
Én az ő vállára hajtottam fejem és annyira kényelmes volt ez a pozíció hogy álomba szenderültem.

~Másnap~
~George szemszöge~

Mikor reggel felkeltem észrevettem hogy Clay karjaiban fekszem.
Nem mertem megmozdulni. Nem akartam felkelteni őt. Inkább vissza aludtam.














______________________________________

HENLOO BELLOO!

Újult erővel tértem vissza. Nem nagyon ovlastam vissza az egész könyvem csak pár részletet, de vissza fogom olvasni....talán.
Köszi szépen hogy elolvastad!

Helcsoooo💗💗💗

_____________________________________

DNF•Christmas•✔Where stories live. Discover now