P:evet çocuklar ben element kontrolü hocanız penelope clearwater. İlk dersimizde elementinizi çıkarıp elinizde top halinde tatacaksınız. İkinci derste de elementinizden hayvan yapacaksınız. Bunları yapmak için ne lazım? Tabiki elementinizi çıkartmanız. Hadi bakalım göreyim sizi.
Daha önce elementimi çıkardığım için kolay olmuştu. Şimdi top yapmalıyım. Basit. Elementimden elimde top oluşturmasını istedim ve elimde top oluşturdu. Sınıfa göz gezdirdim. Benim dışımda yapabilen aeron, aiden, alissa, lucas, akame ve amari vardı. Öğretmen bize döndü ve gülümsedi.
P:hmm sınıfımda bazı yetenekli kişiler görüyorum. O zaman top yapmayı başarabilenler elementlerini şekillendirmeyi denesin. Normalde hepiniz ayrı sınıflarda olacaktınız ama yeni okula geçene kadar böyle devam edin. Hadi ne duruyorsunuz. Elementinizi şekillendirin.
Ne yapabilirim, ne yapabilirim?
"Öhöm öhöm."
Ne yapsam? Ne yapsam?
"Öhöm öhöm öhöm."
"Hasta mısın orien neden öksürüyorsun?"
"Beni yapabilirsin diyorum."
Oha mantıklı. O zaman anka yapalım. Küçük bir şey olsun. Avucuma sığacak kadar. Aklımdan sadece ateşten anka geçirdim. Elimde oluşan sıcaklıkla gözlerimi açtım. Elimin aradında minik bir anka kuşu duruyordu.
Diğerlerine bakınca onların da kendi hayvanlarını yaptığını gördüm. Yalnız alissa pfhahahahahah. Hiçbirşey yapamamış. Zuhahahahaha. Öhöm sakinim. Amari akane ve ces de gülmemek için zor duruyordu. Zilin sesini duyunca bahçeye çıktık ve artık tutamadığımız kahkahalarımızı serbest bıraktık.Am:ay o neydi ya. Hiç güleceğim yoktu.
"Kızın suratını gördün mü patlıcan gibi morarmıştı. Zaten az daha zorlasa patlıycaktı."
C:ama şaka bir yana yüz ifadesi milyar dolar ederdi.
Ak:kızlar arkamızdan gelen birisi var.
Arkamızı döndüm ve gelenin alissa olduğunu gördük. Yüzü domatese benziyordu. Gülmemek için dudağımı dişliyordum ama diğerleri benim kadar iyi değildi. En azından ces ve amari. Ben ve akame buzlar kraliçesi maskemizi takmıştık.
Al:oo kızlar neye gülüyorsunuz? Söyleyin biz de gülelim.
Ak:senin patlıcana benziyen suratına gülüyoruz canım!
Al:ayh hiçte bile. Patlıcana benziyen surat seninki.
"Öyle mi? Buradan bakınca seninki daha çok benziyor ama."
Al:sen kim oluyorsun da bana kafa tutuyorsun! Ben su krallığının prensesiyim.
Ak:ben de ateş krallığının prensesiyim! Onlar da benim arkadaşlarım ve ateş krallığındanlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Element Kraliçesi
FantasyBu hesapta yazıp yayınlayacağım ilk hikaye olacak. Yazım yanlışları görürsem düzeltirim yoksa bırakırım. İlk bölümü yayınladıktan sonra her gün yeni bölüm atmaya çalışacağım.