Bölüm 17

379 26 7
                                    

Hades şaşkın şaşkın kızına bakıyordu. Daha doğrusu kızının bedenindeki ruha. Bunun maria olmadığına emindi çünkü her zaman babasına karşı şefkatli olan maria şuan kolunu kırma derecesine getirmişti. Hades bir ölümsüz olabilirdi ama bu hasar aldığında canının yapmadığı anlamına gelmiyordu!

Hades:maria! Kendine gel kızım! Onun seni kontrol etmesine izin verme.

"Hahahahaha. Cidden o zayıf kızın beni bastırabileceğini düşünüyor musun hades? O kadar korkak ve güçsüz ki elimi sallasam kellesi uçar. Hahahahaha"

Hades:Yanılıyorsun penelope. O, senin tahmin bile edemeyeceğin kaar güçlü. Sadece kontrol edemiyor.

"Kendini kandırma hades. Bu kız zayıf, tırsak ve zihin konusunda berbat biri. Gücümü ufacık kullanmama rağmen hemen kontrolü kaybetti. Beni taşımaya layık değil."

Hayır hayır hayır. Ben güçlüyüm! Sana kaybetmeyeceğim! Ve babama yaptıklarının bedelini ödeyeceksin!

Penelope kızın direnmesini keyifle izledi. (Nasıl yapıyor diye takılmayın ileride bir ara anlatırım)

"Sanırım haklısın hades. Biraz gücü varmış. En azından direnebiliyor. Fakat bu kadarcık güç bana yetmez. Bunun 10 katı kadar güce şuan bile sahibim zaten."

Orien:curse. Maria'ya yardım etmeliyiz. Yoksa sonuçları çok kötü olacak.

Curse:biliyorum. Ama kadının zihin duvarları çok güçlü aşamıyorum.

Hey curse, orien! İyisiniz değil mi? Size bir zarar vermedi.
 
Orien:bizi düşüneceğine kendini düşün biraz. Şu lanet kadını bastırmanın bir yolunu biliyorum. Üçümüz aynı anda tüm gücümüzü kadının zihin duvarlarını kırmaya odaklayacağız. Eğer şanslıysak hades neler olduğunu fark eder ve yardım eder. Bu sayede onu mühürleyecek kadar vaktim olur.

Riskli planlar yapan tek ben değilmişim demek ki. Peki ya babam ne yaptığımızı fark etmezse?

Curse:fark edecektir. Binlerce yıldır yaşıyor ve çok da güçlü. İnsanları zihin oyunlarıyla kandırmada kimse onu geçemez. Anlayacağın zihin konularına hakim. Şu kadın en ufak bir zayıflık gösterince zihnine saldıracaktır.

Umalım da öyle olsun.

Maria, curse ve orien tüm güçlerini kadının zihnine odakladılar.

Tabi bunlar olurken penelope boş durmadı ve hadese saldırdı. Hades tam anlamıyla dövüşmese de iyi idare ediyordu. Bir titanla tüm gücünü kullanmadan dövüşebilmesi onun gücünü kanıtlıyordu. Zeus ve diğer tanrılar ondan korkmakta haklıydı! O hadesti ve inanılmaz bir gücü vardı. 

Penelope zihninden gelen hamleyle anlık olarak duraksadı. Hades bu duraksamadan faydalanıp penelopenin zihnine girdi. 

Baba! Şükürler olsun iyisin. O kadın kimdi?

Hades:senin reankarnasyonu olduğun ruh. Bu kadar erken onunla yüzleşmeyi beklemiyordum. Merak etme bir daha olmaz.

Penelope:hay lanet! Daha güçlerini bile keşfetmemiş bir kıza ve onun zayıf babasına nasıl kaybederim! Bu kadar güçsüz olamam.

Curse:onu rahat bırak penelope! Maria senin oyuncağın değil. 

Orien:bizi karşına almak istemezsin değil mi? O zaman bu kızı rahat bırak. Eğer ona birşey yaparsan emin ol seni öldürüp ruhuna sonsuza kadar işkence ederim! Beni anladın mı?

Orien, curse... Bana neden nyardım ediyorsunuz?

Orien:neden mi yardım ediyoruz? Eh cevap basit. İkimiz de seni seviyoruz. Yeterli bir cevap mı?

