S:Ateş su hava toprak ve uzay dışında bir de yan elementler vardır. Bunlar; kan, psikoloji, gölge, zehir ve ruh güçleridir. Sen o kolye sayesinde ruh gücünü kullanabilirsin. Son olarak akademiye gidince ruh hayvanınla tanışacaksın. Ruh hayvanları, kullanıcılarıyla eşit güçtedirler ve genelde kurt, şahin, aslan, at gibi sıradan hayvanlardan olurken bazı insanlarda (ki bunlar genelde ilk nesiller ve çocukları) anka, kaplan, ejderha gibi mitolojik hayvanlar olabiliyor. Şu ana kadar ejderha ile bağlı bir elementer görülmemiş. Bir rivayete göre ejderha ile bağlanan kişi onun kullandığı gücü kullanabiliyormuş. Bu ne kadar doğru bilinmiyor çünkü dediğim gibi şu ana kadar kimse ejderha ile bağlanmadı. Ne annen, ne büyükannen. Okulun ilk günü hayvanınızı görebileceksiniz. Benden bu kadar öptüm seni tatlım bye ;)
Mesaj burada bitiyordu. Rehbere girdim ve numarayı aradım.
(+ lar maria - ler jack yani müdürün)
- alo
+alo. Acaba element akademisinin müdürüyle mi görüşüyorum?
-evet o ben oluyorum.
+şey ben sophia cliffordun kızı maria clifford. Annem sizi aramamı ve element akademisine gitmem gerektiğini söyledi.
-peki o zaman yarın öğlen 12 de alalım. Nerden alalım seni?
+****** şehrindeki greencity parkından.
-tamam yarın 12 de görüşürüz.
Ve telefonu kapattı. Akşam olmak üzereydi ve yatacak bir yerim yoktu. Şansıma hava bu gece sıcak- sıcak mı diyorum ben. Ahh hava şuan 3 derece. Kalın battaniyeme sarılmış bir şekilde ağaçta yatıyorum. Önünde durduğum çınar ağacının dallarını ilk güç denememi yaparak toprak elementiyle bana yatak oluşturacak şekilde ayarladım. Çok rahat olmasa da yatacak yerim var ve etrafımı saran yapraklar soğuğu kırıyor. Tek yapmam gereken sabaha kadar uyumak.
☆öglen☆
Uyandım ve telefondan saate baktım. Ne 11.55 mi? Oha ben o kadar uyudum mu? Hemen telefonun kamerasından üzerimi kontrol ettim. Platform gibi olan yere oturup üzerimi değiştirdim ve saat zaten 12 olmuştu. Ağaçtan aşağı atladım ve tam o sırada karşımda biri belirdi. Işınlandı herhalde.
-merhaba hanımefendi. Bendeniz jack looper. Element okulunun müdürüyüm. Sizi almaya geldim. Anneniz nerde?
+annem en son evde kardeşi olacak o piçle beraberdi. Öldü mü kaldı mı bilmiyorum. Bana kaçmamı söylemişti ve bende odama koşup birkaç parça olan eşyamı çantama tıkıp camdan kaçtım. O adam hala peşimde mi bilmiyorum.
-anladım. O zaman gidelim mi?
Kafamı salladım ve adamın uzattığı kolunu tuttum. Adam gözlerini kapat dedi ve onu dinleyip gözümü kapattım. Sonra garip bir his vücudumu ele geçirdi. O his gidince gözümü açtım. Karşimda harika bir okul vardı. Masallardan fırlamış gibiydi adeta.
-evet okulumuz burası. Yatılı bir okul. Her odada 3 kişi kalır. Bu anahtarın.
Ateş katındasın. 2. Kat no 13. Oda arkadaşlarının ikisi de kız. Kendin tanışırsın onlarla. Ders programın ve harita odada var. Yatağının yanındaki kasaya özel eşyalarını koyabilirsin. Şifresini sen belirlersin. Haa unutmadan okul forman dolabında. Yarın dersler başlıyor. İyi günler.
Dedi ve ortadan kayboldu. Sanırsam odasına gitti. Bende çantama sarılıp okula girdim. Pek insan yoktu. Merdivenlerden ikinci kata çıktım. Her yer kırmızı, sarı, turuncu tonlarındaydı. Odalara bakarak ilerlemeye başladım.
