♡Köszönet♡ (új könyv)

55 7 0
                                    

Hát elérkezett a vége.

Nagyon nagyon nagyon hálás vagyok nektek azért a sok bíztató kommentért.
Annyiszor éreztem úgy, hogy : Na most hogy folytassam? Nem hiszem hogy képes leszek rá. Talán le kéne törölnöm.

De sikerült.
És tudom hogy nem jó. Tele van helyesírási hibákkal + az egész tök gázos de azért egy kicsit örülök hogy megírtam ezt a könyvet.
Amikor kiraktam még annak idején az első részt nagyon féltem. Féltem hogy senki se fogja olvasni de olvasták páran és nekem ez a pár ember is nagyon sokat számított.
Amikor már szinte követelték a kövi részt olyan boldog voltam hogy az leírhatatlan.
Szóval Köszönöm. Köszönöm hogy elolvastad a könyvem.

Lehet most csak én izgulom túl ezt az egészet és most mindenki hülyének néz, hogy mit örvendezek, hisz ez csak egy könyv. 😂 De most tényleg boldog vagyok.

Régebben nagyon nagy beleéléssel írtam ezt a könyvet. Mostanában nem tudom de már nem olyan nagy a szenvedélyem eziránt a könyv iránt. Talán mert észrevettem hogy az egész tök cringe.
De nem hiszem hogy le fogom törölni. Sok időt fektettem bele.

EGYÉBKÉNT!!
Kiraktam egy új könyvet amit egy fokkal jobbnak érzek mint ezt. Nem DNF ff de remélem tetszik.
Ha érdekel csekkold le <3
(Minsung ff)

Remélem pár embert fel tudtam vidítani a könyvemmel mert ti nagyon is fel tudtatok engem vidítani.

Mégegyszer KÖSZÖNÖK MINDENT SRÁCOK! ♡

(Most utoljára könnyes búcsú) :

Vigyázzatok magatokra!

További szép napot/estét.

HELCSOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!💗💗💗💗💗💗💗💗

DNF•Christmas•✔Where stories live. Discover now