Nem olyan fontos. Ha érdekel a könyvem/ mikor lesz rész, olvasd el!Srácok. Bele olvastam a könyvbe. Teljesen bonyolultnak gondolom. El felejtettem egy csomó dolgot pl.hogy Karl már eredetileg ott volt a Dream Team házba. Ez teljesen ki ment a fejemből. El kezdtem át írni pár dolgot hogy érthető és összefüggő legyen.
Az a baj hogy sok időt hagytam ki ezért el kell olvassam a könyvem ami számomra kínos és sok idő.
Mindenképpen el fogom olvasni hogy folytatni tudjam. Nem tudom hogy mikor lesz folytatás de igyekszem el olvasni, esteleg át írni ami nem egyértelmű.
Mostanában nem tudom hogy tudok részeket hozni mivel sok dolgom van. Mindjárt szünet szóval addigra tényleg hozok egy-két részt. Nyáron is próbálok majd írni.
Vissza térve nem tudom ki hogy van vele de nekem kínos a saját könyvemet olvasni. Nekem egyébként nem tetszik a könyv... Kínosnak találom. Örülök hogy pár ember elolvassa. Mivel a könyvem teljesen el tér a valóságtól ezért még kínosabbnak találom
Szerettem volna ezt a könyvet a valóságról "mintázni". Próbáltam olyan cselekvéseket írni amit tennének a szereplők a való életbe is vagy már meg tették.
Gondolkodtam hogy abba hagyom a könyvet és kezdek egy újat ami kicsit normálisabb. Még nem döntöttem el.
Szerintetek?A lényeg hogy most nem lesz rész egy ideig.
Köszönöm ha elolvastad!!
Sziasztok!!!
ESTÁS LEYENDO
DNF•Christmas•✔
FanficEz az első könyvem. Mivel mindjárt itt a karácsony, el kezdek egy DNF karácsonyi sztorit. Remélem tetszeni fog <3 Kezdés: 2021. Október 25. Befejezés: 2022. Augusztus 27. ♡♡♡