Bu bölüm geçiş bölümü gibi olacak. Ayrıca saat gece 2 ve yarın okulum var. Aksiyonlu ve heyecanlı kötü bir bölüm yazmaktansa geçiş bölümü olarak bu olacak. İyi okumalar.
Geldiğim yer eski bir depoydu ama acayip büyüktü. İçerden bir sürü canavar sesi geliyordu. Amacım sinsice yaklaşmaktı o yüzden deponun görüş menziline girince motorumdan indim. Yürüyerek gitmem lazımdı çünkü sıkıcı tarih derslerinden hatırladığım tek şey canavarların elementsel dengeyi algılayabildiğiydi. Yani birisi elementini kullanıyorsa elementsel denge kayar ve güç gibi bir şey üretir. Canavarlar ise sahip oldukları bir şey sayesinde element dengesini hissedebiliyorlarmış. 5 dakika kadar bir süre sonra depoya varmıştım. Dışarıdaki adamları oklayarak uzaktan indirdiğim için girmem kolay olmuştu. Elime pembeli siyahlı kılıcımı aldım ve içeri girdim. Labirent gibi koridorlar vardı. Parmak uçlarımda ilerleyerek labirente daldım. Önüme çıkan canavarları öldürüyor ve yoluma devam ediyordum. Kılıcımın pembe yerleri kırmızı olmuştu ve ne kadar silersem sileyim düzelmiyordu. Bunu sorgulamaya zamanım yoktu çünkü hala arkadaşlarımın yerini bilmiyordum. Tam bir koridora dönecekken ayak sesleri duydum. Kendimi duvara yasladım ve konuşulanları duymaya çalıştım. Az da olsa sesleri geliyordu.
(1, 2 diye yazcam çünkü isimleri yok)
1:sence kız kitabı getirecek mi?
2:kesinlikle getirecek. O kitap bizim için çok önemli.
1:ama kızı arkadaşlarından vurmak iyi bir fikirdi. Kimden çıktı bu fikir.
2:O'ndan çıktı. Ama dahası da var. Kızların hafızaları tamamen silindi. Onların hafızaları silinince diğer elementerlerin onlarla ilgili anıları da silindi. Kızı da hatırlamıyorlar.
1:yani iki seçeneği var. Ya buraya tek gelip güçlerini kaptıracak yada kitabı verip kurtulacak öyle mi?
2:hayır. İlk dediğin doğru, ikincisi yanlış. Kitabı verecek üstüne bir de güçleri alınacak ve öldürülecek.
1:hah bir taşla iki kuş vurmak diye buna denir.
Sonrasında sadece kahkahaları vardı. Aha. Siz şimdi boku yediniz. Bir plan yapmalıyım ama ne yaparsam hem onları alabilirim hem de yakalanmadan kurtulabilirim? Hmmm. Buldum! Kendimi yem yapacağım ve onların yerini öğrenip kendimi görünmez yapacak ve arkadaşlarımla birlikte buradan çıkacağım. (Planı tam anlamayanlar için uzun açıklayayım. Gidip kendini yakalatacak. Onlardan arkadaşlarının yerini öğrenecek ve zehirini kullanarak odadaki herkesi öldürecek. Diğer canavarlar gelmeden kendini görünmez yapacak ve arkadaşlarını alıp arka kapıyı kullanarak depoyu terk edip ateş sayesinde yakacak.) Silahımın dövme halini almasını sağladım ve az önce konuşmasını dinlediğim iki canavarın önüne çıktım. Beni görünce yüzlerinde sadist bir sırıtma oluştu. Ahhh ahhh. Bilmiyorlar ki benim diğer kişiliklerimi. Üzerime balıklama atladılar ve biri kollarımdan biri bacağımdan tutarak bir odaya götürdüler. Odada bir koltukta oturan arkası dönük bir adam ve yaklaşık 30 civarı asker vardı. Koltukta oturan adam konuştu.
???:vay vay vaaaay. Bizim velet büyümüş de kendini bir şey sanır olmuş. Arkadaşlarını kurtarmaya gelmiş. Sana kazanabileceğini düşündüren ne?
"Savaşmaya gelmedim. Sadece arkadaşlarımın yerini söyleyin. Onların güvende olduklarından emin olmak istiyorum. Sonra istediğiniz her şeyi yaparım."
???:ımmm peeekiii. Arkadaşların buradan çıkınca soldan 5. odada. Hafızaları 4 saat sonra yerine gelecek.
"Tamam. Bu arada sen kimsin?"
???:sorduğun iyi oldu. Ben kötülerin başı olan kişinin sağ kolu lucifer. Tanıştığımıza memnun oldum.
Demek kötülerin başının sağ kolu. Sol kolu da harry. Onları yenmeden o baş'la yüzleşemem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Element Kraliçesi
FantasíaBu hesapta yazıp yayınlayacağım ilk hikaye olacak. Yazım yanlışları görürsem düzeltirim yoksa bırakırım. İlk bölümü yayınladıktan sonra her gün yeni bölüm atmaya çalışacağım.