Curse:sadece bu da değil. Sen var olduğun ve bizimle kaldığın sürece senden etkilenip güçleniyoruz. Tüm gücümüze ulaşırsak sana ve senin sevdiğin kişilere yardım edebiliriz.

Ben... Teşekkür ederim çocuklar. Her şey için. Yanımda olduğunuz için.

Penelope:aman ne dokunaklı! Millet reankarne olup kendine havalı ve yakışıklı bir erkek bulur benim şansıma gelen kıza bak! Neden yha?

Penelope bu isyandan sonra geriye çekildi ve onları rahat bıraktı. 

Maria uyanınca hemen yanında duran babasına sarıldı ve defalarca özür diledi. Hades de kızına sarılıp onun saçlarıyla oynadı. İkisi böyle mutlu mutlu otururken ruhlardan biri gelip hadese haber verir.

Ruh:efendi hades, efendi Zeus sizi çağırıyor. acil toplantı yapılacakmış.

Hades kızından ayrılıp kafa sallar ve ruhu gönderir. Sonra da kızına döner.

Hades:ne düşünüyorsun?

"Bana görünmezlik sağlayabilir misin?"

Hades:evet de neden?

"Toplantı konusunu merak ediyorum. Ayrıca içimden bir ses orada olmam gerektiğini söylüyor."

Hades:tamam o zaman. Tılsımı yapıyorum. 

Hades gerekli büyü sözlerini söyledi ve maria üzerinden soğuk su akıyormuş gibi bir hisse kapıldı. Büyü tamamlanınca hades parmaklarını şıklatır ve bir anda bulundukları ortam değişir. Maria burayı biliyordur. Burası-

Hades:zeus'un sarayı. Senin benim kızım olduğunun ilk ortaya çıktığı yer.

Maria kafasını sallayarak onaylar ve hades'in peşine takılıp içeri girer. Hades sanki kendi evindeymiş gibi rahat hareket ediyordur. Geçtikleri yerlerde bulunan hizmetkarlar hadesin önünde saygıyla eğiliyordur. Maria babasının bu kadar korkulan biri olmasının çık havalı olduğunu düşünür.

En sonunda altından ve pırlantadan süslemeleri olan kocaman bir kapının önüne gelirler. Hades kapıyı açar ve kendinden emin adımlarla tahtına yürür. Maria ise alanın ortasında, tüm tanrıları ve tanrıçaları görebileceği bir yerde durur. 5 dakika sonra tüm tahtlar dolmuştur. Zeus konuya girer.

Zeus:hepinizin de bildiği gibi ceza çekmeye gönüllü olup tartarus'a hapsedilmeyen titanlar güçleniyor. Ne yapmamızı önerirsiniz?

Athena:neden güçlerine el koyup onları sonsuz cezaya mahkum etmiyoruz?

Ares:bence onları kölemiz yapıp bizim için savaşmalarını sağlayalım.

Poseidon:bence onları deniz halkına verelim ki eğlenebilsinler. 

Hera:neden kendi çocuklarımızdan biriyle evlendirmiyoruz onları?

Demeter:tarlalarda çalışan işçiler yavaş yavaş ölüyor. Bence onları tarlalara çalışmaya gönderelim.

Afrodit:bence onları kölelerle evlendirelim ki daha çok kölemiz olsun.

Artemis:onlarla av oyunu oynamaya ne dersiniz?

Zeus onların tepkilerini pek fazla umursamayıp hades'e döndü.

Zeus:ya sen? Sen ne düşünüyorsun?

Bir anda herkesin yüzü hadese dönmüştü tıpkı marianınki gibi. Tıpkı odada saklanmış halde duran sahte arkadaşları gibi.

Hades:bence...



bölüm sonu:)

öncelikle bazı şeyler açıklamam lazım. Şuan bu bölümü bilgisayardan yazıyorum ama bir dahaki bölüm ne zaman gelir bilemiyorum. taslakta bekleyen tüm bölümleri düzenledim ve birleştirdim. Bu kadar kısa olmasını beklemiyordum. Neyse. Sonraki bölüm ne zaman gelir bilemiyorum. Yakında sınavlarım başlayacak ve öğretmenler sağ olsunlar çok az(!) ödev veriyorlar.

Element KraliçesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin