Medya maria'nın kolyesi
Sabah amarinin bağırışıyla uyandım.
A:kalkın lan uykucular derslerin başlamasına 10 dakika var.
Hemen yataktan kalktım ve kıyafetlerimi alıp banyoya girdim. Üzerimi değişip işlerimi halledip çıkmam 2 dakika sürdü. Çıkınca amari bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Gözüm saate takıldı. Daha yarım saat var.
"Amaricim canım arkadaşım daha yarım saat var neden şimdi uyandırdın?"
A:ben sizin iki saat anca hazırlanmanızı bekliyordum. Ama kızım o neydi ya iki dakikada nasıl becerdin. Ben iki dakikada anca üzerimi çıkarıyom.
"Bol bol pratik yap. Neyse bunu boş ver de ces (kes diye okunuyo) hala uyuyo onu ne yapıcaz. Benim aklımda bir fikir var gerçi. Sen bana bir kova getir."
O kovayı getirmeye gitti ben de havanın yardımıyla zor da olsa onu banyoya taşıdım. Elementlerimi hala tam kontrol edemiyorum. Akame elinde kovayla gelince musluktan soğuk su doldurduk. Sonra kovayı kafasına boşaltıp son hız kaçtık. 2 dakika sonra kıyafetleriyle havuza atlamış gibi görünen ces geldi. Biz de o anlamasın diye çantamızı hazırlıyorduk. Bugün 2 ders sihirli hayvanlar, 2 ders element tarihi, 2 ders kendini savunma, 1 ders sihirli eşyalar. Tek tarih dersi için kitaba ihtiyacımız vardı. Hepimiz hazır olunca derse 5 dakika kaldığını gördük. Koşarak tarih sınıfına gittik. Tam zamanında sınıfa vardık. Biz yerimize geçip oturduktan yalnızca saniyeler sonra öğretmen geldi.
C:merhaba sınıf. Ben tarih öğretmeniniz cashlin a-more. Element tarihi ile dersimize başlıyorum.
İlk elemente sahip kişi günümüzden yaklaşık 1000 yıl önce dünyaya gelen bir kız çocuğuydu. Kızın sahip olduğu elementler tam olarak bilinmese de ateş gücü en sık kullandığıydı. Aradan yıllar geçti ve bu kızın bir kızı ve oğlu oldu. Kızının kendi gibi güçleri vardı ama oğlunun yoktu. Kızına güçlerini kullanmayı ve oğluyla beraber dövüşmeyi öğretti. Daha sonra bunlar da büyüdüler evlendiler ve oğlanın kızı, kızın da oğlu oldu. Annesinin elementi olmasına rağmen erkeklerin hiçbirinde element çıkmadı. Kızlarda ise elementler vardı ve ustalıkla kullanıyor-"
Pfff sıkıcı. Kafamı sıraya koydum ve uyumaya başladım.
-ria
-mariaA:maria uyan.
"Ha. Ne? Ne oldu? Nerdeyiz?"
C:tarih dersleri bitti. Cidden bu seste nasıl uyudun hayret ediyorum. Neyse hadi kalk ta sihirli hayvanlar sınıfına gidelim.
Sıramdan doğruldum. Birkaç kişi dışında kimse yoktu. Sınıftan çıktık ve zemin kata indik. Okul 3 katlıydı ve odalar farklı bir binadaydı. İlk önce kantine uğradık ve yemek için atıştırmalık aldık. Biz yemeğimizi yerken zil çaldı ve herkes bir anda ayaklanıp sınıflara koşmaya başladı. Bizde koşarak sınıfa çıktık. Ama sınıf sınıfa benzemiyordu. Yerde çimenler vardı ve 1 tane bile sıra yoktu. Öğretmen sınıftan bize baktı ve "ayakkabılarınızı çıkarın. Çimlere zarar geldin istemeyiz değil mi." Dedi. Ayakkabılarımızı çıkardık ve içeri girdik. Herkes rastgele yerlere dağıldı ve çantalarını çıkarıp öğretmenin konuşmasını beklemeye başladık.
P:merhaba sınıf. Ben sihirli hayvanlar öğretmeniniz paul. Bu derste hayvanınızı bulacaksınız ve ikinci derste de dışarı çıkarmayı deneyeceksiniz. Tabi bunu herkes başaramaz ama denemekten zarar gelmez. Şimdi yapmanız gereken şey uzanıp aranızdaki bağa odaklanmak. Sadece onunla görüşmeyi istemelisiniz. Hepinizin bunu başaracağına inanıyorum. Hadi bakalım acaba sizden özel hayvanla bağlı biri olacak mı?
Olduğum yere uzandım ve zihnimi boşaltmayı denedim. Bir süre sonra acayip bir baskı hissetmeye başladım. Hani filmde olsak aşağı doğru çizgiler inerdi. Gözlerimi açınca karşımda bir çift göz gördüm. Mağaramsı bir yerdeydi. Ayağa kalktım ve ona doğru ilerledim. Kan kırmızısı gözleri beni ona çekiyordu.
"Şey acaba öne çıkabilir misin?" Diye sordum ona. Biraz duraksamanın ardından karanlıktan çıktı. Yavru bir ejderha duruyordu. Bir dakika ejderha mı!?
(Gözlerini kırmızı düşünün)
"Benim bağlı olduğum hayvan sen misin?"
"Evet benim."
"Peki neden yavru olduğunu sorabilir miyim? Ailen yok mu?"
"Ben son ejderhayım. Ailem elementerlere hizmet etmek istemedikleri için bir süre önce öldürüldü. O zamandan beri yalnız yaşıyorum. Neden yavru olduğuma gelirsek. Daha yumurtadan çıkalı 3 gün oldu."
"Peki ilk geldiğimde hissettiğim şey neydi ve neden şimdi beni rahatsız etmiyor?"
"O şeyin adı aura. Normalde ben son olduğum için değil bir insanın benimle eşleşmesini, aurama karşı ayakta durabiliyor olması bile imkansızdı. Dahası senin zihnini okuyamıyorum. Herkesin zihnini okuyabilen ben seninkine giremiyorum."
"Bir dakika. Sen benim zihnime girmeyi mi denedin? Ne zaman?"
"İlk geldiğinde. Geçmişine falan bakacaktım ama bütün anılarında bir kalkan var ve zorladıkça ben acı çekiyorum. Pek fazla zorlamadım sen acı çekme diye."
"Şey ben 5 elemente sahip mişim. Üvey annem bağlı olduğumuz hayvanın bizimle eş güce sahip olduğunu söylemişti. Bu da demek ki sen benim, ben de senin kadar güçlüyüm. Bir de sorum var. Senin elementlerin ve yan elementin ne?"
"Benim elementlerim uzay ve ateş. Yan elementlerim ise kan ve ruh. Sen de annemin pulundan yapılan bir ruh kolyesi takıyorsun."
"Bunu bilmiyordum seni üzüyorsa takmam bir daha."
"Hayır sorun yok. Şimdi sana bazı şeyleri anlatayım. Biz ejderhalar en güçlü canlılarız ve dönüşme gücümüz vardır. Mesela uzaktan akrabalarımız olan ankalara dönüşebiliriz. Ölümsüzüz. Benimle mühürlendikten sonra sen de ölümsüz olabileceksin. Benim kontrol ettiğim yan elementleri de kontrol edebileceksin ve ateş ve uzay gücün daha fazla olacak. Beni çağıracağın zaman ankaya dönüşeceğim. Şimdilik bilmen gerekenler bunlar. Seninle birlikte 1 kişi kaldı daha zihninden çıkamayan o yüzden gitmen gerek. Yarın mühürü yapacağız. Hadi git kış kış."
Bir anda gözümü açıp doğruldum. Benimle aynı anda diğer kişi de doğrulmuştu. Öğretmen yattığı yerden kalktı ve konuşmaya başladı.
P:eveeet. Son arkadaşlarınız da uyandığına göre herkesin hayvanını açıklama vakti. Zil de çaldı zaten.
Akame:anka aferin sana akame
Cessie:kurt olsun kurtlar da iyidir
Aeron:şahin beklenmedik ama iyi
Amari:kartal bu sınıf uçmaya hevesli sanki
Axel:at bir tane koşucu çıktı
Aiden:aslan buraların kralı belli
Lucas:kurt üzülme lucas kurtlar da iyidir.Peki alissa senin hayvanın ne?
Al:benim hayvanım 2 kuyruklu tilki.
P:ooo sıradan hayvanın fantastik mutasyonu. Nadir bir tür. Peki maria senin hayvanın ne?
"Benim hayvanım bir anka öğretmenim."
P:anka hmmm. İlginç. Soylu bir aileden değildin yanlış bilmiyorsam ve anka ile bağ. Gerçekten güçlü olmalısın. O zaman şimdi hayvanınızı buraya çağırın. Yapmanız gereken şey tekrar aranızdaki bağa odaklanıp onu yanınıza çağırmanız. İlk denemede başaramazsanız da sorun deyil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Element Kraliçesi
FantasyBu hesapta yazıp yayınlayacağım ilk hikaye olacak. Yazım yanlışları görürsem düzeltirim yoksa bırakırım. İlk bölümü yayınladıktan sonra her gün yeni bölüm atmaya çalışacağım.