♡3. rész♡

180 14 5
                                    

~George~

Reggel amikor fel keltem az ágyamban voltam. Ezek szerint Wilbur fel hozott.Meg fordultam és meg láttam a békésen szundikáló Will-t. Karjai az én mellkasomon helyezkedtek el.

-aranyos.

Csúszott ki a számon. Szerencsétlenségemre Wilbur fel ébredt.

-Jó reggelt! -mondta mosolyogva.-
-Jó reggelt.-köszöntem én is-.
-Hogy aludtál?-kérdezte és egy puszit nyomott arcomra.-
Szerintem olyan voltam mint egy paradicsom. Vagyis azt éreztem.
- Jól köszi, te?
-Melletted a legjobban!-jelentette ki.-

Ezek szerint össze jöttünk, vagy mi történt?? Vagy egyszerűen annak veszi, mivel eggyütt aludtunk?

-Will, mi történt tegnap?-kérdeztem.-
-Hát el aludtál én pedig fel hoztalak. Baj?
- Ja nem, köszi! Szóval más nem volt?
-Kellett volna másnak lennie?-mondta és egy perverz mosolyra húzta a szályát.-
-öhhm n-nem tu-dom. -mondtam kissé akadozva.-

Amint ki mondtam közelebb hajolt és meg csókolt. Olyan hirtelen történt de élveztem, azt hiszem. Talán valami hiányzott. Vagy valami rossz érzésem volt. Áhh meg van!! Dream!! Mi van ha meg tudja hogy szeretem Wilburt? Mi van ha el ítél?? Áh ő nem olyan! De azért félek. Talán szemtől szemben kéne el mondanom neki.

Miközben ezen gondolkodtam Will újra meg csókolt. Amit viszonoztam már. Mosolyogva vállt el tőlem. Talán Wilbur az igazi. De olyan furcsa még mindig valami. Lehet csak félek mivel még nem volt kapcsolatom fiúval.Mellesleg azt mondtam még egy régebbi stream-be, hogy egyenes vagyok. Azóta mindenkinek ezt mondom.Na ez nem igaz. Én bi vagyok. Nem tudom miért hazudok. Ha Clay nem mondja el senkinek a sexualitását, akkor nekem miért kéne az igazat? Wilbur már régebb óta be jön, vagyis ezt gondolom. De mostmár érzem hogy tényleg szeretem.

El kezdte simogatni a hajam. Ez olyan jó érzés.

-Will. -mondtam remegve.-
-Igen nyuszi? -kérdezte mély, mégis barátságos hangján.-
-Mióta szereted a fiúkat is?
- Hát igazából csak a fiúkat! Egyébként 1 éve jöttem rá hogy meleg vagyok. És mostanában egyre többet voltunk eggyüt és meg szerettelek. Jobban mint bárki mást. Szeretlek picim. -mondta lágy hangon, a végén suttogva.-
- Én is szeretlek!-mondtam szintén suttogva.-

Soha nem láttam ilyen őszintén mosolyogni Will-t. Nagyon aranyos. De annyira zavar valami. Mi van ha csak tetszik, és nekem mást szánt a sors? Látszik rajta, hogy ő tényleg szeret engem. De ha nekem, akkor neki is mást szánt a sors, szóval biztosan meg találja majd élete fiúját!!

Már 10 óra óta itt fekszünk és most múlt dél!! Olyan lusták vagyunk. Na de mostmár fel kelek és le megyek valami reggelit csinálni.

-Hova mész?
-Reggelit csinálni.-gyorsan ki rohantam nehogy bent tudjon tartani. Hihi sunyi vagyok.-
- HÉÉ VÁRJ MEG! -kiabálta utánnam.-

Ezt figyelmen kívül hagyva rohantam le a lépcsőn. Egyenesen a konyhába.
Be kapcsoltam a gázt és elő vettem pár tojást.
Wilbur nem jött utánam. Jajj ugye nem támad meg amikor nem figyelek?

Hallottam nyikorogni a lépcső fokait. Oda kaptam a fejem de csak a kutyám jött le rajta. Annyira kis cuki. Még nem adtam nevet neki de a nézők el nevezték Dream Team kutyának. Viszont ez túl hosszú név. Mire ki mondom a nevét már hússzor ide jön. Na ezen még gondolkozok.

Viszont hallottam valami zajt a nappaliból.
A konyha és a nappali egy kis pulttal van el választva, amellett pedig székek vannak. A konyhából szerencsére pont lehet látni az egész nappalit viszont még nem kapcsoltam ott lámpát ezért nem sokat láttam.
Annyit ki tudtam venni hogy van ott valaki. Nem törődve a sötét alakkal el kezdtem tovább csinálni a reggelit. (Milyen békés (◔‿◔) )
Mire kész lettem hallottam valamit magam mögött. Épp hátra akartam fordulni amikor mellém ugrott Will és egy olyan kísérteties hangot adott ki, hogy muszáj volt egy nem túl férfias nagy sikolytásnak el hagynia a szám. Szerintem a szomszédok azt hiszik hogy egy lányt vernek éppen. Wilbur jót kacagott a meg ilyedésemen, én pedig el fordultam és keresztbe tett kezekkel vágtam durcis arcot. Will oda jött és meg ölelt.

DNF•Christmas•✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin