~Dream~
Miután George le tette a telefont el mentem fürödni majd az ágyam felé vettem az irányt.
Viszont még a szobámba se értem be amikor két "erős" kéz meg ragadott és be vonszolt Nick szobájába.
Igen az a két "erős" kéz -ami nem túl erős- az Nick keze volt.Miután be ráncigált a helyiségbe el kezdett magyarázni, bár nem nagyon figyeltem, csak annyit vettem észre, hogy Karl össze van kuporodva a szoba sarkában. Félre lökve Nick-et, indultam meg a barnához. Mikor közelebb értem hallottam hogy sír.
Le ültem mellé és el kezdem simogatni a haját.
Semmi reakció. Ugyan úgy sírt. Halkan. Össze kuporodva. A szoba sarkában.Pár perc múlva meg hallottam egy halk sóhajt Karl felől.
Aztán meg szólalt a lehető leg halkabban.-meghalt az apukám..
Én teljesen le voltam sokkolva.
Rá néztem Nick-re aki szintén sokkos állapotban volt. Talán még nálam is jobban.Tehetetlen voltam. Nem tudom mit kell ilyenkor mondani. Fogalmam sincs.
Nem tudtam meg szólalni. Karl fel nézett gondolom hogy le ellenőrizze, hogy élünk-e még mert szerintem, a sokkos állapotomban levegőt is el felejtettem venni.
Aztán át öleltem Karl-t. És csak annyi jött ki a számon :
-mostmár egy jobb helyen van. Nagyon sajnálom.Mi itt leszünk neked mindig!
Ennyi! Semmi több! Nem tudom hogy mit kell csinálni!!!! NEM TUDOM!!
Egy kis idő múlva Nick is oda jött és át ölelte szintén Karl-t.
Elég sokáig így ölelkeztünk aztán Karl fel nézett és meg szólalt:
-köszönöm hogy itt vagytok srácok.-mondta egy halvány de őszinte mosolyal arcán.-
Én rá mosolyogtam mire Nick is küldött egy mosolyt a barnának. Kicsivel később el kezdtünk beszélgetni már teljesen más témáról.
Nevetgéltünk, hülyéskedtünk és már nem láttam Karl-on hogy szomorú.Egy kis idő múlva mindenki el ment aludni mivel késő volt.
~George~
Éppen fekszek az ágyamon és telefonozok. Írtam kb egy órája Clay-nek de meg se nézte.
Adam a fejem feletti ágyon fekszik. Nem tudom mit csinál de nem is érdekel.Nagyot sóhajtva fordultam át másik oldalamra , amihez természetesen tűznie kellett valamit Ad-nak. (Ad=Adam)
-Na mi az nem válaszol a pasid ezért unatkozol?-kérdezte gúnyosan-
-Tudod épp az a bajom hogy le se tudom rázni.- mondtam erőltetett nevetéssel-
-ooo szóval te is olyan vagy aki le akarja rázni az embereket.
-Ez nem igaz!! Attól még hogy téged akarlak le rázni, az nem azt jelenti,hogy másokat is.
-Pedig Dweam-et le akarod rázni. Nem ezt mondtad?
-Békén tudnál hagyni? Ne beszélj hozzám! Szerinted örömmel vagyok itt veled egy hétig??? Hát mondom hogy KURVÁRA NEM! Szóval meg tennéd hogy béken hagysz?- annyira ideges lettem hogy direkt Dream-mel piszkál hogy nem tudtam vissza fogni magam és ki mondtam amit gondolok.-
Válasz nem érkezett. Hallottam ahogy jön le a létrán majd meg is láttam.
Észhez sem tudtam térni de már feledtem feküdt, kezeimet az ágyhoz szorítva.
ESTÁS LEYENDO
DNF•Christmas•✔
FanficEz az első könyvem. Mivel mindjárt itt a karácsony, el kezdek egy DNF karácsonyi sztorit. Remélem tetszeni fog <3 Kezdés: 2021. Október 25. Befejezés: 2022. Augusztus 27. ♡♡♡