~Dream~
Nagyszerű először Wilbur most meg valami Adam mászik rá. Annyira rossz, hogy nem tudom meg védeni az ilyeneketől Gogy-t. Szeretném ha végre mellettem lenne. Szeretném őt meg védeni és vigyázni rá. Szeretném ha végre meg ölelhetném...
Nick ismét be rontott a szobámba kopogás nélkül.
-Dream! -mondta felháborodottan.-
-Mivan? Nem tudsz kopogni? -válaszoltam gúnyosan.-
-De tudok de pont nem érdekel most ez! Nem tudod hol van Karl???
-Nem, miért, nincs itthon?
-NINCS!!
-Biztos el ment nézelődni. Tudod nagy fiú és tud magára vigyázni.-mondtam humorosan.-
-De nem ismer itt semmit még! Mi van ha el téved?
- szerintem tudja mi az a GPS.
-Jó de akkor is félek. Le lépett egy szó nélkül.Ekkor meg hallottuk Nick telefon csörgését. Nick rögtön elő kapta zsebéből a készüléket, és meg se nézve ki keresi, fel vette.
-Halo? -szólalt meg a vonal végén Karl.-
-KARL! -üvöltözött Nick.- HOL VAGY?
-Csak el jöttem sétálni és..
-MIÉRT NEM SZÓLTÁL??
-nyugi már dehát hagytam egy cetlit az asztalon : "el mentem nézelődni a városban. Majd jövök" felirattal.
-ohh nem láttam. Jól vagy? Merre vagy?
- Még csak az utca végén járok.
-oké maradj ott mindjárt megyek és akkor meg mutatok neked mindent.El is hagyta Nick a szobám és pár perc múlva már a bejárat ajtó csukódását hallottam.
Na szép. Már megint én és a gondolataim.
Vajon mit csinál George?~George~
Épp készülök a stream-hez, mivel szülinapom van ezért csinálok egyet otthon. Haza is ugrottam már és most épp elő készítem a dolgokat a stream-hez.
Meg hallottam csörögni a telefonom és gyorsan fel vettem.
-Szia Gogs mit csinálsz?
-Sziaa Dream! Épp a szülinapi stream-emhez készülök. Te?
-Szülinapi?? -szóval nem tudod Dream? Hogy mikor születtem? Azt hittem legalább ennyit észbe tudsz tartani. Kicsit rosszul esett.-
-Aha tudod ma van. 25 éves vagyok.
- ohh tényleg ki ment a fejemből..Kicsit úgy mondta mintha viccelne de nem tudom. Beszélhetünk meg egy órát aztán le kellett tennem mivel ugye még ma el kéne kezdeni azt a stream-et.
A stream-be igazából csak egy sütit sütöttem és fel hívtam közbe pár embert. Mondjunk azon ki akadtam, hogy Quackity úgy hívott fel engem hogy vezetett, le is tettem de aztán újra hívott. Nem tudom hogy nem fontos neki az élete vagy mi?
Egyébként nagyon jól éreztem magam. Igaz Dream-mel nem beszéltem a stream közben mivel... Tulajdonképpen nem tudom valamin meg sértődött vagy utálja az embereket valami ilyesmit mondott. Pedig jó lett volna hallani a hangját stream közben is..~Dream~
Pontosan tudtam hogy szülinapja van George-nak. Küldtem neki a címére egy csomagot is. Pár nappal ezelőtt, hogy majd mára meg érkezzen. Remélem tetszeni fog neki.
~George~
Már éjjel volt mire be fejeztem a stream-et. Már feküdtem volna le, mert ugy ma itthon alszok. Nem hinném hogy örülnének ha éjszaka be állítanák. Szóval feküdtem volna le de hallottam hogy csengetnek. Ki az ilyen későn? Talán el rabolnak. Biztos hogy el akarnak rabolni ha ilyenkor itt vannak.
Oda sétáltam az ajtóhoz és ki nyitottam. Meglepetésemre nem akartak el rabolni.BOCSIIIII hogy ilyen rövid lett. Nem tudom mit mondjak. Köszi hogy el olvastad <3
Btw most újra suli ezért nem tudom hogy lesz e időm írni de meg próbálok ígérem!
(Nem olvastam át)Vigyázzatok magatokra!!!
Mwah!! Helcsooo<333
KAMU SEDANG MEMBACA
DNF•Christmas•✔
Fiksi PenggemarEz az első könyvem. Mivel mindjárt itt a karácsony, el kezdek egy DNF karácsonyi sztorit. Remélem tetszeni fog <3 Kezdés: 2021. Október 25. Befejezés: 2022. Augusztus 27. ♡♡♡