10, 11, 12 ve 13. Anahtarla kapıyı açtım. İçerde 1 tane kız vardı. Oda baya genişti. Genel olarak beyaz renkli eşyalar vardı ve kapıdan geçince minik bir koridor ve koridorun sonunda ferah bir oda. Yataklar, dolaplar ve kapılar beyazdı. Müdürün de dediği gibi yatakların yanında kasalar vardı. Ekstra olarak minik puflar ve mini buzdolabı vardı. İçini açtım. Her çeşit çikolata, cips, içecek vardı. Yan yana 3 tane yatak vardı. Biri pencere kenarında, biri kapı tarafında biri de ortadaydı. Benden önce gelen kız kapı tarafındaki yatağa geçmişti. Bende cam kenarındakine gittim ve eşyalarımı çıkardım. Zaten birkaç parça kıyafetim vardı. Gidip dolabın bana ait olan kısmına yerleştirdim. Kız kitabını bırakmış bana bakıyordu. Ben de ona bakmaya başladım. Koyu kumral saçları ve ela gözleri vardı. Üzerinde normal kıyafetler vardı ve gayet de güzeldi. Ben onu icelerken o da beni incelemişti galiba. Konuşmaya ben başladım.
"Merhaba. Ben maria clifford. Yeni oda arkadaşınım."
C:merhaba. Ben de cassie. Genelde arkadaşlarım ces der. Elementim ateş. Büyük ihtimalle seninki de öyle.
"Şey evet. Bu arada diğer oda arkadaşımız kim?"
A:diğer mi? O ben oluyorum galiba. Adım akame fire. Ehe benim de elementim ateş.
C:aman tanrım! Siz ateş krallığının prensesisiniz.
Ces prensesin önünde eğildi. Bense şaşırmıştım. Burada krallıklar mı vardı?
A:ah hadi ama. Bana arkadaşınız gibi davranın. Ben abim gibi değilim. Soylu olmakla hava atmam.
"Şey bana bu kraliyet falan filanı anlatır mısınız. Ben başka bir gezegenden hatta evrenden geldim ve bu konular hakkında bilgim yok."
A:peki. Burası element gezegeni eclipsia. Burayı 5 krallık yönetirdi eskiden ama şuan 4 tane var. Ateş, su, hava ve toprak krallığı. Bir de uzay krallığı vardı. Kraliçesi katherina tense. Uzun zaman önce canavarlarla yapılan savaşta öldürüldü. O ve kızı ölünce krallıktaki yaşam durdu. İnsanları orayı terk etti. Gerçi hala orada yaşayanları yada krallığın yeniden canlanmasını bekleyenler var. Neyse. Kraliçe katherina ve prenses aria öldükten sonra onların yerine arianın kızı marianın geçmesi planlanmıştı. O da annesi ve büyükannesi gibi 5 elementi kullanabiliyordu. Ama prenses yıllardır kayıp. Diğer krallıklarda ateş krallığını babam johnsen ve annem carol yönetiyor. Su krallığını kral jackson ve kraliçe katy yönetiyor. Hava krallığını kral stark ve kraliçe angelina yönetiyor. Toprak krallığını kraliçe medison ve kral antony yönetiyor. Prens ve prensesler, Ben ve abim aeron ateş, su krallığında alissa, hava krallığında amari ve abisi axel, toprak krallığında da prens aiden. Birde okulda bir çete var. Aiden, aeron, axel ve arkadaşları Lucas. Hani her okulda olur ya bad boy havasında takılanlar. Bunlar da onlardan işte. Kazayla onlardan birine mi çatptın. Yapmadıklarını bırakmazlar. Oldu da onları ezikle bütün okula rezil ederler. Ben abimin bu huyundan nefret ediyorum. Ha bu arada abimin yan elementi psikoloji. Göz teması kurmamaya çalışın yoksa aklınızı okuyabilir.
"Wow çok havalı. Ama uzay krallığına üzüldüm. Bu arada saat 10 olmuş yatalım bence yarın okul var."
Ve böylece yataklarımıza yatıp uykunun keyfini çıkardık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Element Kraliçesi
FantasiaBu hesapta yazıp yayınlayacağım ilk hikaye olacak. Yazım yanlışları görürsem düzeltirim yoksa bırakırım. İlk bölümü yayınladıktan sonra her gün yeni bölüm atmaya çalışacağım.