S:yaklaşık 100 yıl önce bir insan ortaya çıktı. O da senin gibi albinoydu. Ama o 5 elemente hükmedebiliyordu. Ateş, su, hava, toprak ve uzay. Gerek güzelliği olsun, gerek güçleri olsun çok iyiydi. Kadın sıradan bir insana aşık olmuş ve kendi türünün kurallarını görmezden gelip o adamla bir çocuk yapmıştı. Ve beklendiği gibi bu çocuk 5 elementi kontrol edebiliyordu. Kadın kendi türünden saklanırken erkek olan asıl yaşadığı şehre dönmüştü. Kadın bebeğiyle beraber dünyada yalnız başınaydı. Birkaç hafta gezdi ve sonunda bir handa çalışmaya başladı. O sırada onu aramak için bir grup dünyaya inmiş ve onlar da burada bazı insanlara aşık olmuşlardı. Onlar da kuralları çiğnemiş ve hatalarını telafi etmek için kadını bulup dünyalarına geri getirmişlerdi. 16 sene geçtikten sonra kadın bebeğini merak edip dünyaya inmek için izin almıştı. Normalde kendisi uzay gücüyle evrenler arası portal açabilirdi ama yaşanan o olaydan sonra toprak gücü, yani en kolay ve işe yaramaz gördükleri gücü dışında hepsini mühürlemişlerdi. Neyse işte kadın yanında bir gözetmenle dünyaya indi ve oğlunu aramaya başladı. Yada o öyle sandı. Geldikleri yer bir kız yurduydu ve oğlu sandığı kişi aslında kızdı. Kadın yanındaki arkadaşının özel yeteneği sayesinde görünmez oldu ve yurttan içeri girdi. İçerde kızına güçleri yüzünden zorbalık yapan insanları gördü ve çok sinirlenip hepsini öldürdü. Kızını yanına aldı ve kendi evrenlerine getirdi. Ondan güç alan diğerleri de çocuklarını aldılar ve ilk nesil elementerleri ortaya çıkardılar. Bu çocuklar 20. Yaş günlerinde dünyaya yerleştiler ve kendi aralarında veya başka bir insanla evlenip yeni elementler dünyaya getirdiler. Ama 5 elementi kontrol edebilen kız aria, annesi katherinanın yanına dönmek istiyordu. Bir gün evlendiği kişi ona şiddet uygulamaya başlayınca dünyadan kaçtı ve asla geri dönmedi. Bazıları öldüğünü, bazıları yaşadığını söylüyordu fakat ellerinde kesin bir kanıt yoktu. Aradan 5 yıl geçti ve aria ortaya çıktı. Kucağında bir bebek vardı ama bebeğin babasını söylemeyi reddediyordu. İnsanlar pek kafa yormadı çünkü savaş geliyordu. Tehlikeli canavarların yaşadığı boyut dünyaya savaş açmıştı ve herkez savaş hazırlığı yapıyordu. En sonunda beklenen gün geldi ve savaş başladı. Aria ve katherina en önde savaşıyordu ve diğer arkadaşları da onlara katılmıştı. Düşman geri çekilmişti ve insanlar şenlikler yaparak bunu kutlamışlardı. Yemekler yenmiş, şaraplar içilmiş ve gecenin sonunda neredeyse herkes sızmıştı. Canavarlar bunu fırsat bildi ve bir saldırı daha yaptı. Aria uyanıktı çünkü annesi ve o sarhoş olmuyorlardı. Uzaktan gelen canavarları gördü ve arkadaşlarını uyandırmayı denedi. Başarısız olunca annesine koştu. Durumu anlattı ve eski bir kadim büyüyü kullanmaları gerektiğini söyledi. Bu kadim büyü, yapılan kişiyi 100 yıllık bir uykuya yatırıyordu. İkisi beraber büyüyü tam zamanında yaptılar ve aria bebeğini katherinaya verip oyalamak için canavarların arasına daldı. Katherina uzun bir süre koştu ve yeteri kadar uzaklaştığına karar verince durdu. Etrafına baktı ve az ilerde minik bir köy gördü. Oraya yerleşti ve güvenebileceği bir dost bulup bebeği ona teslim etti. Ona yapması gerekenleri açıkladı ve bebeği sonuna kadar koruyabilmesi için onu ölümsüz yaptı. Bu sayede hastalıktan veya yaşlılıktan ölmeyecekti. Sakin bir köyde de kendini öldürmezse başka tehdit yoktu. Kendisi savaşmaya gitti ve ondan bir daha haber alınamadı. Sonra 100 yıl geçti. 1 aylık bebek uyandı. Aynı büyükannesi gibi bir albinoydu ve fiziki olarak onun kopyasıydı. Annesinin güçlerini almıştı ama bunlar 16 yaşında ortaya çıkacaktı. O kızın adı maria tense'ydi ama onu evlatlık alan kişi soy adını değiştirerek Maria Clifford yaptı. Anlayacağın üzere o kız sensin maria. Ve güçlerin uyandı. Yarın element akademisine gideceksin tatlım.
Duyduklarımın doğru olup olmadığını bilmiyordum ama başka bir açıklama da bulamıyordum. Tek tek hepsini düşündüm. 5 elementi kontrol edebiliyorum, annem gerçek annem değil, gerçek annem bu dünyadaki ikinci 5 element kullanıcısı, büyükannem 5 elemente sahip ilk kişi. Buraya kadar tamam. Annem sandığım kişi neredeyse 100 yaşında, bu da tamam. Yarın elementler akademisine gidiyorum. İşte bu tamam değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Element Kraliçesi
FantasyBu hesapta yazıp yayınlayacağım ilk hikaye olacak. Yazım yanlışları görürsem düzeltirim yoksa bırakırım. İlk bölümü yayınladıktan sonra her gün yeni bölüm atmaya çalışacağım.